Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Το πτυχίο.





<<<Τώρα>> οι καιροί είναι εξαιρετικά δύσκολοι...Η μοναδική λύση,όπως λένε <<οι μεγάλοι>>, είναι το διάβασμα. Η χώρα μας, πάει από το κακό στο χειρότερο και αν θέλω να μην καταλήξω <<ζητιάνος>> πρέπει να διαβάζω, όπως έκανε και ο μεγάλος μου αδερφός,< <ο Ερωτόκριτος>>, και τώρα είναι δικηγόρος. Το ίδιο μου λένε και οι γονείς μου, ειδικά η μητέρα μου, η<< Ερωφίλη>>, η οποία μόλις δει έναν κακό βαθμό αμέσως να βάλει τις <<φωνές>> και να μου πει ότι στο τέλος θα καταλήξω <<ο κακός μαθητής>> της τάξης. Έτσι και εγώ, ακούγοντας αυτά, κάθομαι κάθε <<βράδυ>> και διαβάζω για να μπορέσω να βγάλω καλούς βαθμούς οι οποίοι θα μου δώσουν πτυχία, τα πτυχία θα μου δώσουν δουλειά, η δουλειά θα μου προσφέρει χρήματα και τα χρήματα θα κάνουν τον <<βίο μου>> εύκολο και άνετο. Μα τώρα που το ξανασκέπτομαι, τι να τα κάνω τα χρήματα αν δεν έχω <<χαρά>>, δηλαδή, στην σύγχρονη Ελλάδα, πως να ζει κανείς ευτυχισμένα όταν την ίδια στιγμή άνθρωποι δίπλα μας πεινάνε, όταν οι νέοι αδιαφορούν για το μέλλον τους και όταν οι πολιτικοί τα κάνουν μαντάρα ως συνήθως; Τελικά, το μόνο που μας σώζει είναι να κατέβουμε όλοι σε μια <<διαδήλωση>>.


Γιώργος Αλεξογιαννόπουλος, Γ1




1 σχόλιο:

Μ΄ριος είπε...

Δυστυχώς αυτή είναι η θλιβερή αλήθεια !!!!!!