Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Αναγεννημένη σε έναν καινούριο εαυτό...


Αγαπημένη μου Σαββίνα,

Μακάρι να μπορούσα να σου πω όλα αυτά που θέλω από κοντά. Μετακόμισα στην Ιταλία και σπουδάζω στη σχολή των Ναζαρηνών ζωγράφων. Πώς ειναι δυνατόν αυτο; Λοιπόν είμαι ντυμένη άντρας.

Ο λόγος για τον οποίο ντύθηκα άντρας ακολουθώντας το παράδειγμα την Μπουμπουλίνας-  που προκειμένου να πετύχει το στόχο της, την αγάπη της για τη λευτεριά, ντυνόταν άντρας – ήταν γιατί έλεγε ότι μόνο ντυμένη έτσι μπορούσε να μπει στην πράξη του πολέμου. Έτσι και εγώ χωρίς δεύτερη σκέψη ντύθηκα άντρας για να δώσω εξετάσεις στη σχολή των Ναζαρηνών ζωγράφων, αφού στο μοναστήρι τους δεν έκαναν δεκτές γυναίκες. Με συναρπάζει τόσο πολύ αυτό που θέλω να κάνω, που δεν με πειράζει να θυσιάσω λίγα χρόνια της ζωής μου, αναγεννημένη σε ένα καινούριο  εαυτό.
Η φίλη σου Ελένη

 


(Η αδερφή της Σαββίνας την ακούει να διαβάζει το γράμμα της Ελένης Μπούκουρα Αλταμούρα και αποφασίζει να συνομιλήσει μαζί της για να εξιχνιάσει όλα όσα παράξενα άκουσε)

Συγγνώμη!
-Παρακαλώ.
-Είμαι η αδερφή της Σαββίνας και χωρίς να το θέλω την άκουσα να διαβάζει το γράμμα σου. Δεν άκουσα πολλά. Μόνο ότι μεταμφιέστηκες. Αλήθεια... για ποιό λόγο το έκανες αυτό?
-Αχ,  σε παρακαλώ πρέπει να μείνει μυστικό!
-Μην ανησυχείς δεν πρόκειται να πω λέξη σε κανέναν. Για πες.
-Να... ήθελα να σπουδάσω στην Ιταλία και για να μπω στη σχολή που ήθελα η μεταμφίεση ήταν η μόνη μου λύση, αφού οι γυναίκες δεν γίνονταν δεκτές.
-Μα καλά τόσο πολύ ήθελες να πας σε αυτή τη σχολή; Τί σχολή ήταν αυτή;
-Είναι η σχολή των Ναζαρηνών ζωγράφων. Ε λοιπόν ναι. Είναι ένας από τους μεγαλύτερούς μου στόχους. Θα μεγαλώσεις και εσύ και θα καταλάβεις.
-Μα καλά η ζωή σου;
-Όπως σου είπα και πριν είναι ο στόχος μου να καταφέρω να τελειώσω σε αυτή τη σχολή και τώρα που κατάφερα να μπω δεν πρόκειται να τα παρατήσω. Αγαπάω την τέχνη όσο τίποτε άλλο και έτσι δε με πειράζει να χαραμίσω λίγα χρόνια από τη ζωή μου.
-Οι γονείς σου τι λένε για αυτό;
-Δεν το ξέρουν. Νομίζουν πως είμαι σε σχολή που κάνουν δεκτές γυναίκες.
-Και σε όλη αυτή τη διαδικασία ποιός σε παρότρυνε;
-Η αλήθεια είναι ότι ένα όνειρο που είδα με ταρακούνησε λιγάκι.
-Τι ονειρεύτηκες;
-Τη Μπουμπουλίνα. Είναι το πρότυπό μου. Παρόλο που ήταν γυναίκα κατάφερε να πολεμήσει και με μεγάλη επιτυχία μάλιστα.
-Σου εύχομαι να τα καταφέρεις όπως εκείνη. Αυτό που κάνεις χρειάζεται πολύ θάρρος , κάτι που από ότι φαίνεται το έχεις. Ελπίζω κάποια μέρα να βγεις κερδισμένη από όλη αυτή την ιστορία και να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.

 

Χρυσούλα Μεταξωτού, Γ3

Δεν υπάρχουν σχόλια: