Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Ελλάδα:βουτιά στα χρέη χωρίς "φιάλη οξυγόνου".

Η φιλόλογός μας , μας ζήτησε να γράψουμε ένα κείμενο για το τι είναι η Ελλάδα.Χαρτί,στυλό και ξεκινάω!Όταν ακούω τη λέξη "Ελλάδα",μου έρχονται στο μυαλό τα νησιά,η θάλασσα,ο ήλιος,τα αξιοθέατα.Η Ελλάδα πρέπει να σας πω πως έχει πολλά και όμορφα τοπία και όταν τα βλέπεις νιώθεις πως ζεις σε παραμύθι.Επίσης,η Ιστορία της είναι πλούσια και ενδιαφέρουσα.Εκτός απο τα τοπία,την Ιστορία και τα αξιοθέατα,όταν σκέφτομαι την Ελλάδα,αυτομάτως σκέφτομαι και τα παραδοσιακά φαγητά,τη μουσική,τους ανθρώπους,οι οποίοι είναι φιλόξενοι,φιλικοί και ευγενικοί ή τουλάχιστον έτσι ήταν πριν απο μερικά χρόνια.Μέχρι εδώ όλα ωραία και καλά αλλά η Ελλάδα δυστυχώς δεν είναι ένα παραμύθι μόνο με θετικά.
Σε αυτή τη φάση θέλω να σας διηγηθώ μια στιγμή της ζωής μου.Ένα απόγευμα που οι γονείς μου είχαν γυρίσει νωρίτερα απο τη δουλειά αποφάσισαν να πάνε μια βολτίτσα για να χαλαρώσουν λίγο και εγω είπα να πάω μαζί τους μιας και τελευταία <<τρέχουμε>> τόσο πολύ που σπανίως συναντιούνται τα βλέμματά μας στο σπίτι.Βγήκαμε λοιπόν και περπατούσαμε δίπλα απο τη θάλασσα η οποία έδειχνε τόσο όμορφη και ήρεμη.Ένα απαλό αεράκι φυσούσε το οποίο έκανε τα φύλλα των δέντρων να κουνιούνται.

Οση ώρα περπατούσαμε σκεφτόμουν πως έχω την τύχη να ζω σε ένα υπέροχο μέρος.Στη συνέχεια,όμως,στο δρόμο μας άρχισαν να ξεπροβάλλουν όμορφα και μεγάλα σπίτια,βίλες και μεζονέτες που έμοιαζαν με παλάτια.Όλα τους είχαν απο 2 και 3 ακριβά αυτοκίνητα,παρκαρισμένα.Εδώ έρχεται η στιγμή που αρχίζω και σκέφτομαι το μέλλον μου.Για να αποκτήσω και εγώ ένα τέτοιο σπίτι πρέπει να δουλέψω.Πρέπει να εργαστώ σκληρά.Πρέπει να προσπαθώ μέρα και νύχτα για να καταφέρω μια μέρα να αποκτήσω μια βίλα ή μεζονέτα και ένα ακριβό αυτοκίνητο."Ουφ" ,λέω απο μέσα μου, "αγχώθηκα".
Μα, μισό λεπτό.Είμαι 15,5 και σκέφτομαι απο τώρα οτι πρέπει να δουλεύω σκληρά στο μέλλον (αν βρω δουλειά δηλαδή) και αγχώνομαι άδικα;Μήπως είναι λίγο παρα τραβηγμένο;
Τώρα λοιπόν ξαναγυρνάω στην αρχική ερώτηση : Τι είναι η Ελλάδα; Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα η οποία βούτηξε στη θάλασσα των χρεών χωρίς να πάρει μαζί της φιάλη οξυγόνου.Οι άνθρωποί της ,αντί να σκέφτονται πως θα ξεχρεώσουν αυτά τα χρέη,σκέφτονται πως θα κερδίσουν περισσότερα χρήματα για να χτίσουν κι άλλα σπίτια και να αγοράσουν αμάξια και αυτή τους τη σκέψη την περνάνε και στα παιδιά τους με αποτέλεσμα αυτα να αγχώνονται και να πιέζουν τους εαυτούς τους.Αντί να σκεφτούν πως τα παιδιά τους,αγέννητα ακόμη,χρωτστάνε,σκέφτονται πως θα αποκτήσουν περισσότερη δύναμη!


Κάνω και ξανακάνω στον εαυτό μου την ερώτηση: "Τι είναι η Ελλάδα;" Η Ελλάδα είναι μια χώρα στην οποία οι άνθρωποί της έχουν καταλήξει να είναι εγωιστικοί και να θέλουν όλο και περισσότερα για τον εαυτό τους και το μόνο που καταφέρνουν είναι να χρωστάνε περισσότερα.Εγώ, ως Σέϊα,όταν ακούω την λέξη Ελλάδα,δεν σκέφτομαι μονο την Ελλάδα ως τοπίο,αλλά τους ανθρώπους της και αν κρίνουμε απο τους περισσότερους,η Ελλάδα είναι απλά "χαμένη" !!!
Σέια Ντρέου, Γ4

Δεν υπάρχουν σχόλια: