Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Οδός Ελλήνων


Ελλάδα είναι οι παραλίες και τα πανέμορφα τοπία

Οι φιλόξενοι κάτοικοι και τα πανάρχαια μνημεία.

 

Η Ελλάδα είναι η ζωή μου

Η Ελλάδα είναι η καρδιά μου

Ελλάδα είναι η ψυχή μου
 


 

Ελλάδα είναι πολιτισμός και πλούσια ιστορία

Και η κακή πολιτική που μισεί η κοινωνία.

 

Και αν όλα μοιάζουν σκοτεινά και η ελπίδα είναι λίγη

Η Ελλάδα θα είναι ζωντανή, με ζωή που δεν θα φύγει.

 

Οι ντόπιοι και οι ξένοι θέλουν καταστροφή

Μα όλοι ξέρουν όμως, θα ξαναγεννηθεί

Και αν μας κοπανούν και παίρνουν τα λεφτά μας

Υπάρχει η ελπίδα που ζει μες στα παιδιά μας.

 

 

Εγώ βαθιά το ξέρω, και να φύγω από εδώ

Ελλάδα είσαι η πατρίδα μου, για σένα μόνο ζω.

Και ξέρω πως στο μέλλον, και οι ξένοι και οι κουτσοί

Θα γίνουνε οι φίλοι του κάθε ρατσιστή

Μετά θα ακολουθήσει η πρώτη Θεία δίκη

Και όλοι θα ξαναπάρουν αυτό που τους ανήκει.

 

Παρά τις προσπάθειες των Ελίτ και του κάθε κομματάρχη,

 

Η Ελλάδα πάντα ζει και η ελπίδα πάντα υπάρχει!

 

Αριστοτέλης Δράκος, Γ1

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: