Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Κρυφτό

 


Όταν ήμουν μικρός έπαιζα κρυφτό

Έτρεχα να κρυφτώ όσο μετρούσε κάποιος ως το εκατό

Ήμουν πολύ καλός στο παιχνίδι αυτό

Κρυβόμουν τόσο καλά που όσο και να περίμενα κανείς δεν με έβρισκε

 

Σε όλους μας άρεσε το κρυφτό

Παίζαμε για ώρες

Κάθε γύρος ήταν κι  άλλος ένας θρύλος

 

Έμενα ακίνητος και δεν με έβρισκε κανένας

Ήμουν τόσο μα τόσο καλός

Φώναζαν και φώναζαν να με βρουν

Μα έκλεινα τα αυτιά μου και δεν απαντούσα

Όλοι άρχιζαν να με ψάχνουν

Όλοι ήθελαν να με βρουν

Ήξερα ότι ήθελαν να με βρουν,  αλλά εγώ έμενα κρυμμένος

Έχει περάσει τόσο καιρός και ακόμα δεν με βρήκαν

 

Πλέον δεν ξέρουν ότι πρέπει να με βρουν

Πως να το ξέρουν, αφού έχουν ξεχάσει πως είχα κρυφτεί και με έψαχναν

 

Εγώ όμως περίμενα

Περίμενα και περίμενα

Κάποιος θα θυμηθεί ότι με έψαχναν

Κάποιος θα παίζει κρυφτό και θα κρυφτεί εδώ

Κάποιος θα βρει την κρυψώνα μου που κανείς ποτέ δεν έχει βρει

Κάποιος θα με βρει κι εγώ θα ξεχάσω γιατί κρυβόμουν


(Ένα  ποίημα μαθητ@ μας στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς. Καλή δύναμη σε όλ@ς μας! Με την ευχή να μας βρουν όσοι μας ψαχνουν στα αλήθεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια: