Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

"Εγώ βλέπω την Ελλάδα σαν ένα ακατέργαστο διαμάντι", Ιωάννης Καποδίστριας

Επιτέλους μετά από ένα δίωρο ταξίδι στο χρόνο κατάφερα να στέκομαι εδώ έξω από το αρχοντικό του Κ. Ιωάννη Καποδίστρια. Χτυπάω την πόρτα…


-      Γεια σας κύριε Καποδίστρια.
-      Γεια σου, παιδί μου.
-      Είμαι ο Μιχάλης Ποπόβ από το μέλλον και βρίσκομαι εδώ για να σας πάρω συνέντευξη
-      Από πού είπες; Θεωρούμαι αρκετά προχωρημένος για την εποχή μου αλλά όχι και από το μέλλον! Τέλος πάντων πέρασε μέσα.
-      Ευχαριστώ. Λοιπόν καταρχάς θα ήθελα να σας ρωτήσω πως αποφασίσατε να δεχθείτε να γίνεται πρωθυπουργός σε ένα τόσο ανοργάνωτο και ταλαιπωρημένο κράτος σαν την Ελλάδα;
-      Κοίταξε να δεις παιδί μου. Εγώ βλέπω την Ελλάδα σαν ένα ακατέργαστο διαμάντι. Το οποίο στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να φαίνεται σαν μια χούφτα χώμα αλλά πιστεύω από τα βάθη της καρδίας μου ότι μπορεί να γίνει ένα οργανωμένο και παραγωγικό κράτος.
-      Ενδιαφέρον…  Μετά από την αποχώρηση σας από τη Ρωσική κυβέρνηση πως είναι οι σχέσεις σας με αυτή;
-      Αρκετά καλές θα έλεγα. Δεν με έχει βοηθήσει ιδιαίτερα ούτε εμένα αλλά ούτε την Ελλάδα γενικότερα. Τώρα που το σκέπτομαι οι σχέσεις μας είναι κυρίως ουδέτερες
-      Μάλιστα. Όσο αναφορά την διαμάχη σας με την οικογένεια των Μαυρομιχάληδων τι έκταση έχει πάρει το θέμα και κατά πόσο πιστεύετε θα μπορούσε αυτό να επηρεάσει τον τρόπο διακυβέρνησης σας;
-      Δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε αυτό το θέμα, αλλά να ξέρεις παιδί μου ότι κανείς και τίποτα δεν θα μπορέσει να με αποτρέψει από το να κάνω αυτή τη χώρα καλύτερη- αλλά τι λέω εσύ τα ξέρεις καλύτερα,  αφού είσαι από το Μέλλον. Ελπίζω τουλάχιστον να μην με θεωρεί και η ιστορία έναν μονάρχη που πήρε με το έτσι θέλω την εξουσία στα χέρια του όπως με θεωρούν τώρα κάποιοι πολίτες.
-      Μην ανησυχείτε. Όσο αφορά το κομμάτι της ιστορίας θα έπρεπε να είστε πηγή έμπνευσης για πολλούς πολιτικούς της χώρας μας. Όμως  δυστυχώς ούτε αυτοί ούτε πολλοί άλλοι δεν ξέρουν την ιστορία με αποτέλεσμα να την επαναλαμβάνουν -  αλλά μόνο όσο αφορά τα σφάλματα δυστυχώς.
-      Μα πως γίνεται να επιτρέπετε σε ανίκανους και ανθρώπους που δεν βάζουν το καλό της Ελλάδας πάνω από όλα να σας κυβερνούν;
-      Αυτό είναι μια πραγματικά μεγάλη ιστορία κ. Καποδίστρια και θα ήθελα πολύ να την συζητήσω μαζί σας,  αλλά εκτός απτό ότι σας βλέπω λίγο κουρασμένο πρέπει να διαβάσω και  να ολοκληρώσω το κεφάλαιο που αναφέρεται στην δολοφονία σας.
-      Ναι έχεις ένα δίκιο ξενύχτησα προσπαθώντας να… μισό λεπτό την δολοφονία μου είπες μόλις τώρα;!
-      Εμμ… όχι μάλλον κουραστήκατε πολύ χτες είναι ώρα να φύγω εξάλλου. Αααα,  και θα ήταν καλύτερο να αποφεύγατε για λίγο τις εκκλησίες ποτέ δεν ξέρετε τι γίνεται…
-      Εμμ για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις αντίο λοιπόν.
-      Γεια σας καλή ξεκούραση.
Κλείνει η πόρτα.


Κως 13/02/2014



Μιχάλης Ποπόβ Γ΄4




Δεν υπάρχουν σχόλια: