Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

"Τα τρία καλύτερα χρόνια της ζωή μου ή αποχαιρετώντας το Γυμνάσιο"

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και ήρθε η ώρα του απολογισμού. Ποιες γνώσεις αποκόμισαν οι μαθητές της Γ Γυμνασίου που φεύγουν, τι θα θυμούνται με νοσταλγία, τι συμβουλεύουν τους μικρούς που θα έρθουν από Σεπτέμβρη στο Γυμνάσιο; Τα παιδιά απάντησαν με ειλικρίνεια στο ερωτηματολόγιο και με εξέπληξαν ευχάριστα- για άλλη μια χρονιά! 






Πιστεύετε ότι αποκομίσατε γνώσεις από το Γυμνάσιο; Ποια μαθήματα σας άρεσαν και ποια θεωρείτε ότι ήταν βαρετά;

Στο Γυμνάσιο έμαθα αρκετά για τον εαυτό μου και για τον κόσμο γύρω μου και πιστεύω πως φεύγω καλύτερος άνθρωπος από ότι ήρθα. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Λογοτεχνία-ειδικά στη Γ Γυμνασίου, που κάναμε και ποίηση) και η Βιολογία – πάντα το έβρισκα ενδιαφέρον να μαθαίνω για τη φύση και τον άνθρωπο. Τα πιο βαρετά μαθήματα ήταν η Οικιακή Οικονομία στην Α Γυμνασίου και το ΚΠΑ στη Γ Γυμνασίου.

Όσοι διάβαζαν, φυσικά και θα έχουν γνώσεις από το Γυμνάσιο. Προσωπικά, από μερικά μαθήματα πήρα τις γνώσεις που μου ήταν απαραίτητες, από άλλα όχι. Από τα φετινά μαθήματα μου άρεσε η Γυμναστική, διότι όπως όλα τα παιδιά,  χρειαζόμαστε μια ώρα ελευθερίας. Επίσης μου άρεσαν τα Κείμενα, η Γλώσσα και η Ιστορία. Αν και μόνο που άκουγα αυτά τα μαθήματα , ήθελα να τα αποκλείσουν, η καθηγήτρια μας μας έκανε να τα αγαπήσουμε και να μην τα βαριόμαστε.

Τα περισσότερα μαθήματα ήταν βαρετά, όπως Βιολογία, θρησκευτικά και Αρχαία. Τα μαθήματα που μου άρεσαν ήταν τα Κείμενα, η Γλώσσα και η ιστορία, επειδή κάναμε ενδιαφέροντα πράγματα.

Φεύγω γεμάτη γνώσεις από το Γυμνάσιο, γιατί έμαθα καινούρια πράγματα και κατάφερα να κάνω πειράματα στη Φυσική και τη Χημεία. Τα μαθήματα που μου άρεσαν ήταν η φυσική, η Χημεία, η Γλώσσα και η Γυμναστική, ενώ αυτά που θεώρησα βαρετά ήταν τα Αρχαία και η Ελένη.

Είμαι τρία χρόνια στο Γυμνάσιο και νιώθω λες και είναι η πρώτη μου μέρα στην Α Γυμνασίου. Δε μπορώ να διανοηθώ πως σε λίγες μέρες θα φύγω και το Σεπτέμβριο θα πάω κάπου αλλού.Το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια πήρα κάποιες γνώσεις, που σίγουρα θα μου φανούν χρήσιμες στο λύκειο, αλλά καις τη ζωή μου. Γνώσεις πήρα κυρίως από μαθήματα όπως η Γλώσσα και η Φυσική. Όσο μισούσα τη Φυσική τα προηγούμενα χρόνια , τόσο την αγάπησα φέτος και ελπίζω να συνεχίσω να την αγαπώ. Στη Γλώσσα πάλι, εκτός από το ότι έμαθα να γράφω εκθέσεις της προκοπής, είχαμε την ευκαιρία να ακούμε πράγματα για την καθημερινή μας ζωή και πώς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Τα πιο βαρετά μαθήματα ήταν τα Αρχαία και τα Θρησκευτικά.

Πιστεύω ότι θα φύγω γεμάτη γνώσεις από το Γυμνάσιο και περισσότερο στα εξής μαθήματα: Ιστορία, Γλώσσα, Κείμενα. Στα μαθήματα αυτά περνούσαμε διασκεδαστικά. Τα πιο βαρετά μαθήματα για μένα ήταν τα Αρχαία, αφού ποτέ δε μου άρεσαν,  και τα Μαθηματικά, που δεν μπόρεσα να τα καταλάβω ποτέ.

Το Γυμνάσιο με άφησε με κάποιες γνώσεις που δε θα ξεχάσω ποτέ. Τα μαθήματα που δε μου άρεσαν ήταν τα Θρησκευτικά και η Βιολογία, γιατί δεν είχαν κάποιο ενδιαφέρον και τα θεωρούσα βαρετά.

Όχι, δε φεύγω γεμάτο γνώσεις και ο κύριος λόγος γι αυτό είναι οι παρέες που με αποσπούσαν από το να μάθω , αλλά και εγώ ο ίδιος έφταιγα. Τα πιο βαρετά μαθήματα ήταν η Χημεία, η Βιολογία, τα Μαθηματικά και τα Αγγλικά.

Πιστεύω ότι δε φεύγω με όσες γνώσεις θα έπρεπε, αλλά αυτό είναι δικό μου λάθος, γιατί δεν πολυενδιαφέρθηκα. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν τα Κείμενα και η Γλώσσα, ενώ τα πιο βαρετά η Χημεία, η Ιστορία και τα Μαθηματικά, αλλά όχι λόγω των καθηγητών.

Πιστεύω πως φεύγω με γνώσεις από το γυμνάσιο. Από τον κάθε καθηγητή το κάθε παιδί μαθαίνει κάτι διαφορετικό. Εγώ βρίσκω βαρετά τα Αρχαία και την Ιλιάδα, αφού δε μας χρησιμεύουν σε τίποτα στη ζωή μας.

Εγώ πιστεύω πώς έμαθα πολλά πράγματα και πήρα πολλές γνώσεις . Βρέθηκα σε διάφορες καταστάσεις και όσα έμαθα στο Γυμνάσιο με βοήθησαν να αντιμετωπίσω τα προβλήματα μου. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Ιστορία και η Φυσική και τα μαθήματα που θεωρώ βαρετά ήταν τα Μαθηματικά, η Ελένη και τα Αρχαία.

Γενικά από το Γυμνάσιο έμαθα πολλά πράγματα και είναι πράγματα που με ενδιέφεραν και θα με βοηθήσουν στη συνέχεια της ζωής μου. Πιο πολύ βαριόμουν το μάθημα της Ελένης και το μάθημα των θρησκευτικών, γιατί δεν έβρισκα κάτι να μου τραβήξει το ενδιαφέρον σε αυτά. Από την άλλη το μάθημα που λάτρευα πιο πολύ από τα άλλα ήταν το μάθημα της Ιστορίας-και για το περιεχόμενο του, αλλά και εξαιτίας της καθηγήτριας που μας το δίδασκε.

Εννοείται πως φεύγω γεμάτος γνώσεις , αφού κάθε μάθημα μου πρόσφερε κάτι. Τα μαθήματα που θεώρησα βαρετά ήταν τα Καλλιτεχνικά, αφού το μόνο που μου προκαλούσαν ήταν πονοκέφαλο και αυτό γιατί δεν κατάφερνα να κάνω ούτε μία γραμμή. Τα μαθήματα που με ενθουσίασαν ήταν η Φυσική, η Χημεία, η Ιστορία και τα Κείμενα. Πάνω απ όλα όμως μου άρεσε η Γυμναστική, αφού έσκαγα στα γέλια. Κάθε φορά που έτρωγα τούμπα, όταν προσπαθούσα να κάνω την πιο απλή πάσα.

Εγώ πιστεύω ότι έχω μάθει πράγματα στην Ιστορία, τη Γλώσσα και τα Κείμενα, γιατί η δασκάλα μας μας έκανε να ενδιαφερόμαστε για το μάθημα της και μας έμαθε να συμπεριφερόμαστε με σεβασμό στους ανθρώπους και να γίνουμε και μεις  καλύτεροι άνθρωποι.

Πιστεύω πως φεύγω από το Γυμνάσιο γεμάτη γνώσεις και αξέχαστες εμπειρίες. Όλοι οι καθηγητές μου πρόσφεραν κάτι- άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο. Προσωπικά μου άρεσαν όλα τα μαθήματα , εκτός από τα αρχαία που κάπου κάπου μου φαίνονταν ανιαρά.

Σίγουρα απέκτησα γνώσεις από το Γυμνάσιο . Κυρίως βασικά πράγματα, τα οποία θα μου φανούν χρήσιμα στο μέλλον. Τα πιο βαρετά μαθήματα για μένα, στα οποία, αν με άφηνες, θα κοιμόμουν στο θρανίο μου, ήταν τα Αρχαία, τα Θρησκευτικά, η γραμματική στη Νεοελληνική Γλώσσα και το ΚΠΑ. Βέβαια σε κάποιες περιπτώσεις τα βαριόμουν, επειδή ο καθηγητής/τρια  έκανε το μάθημα με έναν βαρετό και άσχημο τρόπο, άλλες επειδή όντως ήταν το μάθημα το ίδιο χάλια.

Πιστεύω ότι έχω μερικές γνώσεις και του χρόνου στο λύκειο με λίγη βοήθεια θα είμαι εντάξει. Τα μαθήματα που μου άρεσαν περισσότερο είναι όλα τα φιλολογικά. Τα μαθήματα που βαριόμουν περισσότερο ήταν τα Αγγλικά και η Βιολογία.

Πιστεύω ότι πήρα αρκετές γνώσεις από το Γυμνάσιο , από όλα τα μαθήματα που θα μου φανούν χρήσιμα στο μέλλον. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Πληροφορική, η Βιολογία, τα Γερμανικά και η Χημεία. Βαρετά θα χαρακτήριζα τα Αρχαία, γιατί μου φαίνονταν πολύ δύσκολα να τα κατανοήσω.

Πιστεύω πως  έχω μάθει αρκετά πράγματα, πληροφορίες που δεν ήξερα και, ναι, έμαθα αρκετά. Τα μαθήματα που μου άρεσαν αυτά τα τρία χρόνια ήταν τα Κείμενα, τα Καλλιτεχνικά, η Γλώσσα και όσο παράξενο και αν σας φαίνεται η Ιστορία και τα Αρχαία. Όλα τα άλλα τα έβρισκα λίγο βαρετά, κυρίως τα Μαθηματικά που δεν ξέρω που παν τα τέσσερα! Στη Φυσική και τη Χημεία πάλι κάποια μαθήματα ήταν ενδιαφέροντα, άλλα πάλι όχι.

Πιστεύω πως φεύγω με αρκετές γνώσεις. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν τα Κείμενα, η Ιστορία, τα Αρχαία. Το πιο βαρετό μάθημα για μένα ήταν τα Θρησκευτικά.

Θεωρώ πως το Γυμνάσιο μου έχει μάθει πολλά πράγματα. Έχω αποκτήσει γνώσεις πάνω σε πολλά θέματα και είμαι χαρούμενος γι αυτό. Τα μαθήματα που μου άρεσαν ήταν κυρίως τα Αρχαία, η Ελένη, η Γυμναστική, η Γλώσσα, η Γεωγραφία και η Γυμναστική. Αντίθετα, δε μου άρεσαν καθόλου τα Μαθηματικά και η Φυσική.

Εμένα το Γυμνάσιο μου έδωσε γνώσεις που με έκαναν πιο έξυπνη και σωστή στην κοινωνία. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Γυμναστική, τα Καλλιτεχνικά, η Γλώσσα, τα Κείμενα και , όσο κι αν ακούγεται παράξενο, στο Γυμνάσιο άρχισε να μου αρέσει η Ιστορία. Η καθηγήτρια που έκανε το μάθημα μας το δίδασκε με διαφορετικό τρόπο και μου ήταν εύκολο να το μάθω. Το μάθημα που δε μου άρεσε ήταν τα Θρησκευτικά- δεν έφταιγε ο δάσκαλος, εγώ δεν το πήγαινα ποτέ το μάθημα.



Τι θα θυμάστε με νοσταλγία από το Γυμνάσιο;
Αυτό που θα θυμάμαι σίγουρα από το Γυμνάσιο είναι όλα τα άτομα που ήρθαν και έφυγαν από τη ζωή μου. Τους καθηγητές, που κάθε χρόνο άλλαζαν. Τις ωραίες στιγμές που πέρασα με το τμήμα μου, κι ας άλλαξα τμήμα την τελευταία χρονιά. Αμέσως δέθηκα με τους νέους μου συμμαθητές και περάσαμε πολύ ωραία.

Θα θυμάμαι μια καθηγήτρια που αγάπησα πολύ επειδή μας έδινε γνώσεις για όλη μας τη ζωή. Είναι η καλύτερη και θα παραμείνει.

Θα θυμάμαι όλες τις ωραίες στιγμές που πέρασα με τους συμμαθητές μου καθώς και την πλάκα και το χαβαλέ που κάναμε. Ακόμη δε θα ξεχάσω τα απρόοπτα περιστατικά που συνέβαιναν εν ώρα μαθήματος και με έκαναν να γελάω.

Το μόνο που θα θυμάμαι θα είναι οι ώρες των Κειμένων , της Γλώσσας και της Ιστορίας, γιατί η καθηγήτρια μας έκανε το μάθημα πάντα με ενδιαφέρον και διάθεση. Βέβαια θα νοσταλγήσω και τις φιλίες που έκαναν και που στο λύκειο θα χαθούν. Οι γνώσεις  και οι καθηγητές θα μείνουν πάντα στην καρδιά μου.

Αυτό που θα θυμάμαι με νοσταλγία είναι οι παρέες που έκανα στο Γυμνάσιο. Στην αρχή δεν ήξερα κανέναν και τελικά ποιος να μου το 'λεγε πως θα κάθομαι επί τρία χρόνια με ένα κορίτσι που ούτε καν ήξερα και τελικά γίναμε οι καλύτερες φίλες. Εκτός από αυτή όμως έκανα  και άλλες παρέες για τις οποίες νιώθω πολύ ευτυχισμένη.

Αυτό που θα θυμάμαι περισσότερο είναι μια καθηγήτρια μας, που έκανε πολύ διαφορετικό μάθημα από τους άλλους καθηγητές. Και το σημαντικότερο που θα θυμάμαι είναι οι καινούριες παρέες και οι καινούριοι φίλοι.

Θα θυμάμαι τη φιλόλογο μας που μας έδινε συμβουλές και έλεγε πάντα με ειλικρίνεια ό,τι σκεφτόταν.

Δε θα ξεχάσω ποτέ τις στιγμές γέλιου με τους καθηγητές που αγαπούσα και πάντα θα αγαπώ.

Θα θυμάμαι πάντα όλους τους καθηγητές μου που μπορεί να πήραν κάποια πράγματα στραβά μεταξύ μας, όμως δεν τους κράτησα ποτέ κακία. Όμως υπάρχει μια καθηγήτρια που είναι η πιο αγαπημένη από όλους μας και που, ίσως χωρίς αυτήν, δε θα είχα έστω και αυτή τη μικρή θέληση να διαβάσω και να περάσω την τάξη.

Θα θυμάμαι με νοσταλγία τις φωνές της φιλολόγου μας , γιατί μου φαινόντουσαν πολύ αστείες.

Αυτό που θα θυμάμαι είναι το πόσο γρήγορα πέρασαν τόσα πολλά πράγματα και όλα τέλειωσαν σαν να ήταν μια μέρα κι όχι τρία χρόνια.

Θα θυμάμαι όλες τις στιγμές που πέρασα στα αγαπημένα μου φιλολογικά μαθήματα με την αγαπημένη μου φιλόλογο, τα αστεία της , τις «τάπες» της, το πόσο μας μάλωνε και την αγάπη της προς όλους μας. Επίσης θα μου λείψει όλη αυτή τρέλα, η κολλητή μου και όλοι οι συμμαθητές μου.

Τους συμμαθητές μου και τους καθηγητές μου. Γνώρισα πολλά άτομα που θα μου λείψουν.

Θα θυμάμαι μια μέρα στη Β Γυμνασίου που, μαζί με μια φίλη μου, κάναμε κοπάνα, πήραμε κάτι βερίκοκα από ένα δέντρο κοντά στο σπίτι μου και πήγαμε στην παραλία. Εκεί περάσαμε όλη τη μέρα κάνοντας βλακείες και ακούγοντας μουσική.

Την προσπάθεια μου να μάθω μπάλα- η οποία αποτύγχανε συνεχώς- , τη γνωριμία μου με 2-3 παιδιά που τώρα είναι κολλητοί μου, την βαρεμάρα όλων μας όταν η κυρία Κεφαλά διάβαζε τις εργασίες μου, και τις ερωτήσεις των συμμαθητών μου, του τύπου: «Τι κάνεις με τη ζωή σου;;;» Την πρώτη φορά που μπήκα στην τάξη με μαζεμένα χεράκια και κατεβασμένο πρόσωπο, επειδή φοβόμουν πώς θα αντιδρούσαν οι άλλοι όταν έβαλα σιδεράκια. Γενικά θα νοσταλγήσω τα πάντα. Κάθε ευχάριστη στιγμή , κάθε αμήχανη στιγμή, κάθε γέλιο, κάθε γκόλ (σπάνιο φαινόμενο!), τους πανηγυρισμούς μου όταν με πήραν στους σχολικούς από καθαρή τύχη.

Θα θυμάμαι τα μαθήματα των Εικαστικών στην 1η και την 3η Γυμνασίου, γιατί ο καθένας είχε την ελευθερία να κάνει ό,τι ήθελε και έστω να χαλαρώσει, ενώ ζωγραφίζει. Θα μου λείψει πολύ και η φιλόλογος μου στα Νέα Ελληνικά επειδή τα μαθήματα της ήταν πιο διασκεδαστικά, αφού μιλούσαμε για ενδιαφέροντα πράγματα, κάναμε δημιουργικές εργασίες και συζητήσεις με νόημα. Ανυπομονούσα κάθε φορά για τις δικές της ώρες και αποδείχτηκε ότι δεν πήγαν χαμένες.

Θα θυμάμαι με νοσταλγία σχεδόν τα πάντα: τα μαθήματα, τα διαλλείματα, τους φίλους μου, το πολιτικό κόμμα που κάναμε (!) με τη φιλόλογο μας! Γενικά θα θυμάμαι τις εμπειρίες μου, είτε καλές, είτε όχι!

Από το Γυμνάσιο θα θυμάμαι τους συμμαθητές μου, γιατί αυτά τα τρία χρόνια παίξαμε, γελάσαμε , αλλά και κλάψαμε. Επίσης δε θα ξεχάσω τους καθηγητές που μας αγκάλιασαν από την πρώτη Γυμνασίου και προσπάθησαν να κάνουν ο καθένας ξεχωριστά το μάθημα τους ενδιαφέρον, αλλά και για την αγάπη που μας έδειξαν.



Τι θα αλλάζατε από τα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο;
Θα άλλαζα την εικόνα μου σε κάποιου καθηγητές, γιατί νομίζουν ότι είμαι παλιόπαιδο, επειδή δεν έχουν προσπαθήσει να δουν τι άνθρωπος είμαι. Και θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου απέναντι σε κάποιους καθηγητές που δεν τους άξιζε να διακόπτω το μάθημα.

Πρώτον, θα μεγάλωνα τα διαλλείματα-τα δεκάλεπτα είναι ανεπαρκή. Δεύτερον θα έβαζα ανεμιστήρες στα ταβάνια. Τρίτον, θα πολλαπλασίαζα τις ώρες των Μαθηματικών και της Γυμναστικής. Τέταρτον, θα έβαζα τέρματα ποδοσφαίρου.

Θα άλλαζα αυτό το πράγμα που δεν κατάφερα να ελέγξω σε αυτά τα τρία χρόνια φοίτησης . Δηλαδή το να πετάγομαι και να σπάω τα νεύρα των καθηγητών μου, αφού μιλούσα την ώρα του μαθήματος.

Θα άλλαζα και τον εαυτό μου αλλά και κάποιους καθηγητές. Σε μένα θα άλλαζα τον τρόπο που αντιμετώπιζα κάποια μαθήματα και σε μερικούς καθηγητές τον τρόπο που φέρονται στους μαθητές.

Θα ήθελα να έχω περισσότερη όρεξη για διάβασμα και ίσως να ήμουν πιο κοντά απέναντι στους συμμαθητές μου.

Θα άλλαζα συμπεριφορά . Διότι δεν έχω δείξει σεβασμό στους καθηγητές και στους συμμαθητές μου. Κάτι άλλο το οποίο θα άλλαζα είναι καθηγητές , οι οποίοι δε δίνουν σημασία σε μαθητές κάτω του 15. Δηλαδή μιλάνε άσχημα σε αυτούς , τους τη λένε και είναι ρατσιστές.

Κάτι που θα άλλαζα ήταν το πείσμα που δεν είχα για να γίνω καλύτερος μαθητής/τρια. Θα ήθελα να προσπαθούσα περισσότερο , κάτι που δεν το έκανα μέχρι εκεί που ήθελα. Γι αυτό και θα προσπαθήσω να διαβάζω στο Λύκειο.

Αυτό που θα άλλαζα από το Γυμνάσιο θα ήταν κάποιοι καθηγητές, καθώς θεωρώ ότι μερικές φορές οι συμπεριφορές τους ήταν άδικες προς τους μαθητές. Σίγουρα, αυτά που θα άλλαζα θα ήταν το απογευματινό. Νομίζω ότι, ειδικά στην αρχή που δεν το είχα συνηθίσει, ήταν η πιο κουραστική περίοδος της ζωής μου.

Αυτό που θα ήθελα να αλλάξω είναι η συμπεριφορά μου απέναντι σε κάποια άτομα.

Θα ήθελα οι καθηγητές μας να είναι πιο αστείοι.

Πρώτα από όλα θα άλλαζα μερικούς από τους καθηγητές μας. Δεύτερον τη συμπεριφορά μου απέναντι σε κάποια άτομα. Σε όλους θα φερόμουν όπως τους άξιζε. Επίσης θα άλλαζα και τον τρόπο συμπεριφοράς μου απέναντι στους περισσότερους καθηγητές μου, διότι φέρθηκα σκάρτα. Ακόμη και αν δεν πηγαίνουμε κάποιους καθηγητές, δεν τους άξιζε να τους φερόμαστε με ειρωνικό και άσχημο τρόπο.

Η αλήθεια είναι ότι δε θα άλλαζα κάτι ιδιαίτερο.

Θα ήθελα αν είναι περισσότερες οι ώρες των φιλολογικών μαθημάτων (Γλώσσα, κείμενα και Ιστορία) γιατί πάντα μάθαινα κάτι καινούριο.

Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι στο σχολείο, θα ήταν σίγουρα στον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα και στους κανόνες συμπεριφοράς. Ο τρόπος που διδάσκονται τα μαθήματα θα έπρεπε να είναι πιο διασκεδαστικός, ώστε τα παιδιά να ενδιαφέρονται περισσότερο για τη μάθηση. Επίσης οι κανόνες συμπεριφοράς θα έπρεπε να εφαρμόζονται στην τάξη. Όπως η ποινή για όποιον κάνει φασαρία ή η απαγόρευση εισόδου μετά τον καθηγητή.

Θα ήθελα να πάω πίσω τον εαυτό μου στην Α Γυμνασίου και να τον προειδοποιήσω για τα χρόνια που θα ακολουθούσαν. Θα έλεγα στον εαυτό μου να είναι πιο θαρραλέος και να μη φοβάται τόσο πολύ το τι σκέφτονται οι άλλοι, να είναι δυνατός και να δουλέψει σκληρά.

Θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου απέναντι στις φίλες μου , τις οποίες μπορεί να πλήγωσα χωρίς να το θέλω.

Θα άλλαζα τον τρόπο μάθησης. Στο εξωτερικό κάνουν μάθημα με τάμπλετ και εμείς με βιβλία. Είναι άδικο. Επίσης θα άλλαζα εμένα. Θα συμμετείχα περισσότερο στο μάθημα για να έχω υψηλότερους βαθμούς. Γιατί δεν το έκαναν, μη με ρωτάτε, ούτε εγώ ξέρω.

Θα άλλαζα την εικόνα μου, επειδή στενοχώρησα κάποια παιδιά με τις φωνές μου. Ειδικά μετά τη γυμναστική που ήμουν μες στην ένταση, έβριζα όποιο παιδάκι έβρισκα μπροστά μου. Μακάρι να μπορούσα να ζητήσω συγγνώμη σε κάθε παιδί που έχω προσβάλλει χωρίς να το θέλω και χωρίς να το αξίζει.


Συμβουλές στα παιδιά της Α Γυμνασίου.

Ξυπνήστε! Μην αφήσετε τη βαρεμάρα να σας καταστρέψει αυτές τις τρεις χρονιές , δεθείτε με τους συμμαθητές σας και κρατήστε πάντα καλέ αναμνήσεις.

Μην εμπιστεύεστε εύκολα τις καινούριες γνωριμίες. Ξεχωρίστε ποιοι νοιάζονται πραγματικά για εσάς. Μην δένεστε με άτομα, να είστε ανεξάρτητοι. Μην βρίζετε!

Συμβουλεύω τα κορίτσια να είναι σεμνά μα τα ρούχα που φοράνε και να μην το παρακάνουν με το βάψιμο τους! Πρέπει να σέβονται το σχολείο!

Να ζείτε κάθε στιγμή αυτά τα τρία χρόνια, γιατί δε θα ξαναζήσετε τέτοιες εμπειρίες. Μην είστε μόνο πάνω από ένα βιβλίο- είστε και παιδιά και τα παιδιά πρέπει να παίζουν!

Να κάθεστε ήσυχοι για να σας πάρουν με καλό μάτι οι δάσκαλοι και να μη φοβάστε ότι θα μείνετε!

Να προσέχετε, γιατί οι περισσότεροι θέλουν το κακό σας.

Μην ντρέπεστε, μιλήστε ελεύθερα και πείτε τη γνώμη σας. Προσπαθήστε να μην αφήνετε τον άλλον να σας περνάει! Να είστε πάντα οι καλύτεροι!

Να έχετε πολλή υπομονή. Όταν οι καθηγητές φωνάζουν λιγάκι, μην ανησυχείτε, αυτές είναι οι πιο γλυκές στιγμές στα τρία χρόνια. Τέλος να γίνετε ένα με το τμήμα σας, αφού εγώ δε μπόρεσα να γίνω με το δικό μου.

Συμβουλεύω τα κορίτσια να μη βάφονται, γιατί θα τις κράζει όλο το σχολείο. Να μη λέτε άσχημα λόγια στους μεγαλύτερους σας και τα αγόρια να μη χτυπάνε ο ένας τον άλλον γιατί θα πηγαίνετε στο γραφείο και θα παίρνετε αποβολές. Επίσης μην ανοίγετε τα κινητά στο σχολείο.

Να μην κάνετε βλακείες στην αυλή, τα κορίτσια να μη βάφεστε υπερβολικά και να μη φοράτε ρούχα που δεν αρμόζουν στην ηλικία σας. Να μη φέρεστε άσχημα σε άλλα παιδιά και να μην τα θεωρείτε κατώτερα , διότι πληγώνονται αφού είναι σε ευαίσθητη ηλικία.

Μην ξεχνάτε να είστε ο εαυτός σας και μη δίνετε σημασία σε κανέναν που θα προσπαθήσει να σας μειώσει.

Μην μπλέξετε με κακές παρέες και γκομενικά. Εστιάστε στα μαθήματα. Μην το παίζετε μάγκες στην τάξη. Ενοχλείτε τους υπόλοιπους. Μόνο και μόνο επειδή δε σας αρέσει κάποιο μάθημα, μην το παραμελήσετε.

Ακούστε τους καθηγητές σας. Όλοι κάτι έχουν να σας προσφέρουν . Λίγη προσπάθεια δε βλάπτει. Ακόμα και το λίγο διάβασμα αποδίδει. Να διασκεδάσετε και να περάσετε καλά αυτά τα τρία χρόνια, γιατί δυστυχώς περνάνε πολύ γρήγορα!

Να είστε δυνατοί. Θα περάσετε πολλά αυτά τα τρία χρόνια, αλλά συγχρόνως θα μάθετε και πολλά για τον εαυτό σας.

Να ζήσετε και να απολαύσετε αυτά τα τρία χρόνια , γιατί δε θα ξαναγυρίσουν.

Μη δώσετε σημασία σε κανέναν άσχετο, που θέλει να σας ρίξει την ψυχολογία. Είναι τα τρία καλύτερα χρόνια της ζωής σας! Χαρείτε τα! Συμπαθήστε τους καθηγητές. Το ξέρω , δεν θέλετε να έρχεστε σχολείο. Το θωρείτε υποχρέωση. Εκείνοι όμως είναι πάντα εκεί για σας. Μην τους απορρίπτετε. Δεν τους αξίζει!



Δεν υπάρχουν σχόλια: