Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Being different.

Δημιούργησα αυτό το κόμικ αρχικά επειδή επηρεάστηκα από το φεστιβάλ στο οποίο πήγαμε (σ.σ. στα πλαίσια της εκπαιδευτικής εκδρομής στη Αθήνα επισκεφτήκαμε το Comicdom con Athens).  Οπότε θεώρησα ότι ένα κόμικ θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να εκφραστώ. Το κόμικ απεικονίζει εμένα, να παίρνω βλακώδη, αρνητικά σχόλια. Και γιατί; Επειδή είμαι διαφορετική.
Έχω μάθει πως οι άνθρωποι αντιπαθούν κάποιον διαφορετικό και με κάθε αφορμή θα του κολλήσουν  μια ετικέτα. Σαν ένα καινούργιο όνομα. Η  αφορμή να φτιάξω λοιπόν το κόμικ ήταν κάποιοι συμμαθητές μου,  οι οποίοι με κακολογούσαν όσο και αν τους αγνοούσα, όσο και αν τους απαντούσα.
Το πρόβλημα είναι πως είμαι ένας καλός και χαρούμενος άνθρωπος με διαφορετικά ενδιαφέροντα από τους άλλους. Οπότε αυτό το θεωρούν περίεργο και γι αυτο με κοροϊδεύουν. Θεωρείτε μεν λεκτική βία, αφού γίνεται εδώ και μήνες...αλλά είναι κυρίως για τον τρόπο που ντύνομαι και τον τρόπο που έχω τα μαλλιά μου. Τα κοντά κουρεμένα μαλλιά μου, το ότι δεν βάφομαι, δεν ντύνομαι με τα ρούχα της μόδας αλλά με ένα δικό μου, ιδιαίτερο τρόπο προκαλούν τους άλλους να με κοροιδέψουν. Στον δρόμο ακόμη ακούω  αρνητικά σχόλια.

 Το μήνυμα λοιπόν που θέλω να περάσω είναι το ότι το να είσαι διαφορετικός από τους άλλους είτε εμφανισιακά είτε εξαιτίας της προσωπικότητας σου είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό σε έναν άνθρωπο.



Κωνσταντίνα Ξαντά, Γ4

Δεν υπάρχουν σχόλια: