Είναι 4 Ιανουαρίου , τα σχολεία έχουν αρχίσει ξανά και ο δεκατριάχρονος Σαμ, ο κλόουν της τάξης, έχει αποφασίσει να αλλάξει, να πάψει να κάνει φάρσες και να μπει στον ίσιο δρόμο. Την ίδια στιγμή ο Ντιουκ, ο διανοούμενος της τάξης, προκαλεί το Σαμ με τη συμπεριφορά του και εκείνος αποφασίζει η τελευταία φάρσα του να έχει να κάνει με το νεαρό σπασίκλα. Τοποθετεί την αγαπημένη του πινέζα στην καρέκλα του Ντιουκ, αλλά η Μιράντα Μουλάλλυ, θα την πάρει , θα τη δώσει στον Σαμ και θα σώσει τον Ντιουκ. Η κίνηση της αυτή έχει ένα μοιραίο αποτέλεσμα: να την ερωτευτούν ακαριαία και οι δύο εμπλεκόμενοι – συν τον Τσάλλι, τον αθλητή της τάξης. Από εκείνη τη στιγμή και οι τρεις- Σαμ, Ντιουκ και Τσάλλι- κάνουν τα αδύνατα δυνατά να την προσεγγίσουν βάζοντας ταυτόχρονα παγίδες ο ένας στον άλλο.
Ο Τσάλλι θα έχει σύμβουλο και βοηθό του στη διεκδίκηση της Μιράντα τον αδερφό του τον Μπίλλυ, ενώ ο Ντιούκ και ο Σαμ θα προσπαθήσουν μόνοι τους να διεκδικήσουν την καρδιά της Μιράντας-η οποία είναι δοσμένη αλλού και οι πιθανοί διεκδικητές απλά δεν τον γνωρίζουν! Θα κάνουν τα πάντα να είναι μαζί της στην εργασία της Βιολογίας, να έχουν ένα ρόλο στο θεατρικό που ετοιμάζει το σχολείο- και παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο η ίδια-, να καθαρίσουν από τα χιόνια το δρομάκι μπροστά στο σπίτι της-γεγονός που θα έχει ένα πολύ επεισοδιακό τέλος!- και θα ονειρευτούν τον χορό μαζί της στην γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Όλα αυτά θα έχουν μια μάλλον απρόσμενη εξέλιξη για τον τελικό διεκδικητή της καρδιάς της Μιράντα!
Ο Τζέικ Γκέρχαρντ γράφει ένα βιβλίο για την, γεμάτη απογοητεύσεις ,περίοδο της εφηβείας. Οι ήρωες του είναι δεκατριάχρονοι νεαροί που βιώνουν την αγωνία του να αρέσουν στο άλλο φύλο, ζηλεύουν τους άλλους για ό,τι εκείνοι δε διαθέτουν και αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία με την οικογένεια τους. Παράλληλα, αναφέρεται στις μύχιες σκέψεις της εφηβείας μέσα από το ωραίο εύρημα των εργασιών στη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία. Ο αναγνώστης πληροφορείται σε πρώτο πρόσωπο όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή των ηρώων.Εκεί αποτυπώνουν με απόλυτη ειλικρίνεια ό,τι σκέπτονται, ό,τι αισθάνονται, ό,τι ονειρεύονται. Ίσως γιατί ξέρουν ότι δε θα κριθούν γι αυτά που νιώθουν και τα οποία δεν είναι και πολύ όμορφα συναισθήματα (ζήλεια, αντιπάθεια, μίσος, αισθήματα μειονεξίας και ντροπής, δειλία).
Η απεικόνιση των συναισθηματικών ανασφαλειών των εφήβων, που παρουσιάζονται με αληθοφανή τρόπο, καθώς και το χιούμορ που κυριαρχεί στην αφήγηση αποτελούν τα πλεονεκτήματα του βιβλίου. Ο αναγνώστης, ειδικά αν ανήκει στην ίδια ηλικιακή ομάδα με τους ήρωες, θα ταυτιστεί μαζί τους και θα απολαύσει την εξέλιξη της ιστορίας. Εξάλλου, οι συνεχείς εναλλαγές του αφηγητή και οι ανατροπές στην υπόθεση, κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του ως την τελευταία σελίδα.
Αν θέλετε λοιπόν να διεισδύσετε στο σύμπαν αυτών των νεαρών ηρώων, διαβάστε το βιβλίο. Για να κατανοήσετε βαθύτερα αυτό που γράφει ο ίδιος ο συγγραφέα στην προμετωπίδα του βιβλίου: «Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για τη νεότητα. Για μένα είναι μια περίοδος ανάπτυξης γεμάτη απογοητεύσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου