Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Η ιστορία των παππούδων του Ντάνι!


Ρώτησα τον παππού από τη μαμά μου πως γνωρίστηκαν με τη γιαγιά μου και μου είπε πως γνωρίστηκαν όταν ήταν στο λύκειο. Εκείνη την εποχή ο παππούς ήταν πολύ ρομαντικός. Έδινε συνέχεια λουλούδια στη γιαγιά κάθε φορά που συναντιούνταν. Κάθε φορά που δεν είχαν σχολείο έβγαιναν βόλτα και έτσι γνωρίστηκαν καλύτερα.

Όταν η γιαγιά μου ήταν 22 χρονών και ο παππούς μου 24 ο παππούς μου πήγε στο σπίτι της γιαγιάς μου και είπε στους γονείς της ότι θέλει να παντρευτεί την κόρη τους. Ο πατέρας της γιαγιάς μου δεν δεχόταν. Όμως η μητέρα της δεχόταν γιατί ήξερε καλά τον παππού. Έτσι τελικά οι γονείς της γιαγιάς συζήτησαν το αν θα παντρευόταν η γιαγιά τον παππού και τελικά συμφώνησαν και οι δύο. Όμως ο πατέρας της γιαγιάς μου είπε στον παππού ότι αν χτυπούσε ή πλήγωνε τη γιαγιά μου με οποιοδήποτε τρόπο, θα τον σκότωνε. Κι ο παππούς μου είπε ότι υποσχόταν να μην πληγώσει ποτέ τη γιαγιά.

Τώρα έχουν περάσει 60 χρόνια και ο παππούς μου με τη γιαγιά μου είναι ακόμα μαζί και ευτυχισμένοι και δε θα χωρίσουν ποτέ. Και γω είμαι πολύ ευτυχισμένος που είναι ακόμα μαζί!

Νταν Ντελ Ροζάριο, Γ4

Δεν υπάρχουν σχόλια: