Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Love story στην Κεφαλονιά!


Στο μάθημα των κειμένων μας ζητήθηκε να κάνουμε μία, κατά τη γνώμη μου, βαρετή και χωρίς νόημα εργασία. Ο λόγος δεν ήταν η σύνταξη του κειμένου αλλά το θέμα. Το θέμα ήταν «Το love story του παππού και της γιαγιάς μου». Μάλιστα δεν πήγα την εργασία την ημέρα που έπρεπε αλλά στο μάθημα κειμένων της επόμενης εβδομάδας!

            Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που ρώτησα τον πατέρα μου αν υπήρχε κάποιο ενδιαφέρον στην εν λόγω ιστορία, άλλαξα γνώμη. Ο πατέρας μου άρχισε να μου διηγείται μία πολύ ρομαντική και εν μέρει συναρπαστική ιστορία. Μπορώ να πω ότι τρελάθηκα!

            Είδα αμέσως πως η εργασία των κειμένων από μία βαρετή δραστηριότητα, έγινε η πιο ενδιαφέρουσα εργασία της εβδομάδας. Για να ακριβολογώ δεν άφησα καν τον πατέρα μου να ολοκληρώσει την ιστορία. Πήρα αμέσως τηλέφωνο για να την ακούσω από πρώτο χέρι.

            Το τηλέφωνο σήκωσε ο παππούς μου, αλλά πόσο καλά να εξηγήσει ένας άντρας μία ιστορία αγάπης; Δεν του ανέφερα καν τι ήθελα και του είπα να μου δώσει τη γιαγιά. Η γιαγιά μου αν και σε μεγάλη ηλικία και με αρκετά προβλήματα υγείας, θυμάται τα πάντα σαν να ήταν όχι χθες, αλλά σήμερα!

            Έτσι με πήγε 70 χρόνια πίσω όταν εκείνη και ο παππούς μου ήταν 10 χρονών παιδάκια και έμεναν στην ίδια γειτονιά. Αυτό δυστυχώς δεν τους ευνοούσε και πολύ να γνωριστούν, καθώς οι οικογένειες τους ήταν σε έχθρα! Βλέπετε στην Κεφαλονιά, όπου ζούσαν και οι δύο, μέχρι τουλάχιστον πριν από 60 χρόνια υπήρχε η περίπτωση δύο οικογένειες να είναι σε αντιπαλότητα. Έτσι λοιπόν οι δύο οικογένειες είχαν κηρύξει τον πόλεμο η μία στην άλλη μετά από κάποιο φονικό που είχε γίνει μερικά χρόνια πριν την γέννηση της γιαγιάς και του παππού μου.

            Κάποια μέρα λοιπόν, ο παππούς μου είδε την μικρή Αγγελική να παίζει στο δρόμο με τις φίλες της. Καθώς ήταν γενναίος και καθώς δεν γνώριζε την καταγωγή του κοριτσιού που του έκανε εντύπωση, πλησίασε τα κορίτσια και μίλησε στη γιαγιά. Έπαιζαν ώρες ατελείωτες μέχρι που η φωνή της μητέρας του συνονόματου παππού μου ακούστηκε. Όταν μάλιστα η προγιαγιά μου είδε με ποιο κορίτσι μιλούσε τον απομάκρυνε αμέσως και τον μάλωσε με άσχημο τρόπο!

            Τα χρόνια πέρναγαν μα τα δύο παιδιά δεν σταμάτησαν να συναντιούνται παρά τις απαγορεύσεις των δύο οικογενειών. Πολλές φορές μάλιστα τους έπιαναν να κάνουν παρέα, αλλά πλέον μέσα στα δύο παιδιά είχε αναπτυχθεί ένα βαθύ αίσθημα αγάπης και αλληλοϋποστήριξης, καθώς ο ένας προσπαθούσε να δικαιολογήσει τον άλλον σε αμήχανες στιγμές του καθενός απέναντι στους γονείς του.

            Τα παιδιά μεγάλωσαν και στα 17 τους χρόνια ήταν πια ερωτευμένοι μεταξύ τους. Το γεγονός αυτό δεν έκανε τους γονείς του ζευγαριού να πάψουν να επικρίνουν αυτή τη σχέση. Ο παππούς μου όμως για άλλη μία φορά επιδεικνύοντας γενναιότητα πήγε ένα βράδυ να τη ζητήσει σε γάμο από τον πατέρα της. Η απάντηση της οικογένειας της γιαγιάς μου, δεν ήταν λεκτική! Ο πατέρας της γιαγιάς μου βγήκε από το δωμάτιο με ένα κυνηγετικό τουφέκι με το οποίο κυνήγησε τον νεαρό Γεράσιμο, με αποτέλεσμα να αποτύχει και αυτή η προσπάθεια συμφιλίωσης των οικογενειών.

            Το ζευγάρι δεν το έβαλε κάτω. Οι δύο νεαροί αποφασίζουν σε κρυφή τους συνάντηση να αποχωρήσουν μαζί από το νησί και να παντρευτούν σε κάποιο άλλο μέρος. Ένας λογικός προορισμός θα ήταν ένα γειτονικό νησί όπως η Λευκάδα ή η Κέρκυρα. Οι δύο τους όμως αποφάσισαν να κλεφτούν και να παντρευτούν στην Πάτρα.

            Έτσι και έγινε! Ένα βράδυ ο παππούς μου πήγε στο σπίτι της όμορφης Αγγελικής και την έκλεψε! Μάλιστα, είχε συνεννοηθεί με κάποιο γνωστό τους βαρκάρη να τους μεταφέρει στην Πάτρα μες’ τη νύχτα. Το σχέδιο στέφθηκε με επιτυχία!

          
  Το ζευγάρι παντρεύτηκε στην Πάτρα, όπου έζησε τον πρώτο χρόνο του βίου του. Πίσω στην Κεφαλονιά όμως οι δύο οικογένειες άφησαν πίσω κάθε έχθρα και ενωμένες κίνησαν γη και ουρανό για να βρουν τα παιδιά τους. Γονείς και αδέρφια δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα μέχρι που κάποια μέρα κάποιος γνωστός της μίας οικογένειας βρέθηκε στην Πάτρα όπου συνάντησε το ζευγάρι! Εκείνος αμέσως αναγνώρισε τους δύο νέους και τηλεγράφησε τα πάντα στους γονείς. Οι δύο οικογένειες έστειλαν στον γνωστό τους να βρει το ζευγάρι και να του εξιστορήσει τα όσα έγιναν κατά την απουσία τους! Όλα πήγαν καλά και το ζευγάρι επέστρεψε στην γενέτειρα του όπου έζησε για περίπου άλλα δέκα χρόνια!

            Η γιαγιά μου φανερά συγκινημένη με αποχαιρέτησε και έκλεισε το τηλέφωνο. Τώρα πια ο Γεράσιμος (Μάκης)και η Αγγελική ζουν στο Νέο Φάληρο του Πειραιά και όπως όλα τα ηλικιωμένα ζευγάρια έχουν μικρό καυγάδες οι οποίοι φυσικά δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτή τη φοβερή και μακροχρόνια ιστορία αγάπης.
Γεράσιμος Μουστάκης, Γ3
 
(Η ιστορία είναι παντελώς ψεύτικη, διότι ο Γεράσιμος θεώρησε ότι η αληθινή ιστορία των παππούδων του παραήταν απλή! Έτσι τους έφτιαξε μια δική του ερωτική ιστορία!Ελπίζουμε να σας άρεσε!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: