Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Τελειώνοντας το Γυμνάσιο (οι μαθητές λένε τη γνώμη τους!)

Πιστεύετε ότι φεύγετε γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο; Ποιο ήταν το μάθημα που σας άρεσε περισσότερο και γιατί;

Ναι πιστεύω ότι φεύγω με γνώσεις από το Γυμνάσιο και το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η ιστορία στη Β και Γ Γυμνασίου.

Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Γεωγραφία, γιατί γνώρισα καινούρια μέρη.

Εντάξει, πιστεύω ότι έχω πάρει κάποιες γνώσεις - σε κάποια μαθήματα περισσότερες σε κάποια λιγότερες. Το αγαπημένο μου μάθημα και τα τρία χρόνια ήταν η Ιστορία για δυο λόγους: α)λόγω της καθηγήτριας και β) λόγω της ύλης που πάντα την έβρισκα ενδιαφέρουσα.

Πιστεύω ότι πήρα αρκετές γνώσεις από το Γυμνάσιο –κυρίως γνώσεις για το πώς να καθορίσω το μέλλον μου ανάλογα με τις επιθυμίες μου. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Γλώσσα στη Γ Γυμνασίου γιατί μάθαμε πολλά και κάναμε ομαδικές εργασίες.! Αλλά συγχρόνως κάναμε και πλάκα!

Πιστεύω πως φεύγω με αρκετές γνώσεις από το Γυμνάσιο και όχι μόνο από τα μαθήματα αλλά και από τα μαθήματα ζωής. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία, παρόλο που είχα χαμηλό βαθμό, γιατί έμαθα ότι την Ιστορία τη γράφουμε και μπορείς να μάθεις από τα λάθη των προγόνων σου και να βελτιώσεις το μέλλον σου.

Πιστεύω ότι δε φεύγω γεμάτος γνώσεις από το Γυμνάσιο. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Γεωγραφία και το Πρότζεκτ.

Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν τα Καλλιτεχνικά και τα Κείμενα, γιατί εκφραζόμουν μέσω αυτών των μαθημάτων και ήμουν πιο καλή από τα άλλα μαθήματα!

Πιστεύω πως έμαθα πολλά πράγματα σε διαφορετικούς τομείς και φεύγω από το Γυμνάσιο γεμάτος γνώσεις. Τα αγαπημένα μου μαθήματα όλα αυτά τα τρία χρόνια ήταν η Φυσική, η Χημεία , η Γλώσσα και η Ιστορία.

Εγώ πιστεύω πως δε φεύγω και γεμάτος γνώσεις γιατί δεν καθόμουν να διαβάσω!




Πιστεύω ότι όλοι μας αποκτήσαμε γνώσεις .Αν και μπορεί μερικοί να μην πρόσεχαν (μπορεί να μιλάω και για τον εαυτό μου), παντα κάτι μικρό πρέπει αν έχει μείνει αφού οι καθηγητές το έχουν πει τόσες φορές. Τα μαθήματα που μου άρεσαν πολύ ήταν η Γεωγραφία, η Χημεία, και νομίζω περισσότερο απ όλα τα Μαθηματικά γιατί μου αρέσει να λύνω ασκήσεις και να παίζω με τους αριθμούς.

Δε φεύγω απαραίτητα γεμάτη γνώσεις, αλλά σίγουρα γεμάτη εμπειρίες. Μάθαμε πολλά πράγματα μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια, αλλά το πιο ωραίο ήταν που δεθήκαμε με ορισμένους καθηγητές και περιορισμένους συμμαθητές μας κάνοντας φίλους που θα κρατήσουν καιρό! Το αγαπημένο μου μάθημα είναι η Βιολογία και η Χημεία. Σιχαίνομαι τα Αρχαία αλλά ό,τι μαθαίνουμε καλό είναι!

Νομίζω ότι έφυγα με αρκετές γνώσεις !Το μάθημα που μου άρεσε ήταν τα Κείμενα καθώς διαβάζαμε Κείμενα και δεν ήταν τόσο κουραστική ώρα όσο άλλες!

Όσο αφορά τα Μαθηματικά φεύγω με ελάχιστες γνώσεις, που δε μου χρειαστούν. Απ όλα τα μαθήματα προτίμησα την Ιστορία, το Πρότζεκτ και τη Γλώσσα λόγω των καθηγητών, αλλά και επειδή το μάθημα γινόταν με ανάλαφρο και ενδιαφέροντα τρόπο.

Φυσικά και φεύγουμε από το Γυμνάσιο με γνώσεις, αφού μάθαμε διάφορες απόψεις που θα μας βοηθήσουν στο μέλλον. Ένα από τα μαθήματα που μου άρεσε πάρα πολύ είναι τα Κείμενα γιατί είχαμε πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις, οι οποίες με έφεραν σε πολλές σκέψεις!

Πιστεύω ότι φεύγω γεμάτος γνώσεις από το Γυμνάσιο !Τα μαθήματα που μου άρεσαν ήταν τα Φιλολογικά και τα Μαθηματικά ιδιαιτέρως, γιατί είχα πολύ καλούς καθηγητές!

Πιστεύω ότι φεύγω από το Γυμνάσιο γεμάτος γνώσεις .Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Βιολογία, επειδή μάθαμε πολλά πράγματα  και περνούσαμε πολύ ωραία με το δάσκαλο!

Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η ιστορία γιατί πιστεύω ότι ήταν πιο ενδιαφέρουσα και αφορούσε τη σύγχρονη Ιστορία της Ελλάδας.

Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Γλώσσα, γιατί κάναμε κάτι διαφορετικό .Πιστεύω ότι έμαθα και κάτι που ήταν εκτός των μαθημάτων.

Μάθαμε πολύ σημαντικά πράγματα κυρίως για τη ζωή  και φεύγουμε γεμάτοι γνώσεις. Τέλος το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ελένη.

Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο είναι η Ιστορία .Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την φετινή ιστορία-δεν ξέρω γιατί. Ήταν η πρώτη φορά! Ίσως επειδή η φιλόλογος μου έκανε εξαιρετική δουλειά με όλα τα παιδιά !

Δεν το πιστεύω ότι φεύγω γεμάτος γνώσεις,  γιατί δεν πρόσεχα στα μαθήματα και γι αυτό φταίω εγώ. Το μάθημα που λάτρεψα ήταν τα Κείμενα γιατί η καθηγήτρια έκανε υπέροχα το μάθημα και δε βαριόμουν να κάθομαι να προσέχω.






Τι θα αλλάζατε , αν μπορούσατε, από τα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο; (και στη δική σας συμπεριφορά και στη συμπεριφορά των άλλων)


Αυτό που θα άλλαζα από τα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο θα ήταν η συμπεριφορά μου προς το διάβασμα.

Θα άλλαζα τη δική μου συμπεριφορά και των άλλων,  γιατί εγώ ήμουν κακός μαθητής . Στους άλλους θα άλλαζα τη συμπεριφορά γιατί κάποιοι βρίζουν πολύ.

Αυτό που θα άλλαζα αν μπορούσα ήταν η συμπεριφορά μου στην Α Γυμνασίου που βαριόμουν και ίσως να μην ήμουν όσο σοβαρή θα έπρεπε.

Στα τρία χρόνια φοίτησης μου θα ήθελα να αλλάξω τη συμπεριφορά μου μέσα στην τάξη και να προσέχω περισσοτερο,  αντί να χαζεύω. Οι άλλοι θα ήθελα να ήταν πιο ήρεμοι και υπάκουοι και να μην υπήρχε φασαρία στην τάξη.

Θα άλλαζα την ανωριμότητα που είχα στην Α και Β γυμνασίου με την ωριμότητα που έχω τώρα. Μερικές φορές γινόμουν αυθάδης και ήμουν στον κόσμο μου στην τάξη κι αυτό θα το άλλαζα.

Θα άλλαζα αυτό που αντιμιλάω στους καθηγητές μου, γιατί δεν είναι ωραίο και θα άλλαζα και τη συμπεριφορά μου απέναντι στους συμμαθητές μου.

Θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου στο μάθημα των Καλλιτεχνικών.

Στη δική μου συμπεριφορά αυτό που θα άλλαζα είναι η επιπολαιότητα στα μαθήματα. Πιστεύω ότι δεν έδινα τόση βάση σε αυτά που χρειάζονταν και το έχω μετανιώσει. Στη συμπεριφορά των άλλων θα άλλαζα τον κακό τρόπο συμπεριφοράς απέναντι στους άλλους μαθητές του σχολείου. Μπορεί και εγώ να φερόμουν άσχημα χωρίς να το έχω καταλάβει και ζητώ συγγνώμη.

Τι θα άλλαζα; Χμ! Θα άλλαζα πρώτα απ΄όλα τη συμπεριφορά μου απέναντι σε μερικούς καθηγητές. Θα άλλαζα όμως και τους συμμαθητές μου: φασαρίες, διαφωνίες, τσακωμοί, εξυπνάδες συνέχεια. Ναι, δε λέω ότι και εγώ ήμουν το καλύτερο και πιο ήρεμο παιδί, αλλά η κατάσταση μέσα στην τάξη ήταν πραγματική φρίκη.

Θα ήθελα να αλλάξω ορισμένους τρόπους διδασκαλίας και ορισμένες συμπεριφορές μαθητών απέναντι στους καθηγητές.




Να συμπεριφέρομαι καλύτερα και με περισσότερο σεβασμό και ωριμότητα. Έτσι θα μπορούσα να ζητάω και  εγώ από τους άλλους να μου συμπεριφέρονται καλύτερα.

Θα ήθελα  οι συμμαθητές μου να είναι πιο σοβαροί , πιο ώριμοι και να μην κουτσομπολεύουν . Επίσης οι πρώην φίλοι μου αποδείχτηκαν προδότες. Επίσης θα ήθελα να ειρωνευόμουν λιγότερο ορισμένα άτομα στην Α Γυμνασίου, γιατί αυτό δεν το θεωρούν όλοι πλάκα.

Θα άλλαζα τα μαθήματα που διδάσκομαι-αν και μάλλον δεν γίνεται! Ωστόσο στα Κείμενα και στη Γλώσσα κάναμε περίεργες και δύσκολες ασκήσεις καθώς και βίντεο!

Θα ήθελα τα μαθήματα να γίνονται πιο ζωντανά και αν είναι λίγο πιο ενδιαφέροντα. Επίσης τα θετικά μαθήματα να έχουν περισσότερα μαθήματα πειραματισμού , στο εργαστήριο. Και θα ήθελα να έχουμε λιγότερες ώρες τη βδομάδα Θρησκευτικά.

Σίγουρα θα άλλαζα τους φίλους μου, καθώς έπρεπε να φτάσω στην Γ Γυμνασίου για να διακρίνω τον πραγματικό μου φίλο από τον υποκριτή.

Το πρώτο που θα άλλαζα : θα έβαζα περισσότερα δέντρα στην αυλή του σχολείου. Ακόμα και αυτά που φυτεύτηκαν πιστεύω ότι δεν είναι αρκετά. Επίσης δεν μου αρέσει το γεγονός ότι η Α Γυμνασίου δεν έχει διαδραστικό πίνακα. Ακόμα δεν μου αρέσει που μερικοί ζωγραφίζουν στους τοίχους του σχολείου.

Θα ήθελα να ήμουν πιο οργανωμένη. Σχετικά με τη συμπεριφορά των άλλων θα ήθελα να μην είναι τόσο ψεύτικοι, να μην έκαναν χαζές ερωτήσεις και να μην έγλυφαν τόσο τους καθηγητές.

Νομίζω ότι θα άλλαζα το κτίριο προς το καλύτερο. Δε θα ξεχάσω ποτέ τις καθηγήτριες και τους καθηγητές που συμπάθησα!!

Μου άρεσε φέτος το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Άσχετα με το βαθμό και τις διαφωνίες μου με την κυρία, κάναμε καινούρια πράγματα που είναι και τα λίγα που θα χρησιμεύσουν στη ζωή μας.

Σε μένα θα άλλαζα το μη ομαδικό πνεύμα και τον εγωισμό μου. Στα άλλα παιδιά θα άλλαζα τη ζήλεια και την κτητικότητα.





Συμβουλές στα παιδιά που θα έρθουν στην Α Γυμνασίου

Να κοιτάνε μόνο μπροστά . Να μην επηρεάζονται από κανέναν .

Να αρχίζουν να διαβάζουν όλα τα μαθήματα από την αρχή όσο και να βαριούνται!

Να είστε κοινωνικοί!Κι αν δεν είστε προσπαθήστε!

Να γραφτούν σε πολλά προγράμματα και να μείνουν πιστοί στους στόχους τους!

Να συμπεριφέρονται ώριμα!
Να χαρούν το Γυμνάσιο και να κοιτάξουν να μάθουν όσα περισσότερα πράγματα μπορούν, γιατί κάθε μέρα που περνάει δε γυρίζει πίσω!

Να διαβάζουν και να αγαπούν τους καθηγητές τους!

Να ασχοληθούν αποκλειστικά με το σχολείο γιατί είναι αρχή και να δεν ασχοληθούν θα τα βρουν σκούρα!

Να μη φοβούνται να μπουν σε ένα καινούριο μέρος με καινούριους ανθρώπους  και να λένε τη γνώμη τους και να την υποστηρίζουν. Επίσης να ανοίγονται στους καθηγητές τους έτσι ώστε να τους βοηθήσουν για να μη χρειάζεται να περάσουν άσχημα τα καλύτερα χρόνια της ζωής τους!

Να είναι χαρούμενα γιατί τα επόμενα τρία χρόνια είναι τα καλύτερα και να δώσουν προσοχή στα μαθήματα , αφού όλα είναι χρήσιμα. Εγώ ήθελα να φύγω από το Γυμνάσιο και τώρα παρακαλάω να μην τελειώσει η χρονιά! Τα μαθητικά τα χρόνια δεν τα αλλάζω με τίποτα!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: