Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Γράμμα από έναν ναυτικό

Αγαπημένη μου Σαββίνα,
Είμαι σε βάρδια , γύρισα για λίγο στην κουκέτα και βρήκα επιτέλους χρόνο να σου γράψω. Οι συνθήκες διαβίωσης εδώ είναι απίθανα σκληρές. Πριν από λίγο ήμουν στο κατάστρωμα και δεν είναι υπερβολή να σου πω ότι είναι θαύμα που δε βρέθηκα στη θάλασσα. Ξέραμε από πριν ότι θα είχε εννέα μποφόρ στο πέλαγος αλλά μας είχαν πει ότι το καράβι ήταν ικανό να ανταπεξέλθει. Κάποιοι από το πλήρωμα έχουν αρρωστήσει από μαλάρια και αυτοί που ακόμα είναι καλά έχουν αναλάβει διπλές βάρδιες φτάνοντας σε σημείο εξάντλησης πολλές φορές όπως εγώ.
 Αν όλα πάνε καλά θα πιάσουμε λιμάνι σε 10 μέρες. Μέχρι τότε ο θεός βοηθός, γιατί η πρόγνωση του καιρού δεν είναι καθόλου αισιόδοξη. Η άδεια που μου έδωσε ο καπετάνιος είναι μόνο 5 μέρες αλλά είναι τόσο άσχημα εδώ τα πράγματα που όσο λίγες και να είναι τι περιμένω με ανυπομονησία. Λίγες δυνάμεις να πάρω , αγαπημένα πρόσωπα να δω και πάλι πίσω.
Σε φιλώ, η φίλη σου Χρυσούλα
 
Χρυσούλα Μεταξωτού, Γ3

    Δεν υπάρχουν σχόλια: