Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Το Γ2 αποχαιρετά το Γυμνάσιο!


 Κάθε χρόνο, στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές της Γ Γυμνασίου απαντούν σε ένα μίνι ερωτηματολόγιο και αναρτώ τις απαντήσεις τους. Φέτος το μοναδικό τμήμα της Γ Γυμνασίου που είχα ήταν το Γ2. Με το Γ2 είμαστε δυο χρόνια μαζί. Τους ανέλαβα πέρσι όταν μετά το σεισμό το σχολείο μας γύρισε σε απογευματινό και στεγάστηκε σε δύο δημοτικά σχολεία. Το αποτέλεσμα ήταν να χωριστεί η Β Γυμνασίου από τις άλλες δύο τάξεις και έτσι βρεθήκαμε μαζί. Αρχικά το τμήμα είχε διάφορα προβλήματα: έλλειψη συνεργασίας, συνεννόησης, πολλές συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών, διάφορα άλλα θέματα που είχαν να κάνουν κυρίως με το παιδαγωγικό κομμάτι της δουλειάς. Μετά από ένα χρόνο λοιπόν κατορθώσαμε να λύσουμε πολλά θέματα και προβλήματα μέσα από πολλές συζητήσεις, λύσεις, τιμωρίες και επιπλήξεις. Έτσι φέτος το Γ2 ξεκίνησε με ένα πολύ ωραίο, παρεϊστικο κλίμα και η χρονιά κύλησε με πολύ χαρά, ουσιαστική επικοινωνία και συμμετοχή των μαθητών στις διάφορες δραστηριότητες. Θέλω να ευχαριστήσω τους μαθητές μου γιατί συμμετείχαν με κέφι στις ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, στις συζητήσεις στην τάξη, στις ταινίες που είδαμε και δούλεψαν με φύλλο εργασίας με εξαιρετικά αποτελέσματα, στη φιλαναγνωσία και στη συνάντηση με την κ.Δεληβοριά! Τους εύχομαι καλή πρόοδο και να είναι γεροί και δημιουργικοί σε όλη τους τη ζωή! Ακολουθούν οι απαντήσεις τους στο ερωτηματολόγιο!



Πιστεύετε ότι φεύγετε γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο; Ποιο μάθημα ήταν αυτό που σας άρεσε περισσότερο και γιατί;
Πιστεύω ότι δε φεύγω γεμάτος γνώσεις γιατί  δεν πρόσεχα στα μαθήματα. Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Κείμενα . διότι κάνουμε κάποιες εργασίες που μου αλλάζουν λίγο τον τρόπο σκέψης μου.

Δυστυχώς πιστεύω πως φεύγοντας από το Γυμνάσιο σε ορισμένα μαθήματα δεν απέκτησα γνώσεις που θα μείνουν στο μυαλό μου, αλλά ήταν χρήσιμες μόνο για τις εξετάσεις .Αυτό συνέβη είτε γιατί εγώ θεωρούσα άχρηστες αυτές τις γνώσεις για το μέλλον μου, είτε επειδή κάποια μαθήματα είναι πολύ δύσκολα και εγώ απλά δεν ήμουν καλός σε αυτά.

Δεν ξέρω. Θα δούμε στο λύκειο , αν έμαθα κάτι. Μου άρεσαν τα Κείμενα, η Βιολογία και η Χημεία. Τα Κείμενα μου άρεσαν επειδή συζητούσαμε και ήταν ενδιαφέρον μάθημα.

Αγαπημένα μου μαθήματα ήταν δύο: η Φυσική και η Χημεία. Γιατί;  Επειδή η καθηγήτρια μιλάει γρήγορα και δε βαριέμαι το μάθημα της. Επίσης  μου αρέσουν αυτά τα μαθήματα και αυτή καθηγήτρια με βοήθησε πολύ στο να σκεφτώ τι θα γίνω όταν μεγαλώσω: πυρηνικός φυσικός.

Πιστεύω πως από το Γυμνάσιο φεύγω γεμάτη γνώσεις και αυτά τα τρία χρόνια ήταν αξέχαστα. Όλοι οι καθηγητές ήταν καλοί και μας βοηθούσαν στις δυσκολίες που είχαμε. Το μάθημα που μου άρεσε πολύ ήταν η Ιστορία. Μπορεί να μη διάβαζα, αλλά ήταν ενδιαφέρον , ειδικά με την κυρία που είχαμε.

Πιστεύω ότι το Γυμνάσιο μου πρόσφερε πολλές γνώσεις , παρόλο που εγώ δεν διάβαζα όσο έπρεπε. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν τα Κείμενα, διότι συζητούσαμε για διάφορα θέματα.

Πιστεύω ότι από το Γυμνάσιο φεύγω με τις πιο βασικές γνώσεις και όχι με πολλές, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι καλή στο διάβασμα. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Μουσική.

Το γυμνάσιο ήταν γεμάτο εμπειρίες. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Ιστορία, γιατί ήταν πολύ καλό το μάθημα της κυρίας και προσπάθησα να γίνω καλύτερος σε αυτό το μάθημα με τη βοήθεια της δασκάλας μου. Επίσης ήταν και η Γυμναστική, γιατί μου αρέσει να αθλούμαι.

Πιστεύω πως είμαστε γεμάτοι εμπειρίες .καθηγητές/καθηγήτριες που αγαπάνε τη δουλειά τους και τα παιδιά μας μάθανε πολλά πράγματα, που δεν έχει σημασία αν θα μας χρησιμεύσουν στο μέλλον. Εγώ είμαι κυρίως παιδί των θετικών μαθημάτων , μισώ τα φιλολογικά, αλλά η καθηγήτρια μου με έκανε να αγαπήσω τα Κείμενα μέσα από τις τρελές της εργασίες.

Πιστεύω ότι ναι, φεύγω γεμάτοι γνώσεις- ακόμα και από την Α Γυμνασίου θυμάμαι κάποια πράγματα. Παρόλα αυτά μου άρεσαν και πράγματα που κάναμε, όπως η λογομαχία. Το μάθημα που μου άρεσε πολύ είναι τα Κείμενα, γιατί μου άρεσε που αναλύαμε το ποίημα ή το κείμενο και μετά συζητούσαμε για κάποιο θέμα σχετικό με αυτό.

Πιστεύω ότι φεύγω με γνώσεις. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν τα Κείμενα, γιατί διαβάσαμε ωραίες ιστορίες, είδαμε ταινίες με ωραία νοήματα, περάσαμε ωραία . Στην τάξη είχαμε συνεργασία, κάναμε ωραίες εργασίες- πάντα γελούσαμε όταν λέγατε ότι θα μας βάλετε τις ωραίες εργασίες σας!

Από το γυμνάσιο πιστεύω ότι φεύγω με τις γνώσεις που ήθελα να μάθω εγώ. Το μάθημα που μου άρεσε από την Α μέχρι και τη Γ Γυμνασίου ήταν τα Κείμενα, γιατί απλά τα λατρεύω και νομίζω ότι αν δεν υπήρχε αυτό το μάθημα δε θα μπορούσα να αντέξω το σχολείο ως μαθητής.

Πιστεύω πως από το Γυμνάσιο φεύγω με πολλές γνώσεις , όχι όμως σε όλα τα μαθήματα. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν τα Κείμενα, η Ιστορία και τα Θρησκευτικά. Ο λόγος που μου άρεσαν αυτά τα μαθήματα περισσότερο είναι ότι οι καθηγητές  ήταν πολύ καλοί και ευχάριστοι και ο τρόπος που δίδασκαν έκανε την ώρα να περνάει ευχάριστα.

Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν το ΚΠΑ.

Το αγαπημένο μου μάθημα που μου άρεσε περισσότερο και τις τρεις χρονιές ήταν τα Κείμενα. Τα Κείμενα με βοήθησαν να δω διαφορετικούς ανθρώπους, από διάφορες χώρες που είχαν να μου διηγηθούν διάφορες ιστορίες.

Δε θα φύγω γεμάτος γνώσεις από το Γυμνάσιο, γιατί στα περισσότερα τετράμηνα ή δε διάβαζα επειδή βαριόμουν ή επειδή περνούσα δυσκολίες με την οικογένεια μου. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία της Α και της Γ Γυμνασίου, παρόλο που στο ένα τετράμηνο δε διάβαζα και είδα τα αποτελέσματα..

Πιστεύω πως φεύγω γεμάτος γνώσεις από το Γυμνάσιο λόγω της Γ Γυμνασίου-κυρίως. Θα έβαζα αγαπημένο μου μάθημα την Ιστορία, αλλά δεν έγινε γιατί χάσαμε χρόνο σε λιγότερο σημαντικά γεγονότα και δεν καλύψαμε τα σημαντικά. Τα αγαπημένα μου μαθήματα είναι τα Μαθηματικά και η Φυσική.

Προσωπικά πιστεύω πως όντως θα φύγω από το Γυμνάσιο με διάφορες γνώσεις , αλλά για αν είμαι ειλικρινής με διάφορες γνώσεις στα μαθήματα που μου αρέσουν .Διότι στα υπόλοιπα ήμουν απλώς αναγκασμένη να απομνημονεύω διάφορες σκόρπιες γνώσεις , οι οποίες δεν με ενδιαφέρουν και δεν πρόκειται αν τις χρησιμοποιήσω ποτέ στη ζωή μου. Τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν ξεκάθαρα τα φιλολογικά. Αρχικά πιστεύω πως η φιλόλογος που είχα στην Α Γυμνασίου είναι ένας από τους λόγους που τα λατρεύω τόσο, διότι τα παρουσίασε με ένα τρόπο που μου κίνησε το ενδιαφέρον. Έπειτα στις υπόλοιπες χρονιές είχα εξίσου καταπληκτικές καθηγήτριες , οι οποίες με τον τρόπο τους με έκαναν να τα αγαπήσω.

Αρχικά και βέβαια φεύγω γεμάτος γνώσεις από το Γυμνάσιο, είτε γνώσεις που δε θα τις χρειαστώ ποτέ στη ζωή μου είτε άλλες που είναι στα αλήθεια χρήσιμες. Το αγαπημένο μου μάθημα είναι η Ιστορία, γιατί είχε πλάκα. Ήταν ωραίο το μάθημα γιατί κάναμε αστεία αλλά γενικά είναι συναρπαστικό να βλέπεις πως έχει εξελιχθεί ο πολιτισμός μέσα από επαναστάσεις, πολέμους και εφευρέσεις.

Πιστεύω πως φεύγω με κάτι. Ο καθένας όσο και να ασχολείται με τα μαθήματα ή όχι , φεύγει με κάτι, και σίγουρα θα τον βοηθήσει στη ζωή του. Το αγαπημένο μου μάθημα και στα τρία χρόνια είναι σίγουρα τα Κείμενα.

Θα διάλεγα τα Κείμενα , όχι επειδή μπορεί από τους περισσότερους να θεωρείτε εύκολο μάθημα, αλλά πραγματικά μερικά Κείμενα με έχουν κάνει να αναθεωρήσω κάποια πράγματα αλλά και να μου δώσουν έμπνευση.

Από το Γυμνάσιο φεύγω πρώτα απ όλα γεμάτη καλές και άσχημες αναμνήσεις. Το μετανιώνω λίγο που τρία χρόνια δε στρωνόμουν στο διάβασμα , γιατί θα μάθαινα περισσότερα .Μόνο στον εαυτό μου το παραδέχομαι ότι το έχω μετανιώσει – σε κανέναν άλλο. Και δε φεύγω γεμάτη γνώσεις, αλλά κάτι έμαθα…

Πιστεύω ότι από τα τρία χρόνια του γυμνασίου θα φύγω γεμάτη γνώσεις απ όλα τα μαθήματα- και ιδιαίτερα από τα φιλολογικά. Το μάθημα το οποίο λάτρεψα και στα τρία χρόνια του Γυμνασίου ήταν και θα συνεχίσει να είναι η Ιστορία . Η Ιστορία που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν της Β Γυμνασίου αλλά και της Γ γυμνασίου.

Σίγουρα ήταν τρία γεμάτα χρόνια .Αναπολώντας βλέπω μια μεγάλη απόσταση από την Πρώτη τάξη σε σχέση με την Τρίτη. Πέρα από τα μαθήματα στα οποία γνώρισα διάφορους καθηγητές, άλλαξε αρκετά η προσωπικότητα μου. Ήμουν πιο κλειστός και δίσταζα να ξεφύγω από τις συνήθειες μου. Ειδικά φέτος, όμως, δοκίμασα διαφορετικά πράγματα, χωρίς να έχω κάποια ιδιαίτερη επιθυμία, αλλά μόνο και μόνο επειδή ήταν διαφορετικά. Δε μου άρεσαν όλα, αλλά απ όλα μου έμεινε κάτι, όπως και με τα μαθήματα. Έτσι έχω να πω πως δεν υπάρχει τίποτε πιο ενδιαφέρον και χρήσιμο από την συσσώρευση εμπειριών, γιατί μέσα από διαφορετικές καταστάσεις είναι που εξερευνάς πραγματικά τον εαυτό σου. Δοκίμασα τις δυνατότητες μου και πήρα μια βαθύτερη εικόνα του εαυτού μου.


Τι θα αλλάζατε αν μπορούσατε από τα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο- και στη δική σας συμπεριφορά και στων άλλων)
Δε θα άλλαζα κάτι στη δική μου συμπεριφορά. Πιστεύω πως ήμουν άψογη απέναντι στους καθηγητές και τους συμμαθητές μου.

Το πρώτο που θα άλλαζα είναι η συμπεριφορά μου, γιατί έχω κάνει την κολλητή μου να κλάψει και έχω χάσει φιλίες. Δεν είχα ποτέ  μια σταθερή παρέα λόγω των μετακινήσεων που κάνει η οικογένεια μου. Τώρα στη Γ Γυμνασίου βρήκα μια παρέα….

Δε θα άλλαζα την «αποτυχία» μου-δηλαδή το ότι δεν πέρασα τη Β Γυμνασίου και την έκανα δεύτερη φορά- γιατί μόνο αποτυχία δεν ήταν. Σίγουρα στο τέλος της χρονιάς παρακαλάω να διάβαζα περισσότερο , οπότε θα ήθελα να έδιωχνα την τεμπελιά μου.

Θα άλλαζα τον τρόπο που ενδιαφερόμουν για τα μαθήματα και το πόση βάση έδινα σε αυτά. Το κατάλαβα πολύ αργά, αλλά πιστεύω ότι από του χρόνου θα προσπαθήσω από την αρχή.

Αν μπορούσα να αλλάξω κάτι από τα τρία χρόνια φοίτησης στο γυμνάσιο αυτά θα ήταν: να ήμουν λίγο πιο συγκεκριμένος , να έπαιρνα μερικά πράγματα στα αστεία κι άλλα στα σοβαρά πχ ένα βαθμό και αν έχω λιγότερα νεύρα.

Τα τρία αυτά χρόνια αν και δύσκολα, όσον αφορά συμπεριφορές, ήταν τρία πολύ όμορφα χρόνια. Είχαμε μια πάρα πολύ δύσκολη αρχή σαν τμήμα , διότι είμαστε πολύ διαφορετικοί χαρακτήρες .χρειάστηκαν πολλές συζητήσεις με καθηγήτριες για να λυθούν παρεξηγήσεις και πραγματικά λυπάμαι που ήρθαμε κοντά μόνο στη Γ Γυμνασίου , διότι απλά κατάλαβα ότι χάσαμε δυο χρόνια με τσακωμούς και παρατηρήσεις.

Στη δική μου συμπεριφορά θα άλλαζα  την παρορμητικότητα μου. Στην συμπεριφορά των άλλων  θα άλλαζα την άγνοια μερικών συμμαθητών μου. Μερικά πράγματα τα οποία θεωρώ αυτονόητα για εμένα δεν τα γνωρίζουν και δε ενδιαφέρονται να τα  μάθουν.

Θα ήθελα αν μην ήμουν τόσο ντροπαλός στην Α Γυμνασίου και να μην ήμουν αγενής απέναντι στους άλλους. Σχετικά με την συμπεριφορά των συμμαθητών μου θα ήθελα να μην κρίνουν τους άλλους από την εμφάνιση τους και γενικά αν είναι πιο φιλικοί μεταξύ τους.

Θα ήθελα να γνώριζα νωρίτερα κάποια άτομα. Έκανα πολλά λάθη μέσα στο Γυμνάσιο – το καλό είναι ότι έμαθα μέσα από αυτά. Επίσης αν άλλαζα κάτι στον εαυτό μου αυτό θα ήταν να μην αφήσω τον εαυτό μου να ερωτευτεί και να πληγωθεί.

Θα προσπαθούσα να είμαι πιο επιμελής στα μαθήματα μου.

Θα ήθελα να μην πετάγομαι συνέχεια, να ήμουν πιο ήσυχος και να μην έλεγα βλακείες. Στους άλλους δε θα άλλαζα τίποτε. Εγώ φταίω που μερικοί δε με συμπαθούν.

Αυτό που θα άλλαζα είναι η ανισότητα στη μεταχείριση των μαθητών. Ο καθηγητής συχνά συμφωνούσε με τον καλό μαθητή και θα αδικούσε τον «κακό».

Θα ήθελα να ήμασταν πιο ενωμένοι και εγώ να μην ήμουν τόσο βλάκας.

Θα ήθελα να προσπαθήσω να μη δίνω σημασία στους άλλους , κάτι που έμαθα φέτος. Επίσης θα ήθελα μερικοί καθηγητές να σταματήσουν να περιμένουν τα πάντα από τους μαθητές.

Δε θα άλλαζα τίποτε στη συμπεριφορά των άλλων. Θα άλλαζα τη δική μου: θα έπρεπε να στρωθώ λιγάκι και να διάβαζα περισσότερο.

Θα έδινα περισσότερη σημασία στα μαθήματα και θα άλλαζα τη συμπεριφορά κάποιων συμμαθητών μου που το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ασχολούνται με τη ζωή των άλλων και όχι με τη δική τους.

Θα άλλαζα τη δική μου συμπεριφορά- να μην είμαι τόσο κλειστή ως άνθρωπος- και στη συμπεριφορά των άλλων θα ήθελα να είναι πιο κοινωνικοί μαζί μου και να με κάνουν παρέα.

Θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου στην Α και στη Β Γυμνασίου γιατί δε μου άρεσε που πείραζα κάποιους συμμαθητές μου και αυτό τους ενοχλούσε με αποτέλεσμα να μην τους μιλάω φιλικά όπως τώρα.

Ήταν μια φανταστική τριετία και δε θα άλλαζα τίποτε. Ίσως να άλλαζα μόνο λίγο τη συμπεριφορά μου- ήμουν πολύ απότομη και επιθετική.

Θα άλλαζα ότι ήμουν τόσο σπαστική τα δύο περασμένα χρόνια. Επίσης θα άλλαζα μερικές φιλίες που με πλήγωσαν και θα κρατούσα κοντά μου μόνο τους σημαντικούς.

Αυτό που θα άλλαζα θα ήταν να ήμουν πιο σκληρή και δυνατή. Γνώρισα υπέροχα άτομα και έχασα κάποια άλλα που ήταν δηλητήριο για μένα. Πάνω απ όλα χάρηκα τα τρία χρόνια σε αυτό το σχολείο και το 1ο Γυμνάσιο θα είναι πάντα νούμερο 1!

Θα ήθελα να ήμουν πιο κοινωνική . Επειδή στο δημοτικό με θεωρούσαν ασήμαντη και δεδομένη είχα κάποια φοβία για νέα φιλίες.

Θα άλλαζα τον τρόπο ομιλίας μου- γιατί βρίζω πολύ .Επίσης θα ήθελα να προσέχω περισσότερο στο μάθημα και να μην παιδιαρίζω με τους συμμαθητές μου. Στη συμπεριφορά των άλλων δε θα άλλαζα τίποτε.



Ποια /ες είναι η άσχημη/ες ή αντίστοιχα όμορφη/ες αναμνήσεις που θα έχετε από τα τρία χρόνια του Γυμνασίου;
Δεν μου έρχεται στο μυαλό καμιά άσχημη ανάμνηση. Δε θα ξεχάσω ποτέ όμως την εκδρομή με τους φίλους και τις καθηγήτριες στην Αθήνα. Ήταν η πιο ωραία στιγμή της σχολικής μου ζωής!

Άσχημη ανάμνηση δεν έχω. Έχω όμως αμέτρητες όμορφες αναμνήσεις. Ένα παράδειγμα είναι το κάθε διάλειμμα με την παρέα μου (ευχαριστώ όλους τους φίλους μου γι αυτές τις αξέχαστες στιγμές!)

Τα τρία χρόνια στο γυμνάσιο ήταν υπέροχα και θα έδινα πολλά για να ξαναγυρίσω και να τα ξαναζήσω. Με πιο πολύ μυαλό στο κεφάλι!

Από τις καλύτερες αναμνήσεις ξεχωρίζω τις εκδρομές με τις λέσχες, τις φιλίες που έκανα, τα άτομα που γνώρισα, τις πλάκες και ξεκάθαρα τις τάπες της κυρίας Κ., που θα μου λείψουν ιδιαίτερα. Τώρα κακές αναμνήσεις δεν είχα πολλές .Κυρίως ήταν οι τσακωμοί μεταξύ μας , αλλά όχι τίποτε ιδιαίτερο. Είναι τρία χρόνια που δε θα ξεχάσω!

Δεν έχω άσχημες στιγμές να αναφέρω. Μερικές όμορφες στιγμές ήταν οι συναντήσεις με τη λέσχη ανάγνωσης και την κινηματογραφική όπως και η εκδρομή της κινηματογραφικής στην Αθήνα!

Όμορφες στιγμές δεν είχα στο Γυμνάσιο και για να είμαι ειλικρινής δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ, αφού είναι ένα σχολείο και τίποτε άλλο.

Η καλύτερη ανάμνηση που έχω είναι η εκδρομή της κινηματογραφικής λέσχης στην Αθήνα. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία με πολύ γέλιο. Το κλίμα ήταν όμορφο και υπήρχε οικειότητα μεταξύ μας. Αυτή η λέσχη θα είναι η μόνη –μαζί με κάποιους καθηγητές-που θα μου λείψουν από το Γυμνάσιο!

Αυτό που θα κρατήσω είναι ότι αυτά τα τρία χρόνια γνώρισα πολλούς καινούριους ανθρώπους , έζησα πολύ ωραία πράγματα, πήρα πολλές γνώσεις και πάνω απ όλα γνώρισα τους φίλους μου!

Οι πιο άσχημες στιγμές είναι όταν οι δάσκαλοι μου έλεγαν να διαβάζω γιατί θα μείνω στην ίδια τάξη. Δεν έχω καμιά όμορφη στιγμή από το Γυμνάσιο..

Θα θυμάμαι τον τρόπο που έκανε μάθημα η κυρία Κ. και πώς τάπωνε τους συμμαθητές μου. Γενικά θα θυμάμαι την τάξη!

Άσχημες.. τις έχω διαγράψει από το μυαλό μου. Κάτι όμορφο από το Γυμνάσιο ήταν η εκδρομή στην Αθήνα. Ευχαριστώ πολύ που δε με αφήσατε να ΜΗΝ πάω κυρία!

Άσχημες δεν είχα- ίσα ίσα ήταν όλες τόσο ωραίες και αξέχαστες. Μια όμορφη ανάμνηση ήταν η εκδρομή στην Αθήνα!

Οι ομορφότερες στιγμές ήταν όλες οι εκδρομές που κάναμε και οι συζητήσεις όταν βλέπαμε ταινίες στο μάθημα και μιλούσαμε για διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα.

Οι πιο ωραίε στιγμές ήταν οι εκδρομές που πηγαίναμε και περνούσαμε ωραία στο λεωφορείο, λέγαμε αστεία, γελούσαμε και γενικά περνούσαμε ευχάριστα! Αυτό συνέβαινε γιατί οι καθηγητές ήξεραν αν κάνουν καλά τη δουλειά τους και περνούσαμε ωραία.

Η καλύτερη ανάμνηση ήταν η αξέχαστη εκδρομή στην Αθήνα που ήταν γεμάτη εμπειρίες , ανατροπές, γνωριμίες και πολλές , πολλές στιγμές χαράς!

Έχω πολλές ωραίες αναμνήσεις από το Γυμνάσιο- τις πιο πολλές από την τάξη μου.

Οι όμορ5φες αναμνήσεις μου είναι οι παρέες, τα γέλια, οι ωραίες ιστορίες που λέγαμε και περνούσαμε καλά με τους δασκάλους. Τις άσχημες αναμνήσεις τις έχω διαγράψει , δεν έχει νόημα να λέγονται.

Οι πιο άσχημες αναμνήσεις μου είναι όταν έτρωγα παρατηρήσεις στο μάθημα και γινόμουν ρεζίλι. Οι πιο όμορφες ήταν στην Γ Γυμνασίου γιατί γνώρισα καινούρια άτομα που συμπαθώ και είμαι με όλη μου την παρέα στο σχολείο. Δεν έχω καμιά άσχημη ανάμνηση από το Γυμνάσιο. Αντίθετα, έχω ωραίες αναμνήσεις με την αστεία μας τάξη και τους συμμαθητές μου. Η ωραιότερη όμως ανάμνηση ήταν η εκδρομή της περιβαλλοντικής στη Θεσ/κη.

Τα χρόνια του γυμνασίου ήταν όμορφα χρόνια, τα πιο όμορφα των 15 ετών της ζωής μου. Μπορεί να είναι λίγα αλλά είναι γεμάτα. Οι σχολικές λέσχες , η γνωριμία με τους καθηγητές, ο χαβαλές του διαλείμματος με κάνουν ακόμη αν χαμογελώ. Συγκεκριμένα μου έχει αποτυπωθεί η χοροεσπερίδα που έγινε φέτος και αναμφίβολα η εκδρομή στην Αθήνα με την Κινηματογραφική Λέσχη.




Δεν υπάρχουν σχόλια: