Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Συνέντευξη από τον Αδάμ, ε, συγνώμη, από τον Αβραάμ Λίνκολν!

       
                                                                                                                                    7/2/2015
Η ώρα είναι  2:30 το βράδυ , το μόνο που ακούγεται  είναι  ο ήχος του αναμμένου υπολογιστή που ακούγεται σαν να μουγκρίζει… Ασήμαντες σκέψεις… Οι τοίχοι φαίνονται πολύ απόμακροι .Μάλλον  αυτά τα βραδινά burger  με πείραξαν στο στομάχι. Πωω πάει και το Σάββατο, αύριο Κυριακή και μεθαύριο πάλι σχολειό. Πως περνάει  έτσι η εβδομάδα… Τέλος πάντων για να δω τι έχω για την Δευτέρα..Λοιπόν  μαθηματικά  δεν έχω κάτι ,αρχαία το ίδιο ,ιστορία το ίδιο. Ωχ η συνέντευξη! Αυτό το είχα ξεχάσει. Άκου εκεί ιδέα να πάρουμε συνέντευξη από έναν στο παρελθόν!  Ατε να βρούμε  μηχανές  του  χρόνου  τώρα.. Σκέφτομαι να μην την κάνω αλλά μετά θα μου πει «Φρούντζας -1 μονάδα» -  αν και τόσες φορές που έχει αφαιρέσει μονάδες πρέπει σιγά σιγά να τελειώνουν..Ακούς εκεί να πάμε εμείς στο παρελθόν! Εγώ λοιπόν σκέπτομαι τώρα..γιατί να πάει ο Μωάμεθ στο βουνό και να μην πάει το βουνό στο Μωάμεθ. Ναι! Δίκιο έχω! Ας έρθουν αυτοί σε έμενα να τους πάρω συνέντευξη. Τώρα πρέπει να διαλέξω κάποιον..Να! αυτός εδώ με το μούσι καλός φαίνεται. Ας έρθει αυτός ο Λίνκολν το βράδυ να του πάρω συνέντευξη.
                                                                                                                      7/2/2015 (1 ώρα μετά)
Πωω ρε τι θόρυβος ήταν αυτός..Αμάν τι στο καλό; Ποιος είσαι εσύ ρε φίλε και τι κάνεις στο δωμάτιο μου ; Μήπως είσαι κανένας ανώμαλος ;
Λ-Αβραάμ με λένε και με κάλεσες εσύ ο ίδιος.
Δ- Αδάμ; Της Εύας;Aαα ρε συ Αδάμ είχα πάντα αυτή την απορία το μήλο που έφαγες άξιζε τον κόπο ή τζάμπα και η αμαρτία;
Λ-Συγκεντρώσου παΐδι μου δεν είμαι ο Αδάμ ,ο Αβραάμ είμαι! Ο Αβραάμ Λίνκολν είμαι..Έρχομαι από το μακρινό παρελθόν, επειδή κάνουμε κάτι δόκιμες με μια μηχανή του χρόνου.
Δ-Αμάν! Στα αλήθεια έγινε..Δεν έλεγα καλύτερα να κερδίσω το τζόκερ..
Α-Τζόκερ; Δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάς..Τέλος πάντων ας αρχίσουμε με την συνέντευξη. Τι θες να μάθεις ;
Δ-Εμμ να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω. Τυχαία σε βρήκα. Όποτε δεν ξέρω τι να σε ρωτήσω.
Α-Απαράδεκτο …Λοιπόν ακούω εδώ θα επιστρέψω σε 19 μέρες και κανόνισε μέχρι τότε να ξέρεις τι να ρωτήσεις..
Δ-Όχι στάσου! Βαριέμαι να περιμένω 19 μέρες .Περίμενε! Πωω έφυγε..Ε  τον..Άσε μην το πω καλύτερα και με ακούσει, γιατί μπορεί να παρεξηγηθεί. Χμμ,…. όποτε υπομονή 19 μέρες. Ας πάω για ύπνο τώρα.
                                                                                                                           
          26/2/2015  
Όλα είναι ήσυχα, είπα στους γονείς μου να λείπουν από το σπίτι μην δουν κανέναν σαν τον Λίνκολν και πάθουν τίποτα… Μέχρι και τον υπολογιστή έκλεισα για να μην με ζαλίζει με διαφορες ερωτήσεις του τύπου «Τι είναι αυτό» και «Ποτέ φτιάχτηκε». Πωω αργεί ,αργεί πολύ...Μου τελειώνει και η διορία για την εργασία και θα μετά θα αρχίσουμε τα -1 πάλι..Ακούγεται ένας θόρυβος… Επιτέλους ήρθε! Ατε να τελειώνουμε..
Δ-Καλησπέρα, αν και άργησες..
Α-Σε παρακαλώ νεαρέ, που έχεις και παράπονα .Λοιπόν ξέρεις τι να ρωτήσεις ;
Δ-Ναι διάβασα εκεί κάτι πράγματα στο google για σένα και είμαι έτοιμος.
Α-Στο ποιο ;
Δ-Αστό και δεν έχουμε χρόνο .Λοιπόν ας ξεκινήσουμε επιτέλους. Καταρχάς πες μου πότε γεννήθηκες και κάποια λόγια για τα παιδικά σου χρόνια..
Α-Χμμ εντάξει, αλλά πριν σου απαντήσω γνωρίζεις φυσικά ότι είμαι ο πρόεδρος των Η.Π.Α και παρόλα αυτά μου μιλάς ακόμα στον ενικό;
Δ-Εεε ναι, έτσι και αλλιώς δεν ζεις στην εποχή μου, όποτε δεν πειράζει . Λοιπόν για πες.
Α-Εντάξει. Γεννήθηκα  στο Χότζβιλ του Κεντάκυ στις 12 Φεβρουαρίου του 1809.Απο μικρός δούλευα ως αγρότης και βοηθούσα τον πατέρα  μου, αλλά παράλληλα διάβαζα ώστε να τελειοποιήσω την μόρφωση μου.
Δ-Μάλιστα πες μου μερικά πράγματα για την ζωή σου πριν γίνεις πρόεδρος.
Α-Λοιπόν περίπου στο 1830 πήγα στην Νέα Ορλεάνη και κατατάχτηκα στον στρατό όπου έφτασα μέχρι και τον βαθμό του λοχαγού. Αργότερα γύρω στο 1834 έγινα μέλος της βουλής του Ιλινόις μέχρι που έφυγα το 1840. Εγώ εκείνη την περίοδο ήδη είχα αρχίσει να ασχολούμαι με την δικηγορία και 4 χρόνια μετά έγινα αρχηγός στο κόμμα των Ούγιων. Μετά τα επόμενα χρόνια μπήκα στο Κογκρέσο χωρίς να διακριθώ κάπου. Ξανά ξεκίνησα με την πολιτική το 54  όταν ιδρύθηκε το Ρεπουμπλικανικό κόμμα και εκεί ασχολήθηκα με το σοβαρό θέμα της δουλείας.
Δ-Ωραία τώρα ερχόμαστε στο σημείο που γίνεσαι πρόεδρος . Πες μου για το έργο σου ως πρόεδρος.
Λ-Καταρχάς έγινα πρόεδρος πριν από μόλις 4 χρόνια -  δηλαδή το 1860 .Ένα χρόνο μετά είπα στον λαό ότι η δουλεία θα συνεχιζόταν, αλλά δεν θα επεκτεινόταν. Φυσικά όμως δεν τους άρεσε αυτό και οι πολίτες του νότου σχημάτισαν ήδη ανεξάρτητες κυβερνήσεις. Και τότε έγινε το χειρότερο σενάριο - δηλαδή η χώρα οδηγήθηκε σε εμφύλιο πόλεμο .Και ερχόμαστε στην Πρωτοχρονιά του περασμένου χρόνου όπου υπέγραψα το διάταγμα για τη χειραφέτηση των  μαύρων. Και φέτος εκλέχτηκα πάλι πρόεδρος με ποσοστό 55%
Δ-«Η πείρα της ζωής  μου έδειξε ότι οι άνθρωποι που δεν έχουν ελαττώματα έχουν και λίγες αρετές». Αυτά είναι τα λόγια σου, δηλαδή ελπίζω να το έχεις πει..Γιατί ήρθες σε αυτό το συμπέρασμα;
A-Ναι όντως το έχω πει και απορώ εσύ πως το έμαθες… Νεαρέ θα σου απαντούσα με μεγάλη ευχαρίστηση, αλλά πρέπει να επιστρέψω διότι ο χρόνος μου είναι περιορισμένος..Όποτε αφήνω το συμπέρασμα σε εσένα.
Δ-Εντάξει..Αααα τώρα που το θυμήθηκα είπες ότι ζεις στο 1864;
A-Ναι γιατί;
Δ-Του χρόνου το Πάσχα άμα σου πουν να πας σε καμία παράσταση θεάτρου μην πας γιατί θα σε δολο- Όχι ρε φίλε! Ατυχία! Δεν τον πρόλαβα! Μάλλον δεν θα με άκουσε. Πάντως καλός μου φάνηκε και όσο για το συμπέρασμα κάτι θα σκεφτώ..


Δημήτρης Φρούντζας, Γ6

Δεν υπάρχουν σχόλια: