Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

Είμαι εγώ....

 

Είμαι εγώ

Θρηνούν κάποιον που δεν είμαι εγώ, που πότε δε θα είμαι εγώ

Είμαι ακριβώς μπροστά σου, δεν μπορείς να με δεις;  

Δεν φαντάστηκα ποτέ πως θα είμαι έτσι

Είμαι εντάξει με αυτό επειδή πίστευα πως θα το δεχόσουν. Μου είπες πως απλά περνάω μια φάση

Και τώρα δεν είναι παρά μόνο ένας σιωπηλός πόνος

 Είμαι εγώ

Το άτομο που προσπαθεί να σου πει ποιος πραγματικά είμαι 

Αλλά δεν καταλαβαίνεις επειδή δεν με ακούς ποτέ

Όχι, δεν είμαι μόνο αυτό κι εκείνο

Γιατί απλά δεν μπορείς να ακούσεις μια φορά αυτά που σου λέω; 

Είπες πως θα με αγαπάς άνευ όρων, ήταν αυτό ψέμα;

Δεν θέλω να σε κατηγορήσω και να πω πως εσύ είσαι ο λόγος που κλαίω, αφού αυτός είναι μόνο  ένας από τους λόγους

Είναι όλα τα ασήμαντα

Όλα τα τραύματα που προστίθενται στη λίστα

Τα ανούσια που με εκνευρίζουν

Είμαι εγώ

Δεν το βλέπεις;

Δεν μπορείς επειδή δεν μπορώ να είμαι και τόσο καλά εγώ

Αφήνω τους ανθρώπους να με αποκαλούν λάθος λέξεις, έννοιες, επίθετα και ονόματα

Σε έχει αποκαλέσει ποτέ κανείς με όνομα που να σε έκανε να νιώσεις άβολα και να κατσουφιάσεις;

Με κάνουν να ξεράσω αλλά δεν λέω κάτι

Πως γίνεται να χρειάζονται θυσίες για να είμαι ο εαυτός μου; 

Όλοι με βλέπουν και προσποιούνται πως είναι τυφλοπόντικες 

Προφανώς δεν με ακούς

Σου είπα ποιος είμαι και το όνομά μου

Σου μοιάζει όλο αυτό να είναι παιχνίδι για εμένα; Προσπαθώ τόσο πολύ για να επιβιώσω, δεν βλέπεις;


Αλλά κανένας γύρω μου δεν φαίνεται να ακούει

Είμαι εγώ




(Το ποίημα και το μουσικό κομμάτι ανήκουν στο ίδιο άτομο, που επιθυμεί την ανωνυμία. Ένας μαθητ@ς του σχολείου μας. )




Δεν υπάρχουν σχόλια: