Την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου η Κινηματογραφική Λέσχη του
σχολείου παρακολούθησε την ταινία η Λέσχη των Αυτοκρατόρων με τον Κάλβιν Κλάιν.Η ταινία άρεσε στους περισσότερους και τη βρήκαν ενδιαφέρουσα.
Ο William Hundert είναι ένας καθηγητής με πάθος και αγάπη
για τους μαθητές του. Κατέχει την έδρα Κλασσικών Σπουδών στο σχολείο του St.
Benedicts και πιστεύει ότι ο ρόλος του καθηγητή δεν είναι μόνο να μορφώσει τον
μαθητή αλλά και να διαμορφώσει το χαρακτήρα του. Το φθινόπωρο του 1972 όμως, ο
Hundert θα αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία όταν στο σχολείο θα φτάσει
ένας νέος μαθητής. Ο Sedgewick Bell είναι γιος ενός γερουσιαστή από τη δυτική
Βιρτζίνια. Η εκρηκτική προσωπικότητα του νεαρού μαθητή θα προκαλέσει
αναταράξεις στο κατεστημένο του σχολείου. Αποφασισμένος να βρει έναν τρόπο να
προσεγγίσει τον Bell, ο Hundert αιφνιδιάζει το νεαρό όταν του προτείνει
ανακωχή.
Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με θέματα που θίγει
η ταινία και επικεντρωθήκαμε στο ρόλο του καθηγητή και στο πρότυπο του καλού
καθηγητή και του καλού μαθητή. Τα παιδιά αναφερόμενα στον καλό καθηγητή του απέδωσαν αρετές όπως: αλήθεια,
δικαιοσύνη, ειλικρίνεια, επιείκεια, αγάπη για τη δουλειά του, ενδιαφέρον για τους
μαθητές του .Παράλληλα να κάνει διασκεδαστικό το μάθημα του, να έχει καλή
διάθεση, να χαμογελά, να μην προσβάλλει το μαθητή το μαθητή του και να εστιάζει
στην προσπάθεια του μαθητή κι όχι στα λάθη του. Να μην είναι αδιάφορος και
βαρετός και να μην απαιτεί την αποστήθιση του μαθήματος και να τους εντυπώνεται η παρουσία του.
Αντίστοιχα αναφέρθηκαν στον καλό μαθητή και παρουσίασαν το
πορτραίτο του : να είναι συνεπής, να σέβεται τον εαυτό του, τους συμμαθητές του
και τους καθηγητές του, να μην παπαγαλίζει και γενικά η συμπεριφορά του να
είναι σωστή μέσα και έξω από το σχολείο.
Τελειώνοντας ζητήθηκε
να βάλουν ένα άλλο τίτλο στην ταινία και προτάθηκαν τα ακόλουθα:
Από τα λάθη μαθαίνουμε
Η κακή εκτίμηση του καθηγητή
Η ζωή είναι άδικη
Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν
Η σχέση μαθητή-καθηγητή
Η μάθηση δεν κατακτάται με την αντιγραφή
Ολυμπία Παμπού, ΠΕ07
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου