Δευτέρα, 18 Μαΐου 2015

Φεύγοντας από το Γυμνάσιο: οι μαθητές απαντούν!



Πιστεύετε ότι φεύγετε γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο; Ποιο ήταν το μάθημα που σας άρεσε περισσότερο;
Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Γλώσσα.
Το μάθημα που μου άρεσε ήταν η Φυσική.
Από το γυμνάσιο αποχωρώ με ωραίες αναμνήσεις και έχοντας μάθει πολλά πράγματα. Τα περισσότερα μαθήματα μου άρεσαν πολύ.
Πιστεύω πως έχω μάθει κάποια πράγματα αν και δεν προσπάθησα. Το μάθημα που μου άρεσε πιο πολύ ήταν η Ιστορία γιατί μου φάνηκε πιο ωραία η ύλη από τις άλλες χρονιές.
Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Ελένη του Ευριπίδη.
Τα μαθηματικά ήταν το ωραιότερο μάθημα για μένα.
Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η γυμναστική.
Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν το κενό και η φασαρία που κάναμε όλες αυτές τις χρονιές.


Πιστεύω ότι από το Γυμνάσιο φεύγω με αρκετές γνώσεις για να προχωρήσω σε ένα ανώτερο επίπεδο στο Λύκειο. Μου άρεσε το μάθημα της Ιστορίας, της Φυσικής, της Χημείας και των Αγγλικών διότι σε αυτά τα μαθήματα μπορούσα να πω την άποψη μου ελεύθερα κάτι που σε άλλα μαθήματα δεν μπορούσα να το κάνω.
Σίγουρα θα φύγουμε γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο γιατί οι καθηγητές μας είχαν διάθεση για μάθημα αλλά και για διασκέδαση όπως και όλα τα παιδιά. Τα μαθήματα που μου άρεσαν περισσότερο ήταν το μάθημα της Ιστορίας και το μάθημα των Γερμανικών.
Πιστεύω πως οι περισσότεροι από εμάς θα φύγουμε γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο. Μας πρόσφερε πολλά αυτά τα τρία χρόνια. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία . επειδή η καθηγήτρια μας με τον τρόπο της το έκανε ευχάριστο , χωρίς να δημιουργεί άγχος στους συμμαθητές μου και σε μένα. Επίσης η καθηγήτρια μας έχει την ικανότητα να δένεται με τους μαθητές με έναν περίεργο τρόπο μέσα από το μάθημα.
Πιστεύω ότι δε φεύγουμε και γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο αλλά μάθαμε πολλά. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Γυμναστική και η Ιστορία .
Πιστεύω ότι φεύγω γεμάτος γνώσεις από το Γυμνάσιο γιατί αυτά τα τρία χρόνια ήταν τα καλύτερα. Το καλύτερο μάθημα για μένα ήταν η Ιστορία , γιατί η κυρία μας είχε την ικανότητα να μας κάνει να αγαπάμε το μάθημα.
Πιστεύω πως φεύγω με αρκετές γνώσεις από το Γυμνάσιο. Τα μαθήματα που μου άρεσαν περισσότερο ήταν τα Αγγλικά και η Ιστορία.
Τα μαθήματα που μου άρεσαν ήταν τα Αγγλικά και τα Γερμανικά.
Το  μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν τα Νεοελληνικά Κείμενα .Φεύγω γεμάτη γνώσεις και πολλές εμπειρίες.


Το πιο ωραίο μάθημα ήταν η Ιστορία της Γ Γυμνασίου  γιατί το μάθημα γινόταν ευχάριστα και πολύ ωραία. Επίσης μου άρεσε η Ελένη.
Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία. Ο τρόπος παράδοσης της όσο και η συνήθως χαρούμενη κυρία με τα αστεία της ήταν που έκανε το μάθημα ενδιαφέρον. Τόσο που σχεδόν όλοι αγαπούσαν το μάθημα και το απολάμβαναν.
Μου άρεσαν τα Αγγλικά, η Πληροφορική και άλλα μαθήματα.
Κατά τη γνώμη μου δε νομίζω πως φεύγω από το Γυμνάσιο γεμάτη γνώσεις. Ο λόγος είναι ότι κάποιοι καθηγητές δεν κατέβαλλαν αρκετή προσπάθεια για να καταφέρουν να μας αρέσει το μάθημα και να προσπαθούμε περισσότερο. Ένα από τα μαθήματα που μου άρεσαν είναι η Ιστορία.
Ναι, πιστεύω πως φεύγουμε γεμάτοι γνώσεις .Διότι αυτά τα τρία χρόνια είχα καθηγητές που προσπαθούσαν πάντα να μας βοηθήσουν να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούμε. Και να μας προετοιμάσουν για το Λύκειο. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν τα Καλλιτεχνικά διότι ζωγραφίζαμε πίνακες που θα πουληθούν σε δημοπρασία!
Τα καλύτερα μαθήματα για μένα ήταν τα Αρχαία , Τα Μαθηματικά και η Ιστορία.
Πιστεύω ότι έμαθα πολλά.Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Οδύσσεια στην Α Γυμνασίου , η Ιστορία στη Β και Γ Γυμνασίου και η Ελένη.
Μου άρεσαν τα φιλολογικά μαθήματα.
Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Ιστορία , η Γλώσσα και τα Κείμενα!
Ναι, πιστεύω ότι απέκτησα πολλές γνώσεις και συγκεκριμένα στη Γ Γυμνασίου που είχαμε τους καλύτερους καθηγητές και κάναμε πολλά και διαφορετικά πράγματα . Προσωπικά μου  άρεσαν όλα τα μαθήματα άσχετα αν σε κάποια μπορεί να είμαι καλύτερος!

Στη Γυμνασίου μου άρεσαν τα Κείμενα, η Γλώσσα, και η Ιστορία γιατί η καθηγήτρια είχε έναν διαφορετικό τρόπο μάθησης.
Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία παρόλο που παλιά δεν μου άρεσε, επειδή η καθηγήτρια μας το δίδασκε με πολύ απλό τρόπο και μας έκανε να το καταλάβουμε καλύτερα.
Δε νομίζω πως φεύγω γεμάτη γνώσεις –ειδικά στα Αρχαία, τη Φυσική και τη Χημεία- αλλά σίγουρα έμαθα πολλά. Τα μαθήματα που λάτρεψα ήταν τα Κείμενα , η Γλώσσα και η Ιστορία!
Πιστεύω πως αποφοιτώντας από το Γυμνάσιο φεύγω γεμάτος γνώσεις. Ειδικά στα φιλολογικά μαθήματα –που δεν ήταν το φόρτε μου -έμαθα πολλά. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Φυσική διότι μου αρέσει να ασχολούμαι με τύπους και να λύνω προβλήματα.
Μπορώ να πω ότι από το Γυμνάσιο φεύγω με αρκετές γνώσεις και ανοιχτούς πνευματικούς ορίζοντες-κυρίως μετά την εκδρομή στην Αθήνα!
Δεν πιστεύω ότι φεύγω γεμάτη γνώσεις .Κάποια πράγματα σίγουρα έμαθα. Τα μαθήματα που μου άρεσαν δεν εξαρτιόντουσαν από το ίδιο το μάθημα αλλά από τον καθηγητή/τρια που το δίδασκε. Φέτος αγάπησα πάρα πολύ τα Αγγλικά, την Λογοτεχνία και την Ιστορία. Και αυτό χάρη στους καθηγητές που τα δίδασκαν και με τον τρόπο που έκανα το μάθημα.
Αγαπημένο μάθημα φέτος ήταν η Ιστορία που, παρόλο που μπορεί να θεωρηθεί βαρετό, τα μαθήματα που κάμαμε ήταν αξέχαστα .
Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Ιστορία.
Μου άρεσε η Γυμναστική και τα Καλλιτεχνικά.
Μου άρεσε η Γυμναστική και η Ιστορία.
Μου άρεσαν τα Αρχαία.
Φέτος μου άρεσε πολύ η Ιστορία γιατί μαθαίναμε από φωτοτυπίες το μάθημα , χρησιμοποιούσαμε το διαδραστικό πίνακα και δε χρειαζόταν να τη μάθουμε παπαγαλία.
Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία και τα Αρχαία.



Τι θα αλλάζατε να μπορούσατε από τα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο;
Θα άλλαζα τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται τα μαθήματα.
Δε θα άλλαζα τίποτα γιατί όλα με τον τρόπο τους αποτυπώθηκαν στο μυαλό μας σαν καλές αναμνήσεις.
Θα άλλαζα τα Μαθηματικά γιατί είναι δύσκολα και βαρετά.
Θα άλλαζα τη συμπεριφορά κάποιων καθηγητών.
Αν μπορούσα θα άλλαζα το μάθημα των Αρχαίων γιατί είναι δύσκολο.
Πιστεύω πως θα άλλαζα όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, δηλαδή βιβλία, διδασκαλία και δραστηριότητες για να γίνει το μάθημα πιο διασκεδαστικό.
Θα άλλαζα τις εκδρομές στη μαρίνα!


Τους; Καθηγητές μου στα Αρχαία και τη  Χημεία και κάποιους συμμαθητές μου με τους οποίους δεν τα πήγαινα πολύ καλά.
Κάποια μαθήματα που ήταν χωρίς νόημα.
Θα άλλαζα κάποια πράγματα στην τάξη μου. Θα ήθελα να υπάρχει πιο πολύ ομαδικότητα.
Θα άλλαζα προσωπικότητα!
Τίποτε, πέρα από δικά μου λάθη και επιπολαιότητες.
Αυτό που θα άλλαζα θα ήταν να προσπαθούσα περισσότερο.
Θα άλλαζα τις εγκαταστάσεις και τον τρόπο εκμάθησης.
Θα καταργούσα τις εξετάσεις.
Θα καθόμουν να διαβάσω πιο πολύ.
Τους βαθμούς μου.

(Στα ερωτηματολόγια απάντησαν οι μαθητές του Γ1, Γ3 και Γ6)

Σάββατο, 16 Μαΐου 2015

Whiplash (Χωρίς μέτρο)



Τελευταία ταινία για τη φετινή κινηματογραφική λέσχη και κλείνουμε τη χρονιά με μια απίστευτα δυνατή ταινία το "Χωρίς μέτρο".
Μια ταινία για τη σχέση μαθητή δασκάλου, την έννοια της πειθαρχίας και την ανάδειξη του ταλέντου. Ένας δάσκαλος- σαδιστής(;) , ένας μαθητής με εγωισμό και μια σχέση που βασίζεται στη σκληρότητα του καθηγητή και την απόλυτη ταπείνωση του μαθητή προκειμένου να αναδειχθεί το ταλέντο του. Ο δάσκαλος εξωθεί το μαθητή στα άκρα , τον πιέζει, τον καταπιέζει τον ταπεινώνει προκειμένου να πάρει το τέλειο από αυτόν.
 Η ταινία εγείρει πολλά ερωτήματα που αφορούν το διδακτικό έργο γενικότερα: τη σχέση των δύο εμπλεκομένων , μαθητή και δάσκαλου και τις μεθόδους της διδασκαλίας. Πόσο μπορεί να πιέσεις ένα μαθητή εκτός ορίων προκειμένου να κατακτήσει την τελειότητα; Πόση πίεση μπορεί να αντέξει ένα παιδί – ο προηγούμενος μαθητής του Φλέτσερ αυτοκτονεί  μη αντέχοντας την πίεση και την ταπείνωση. Είναι η φράση: "τα πήγες καλά" αποτρεπτική για την εκδήλωση ενός ταλέντου; Πώς μπορεί να αντιδράσει ένας μαθητής στις ακραίες μεθόδους του δασκάλου;
Η συζήτηση με τα παιδιά έδειξε ότι τρόμαξαν με τις μεθόδους του δασκάλου και διαφώνησαν έντονα με την άσκηση ψυχολογικής βίας. Απόρησαν που ο μαθητής δεν συγκρούστηκε νωρίτερα με το δάσκαλο του και ανέχτηκε την ταπείνωση και την ψυχολογική καταδυνάστευση. Και φυσικά επικρότησαν το τέλος, όπου ο νεαρός Άντριου παίρνει την εκδίκηση του κάνοντας μια επίδειξη των δυνατοτήτων του.
Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της και αφού αποχαιρετιστήκαμε με τα μέλη της λέσχης ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβρη! Καλό καλοκαίρι!




Παρασκευή, 15 Μαΐου 2015

Παρουσίαση προγραμμάτων των Λεσχών Ανάγνωσης της Α και Β Γυμνασίου!

Οι μαθητές της Λέσχης Ανάγνωσης της Α Γυμνασίου-οι ντροπαλοί δε βγήκαν στη φωτογραφία!-και οι καθηγήτριες τους!

Οι Λέσχες Ανάγνωσης της Α και Β Γυμνασίου ολοκλήρωσαν τις συναντήσεις της για φέτος και οι συμμετέχοντες μαθητές παρουσίασαν τα προγράμματα  στους μαθητές του σχολείου. Τα παιδιά αναφέρθηκαν στον τρόπο λειτουργίας της λέσχης και παρουσίασαν δύο βίντεο με τη δράση τους για φέτος. 
Βέβαια θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε το βραβείο που κέρδισαν οι μαθητές της Α γυμνασίου  συμμετέχοντας στον διαγωνισμό της Ευαγγελικής Σχολής νέας Σμύρνης «Το φωτόδεντρο και η 14η ομορφιά»  στον οποίο κέρδισαν το Α βραβείο για την Α Γυμνασίου! Παράλληλα ο μαθητής της Β Γυμνασίου Κων/νος Ζιάννης συμμετέχοντας στον ίδιο διαγωνισμό κέρδισε το Β βραβείο Αναγνώστη! 
Συγχαίρουμε όλα τα παιδιά της Α Γυμνασίου που συμμετείχαν με κέφι και ζωντάνια στη λέσχη Ανάγνωσης και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβρη! 

Το βίντεο της Λέσχης Ανάγνωσης της Α Γυμνασίου.





Και το βίντεο της Λέσχης Ανάγνωσης της Β Γυμνασίου!






Καλό καλοκαίρι!