Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Μαύρη επιλογή

Ο Καρυωτάκης με την ζωή και το έργο του σημάδεψε μια ολόκληρη γενιά.Φέτος είπαμε να μυηθούμε στην ποίηση του , να γνωρίσουμε την εποχή του και να επιχειρήσουμε να γράψουμε ποίηση της απαισιοδοξίας. Ο Έντι παρουσιάζει το πρώτο ποίημα : Μαύρη επιλογή.

Eduard Manet "The suicide"


Δεν περιμένω τίποτα πια ,
από τούτο τον μαύρο κ' μουντό κόσμο.
Δεν ελπίζω πια στην επανάσταση .

Γύρω μου βλέπω πόνο, πονάω.
Βλέπω απελπισία, απελπίζομαι.
Βλέπω μίσος, μισώ.
Βλέπω πείνα, πεινάω.
Βλέπω δίψα, διψάω.
Βλέπω θάνατο,πεθαίνω.
Διαλέγω άλλο πια να μη βλέπω,
τα μάτια μου βγάζω.

Μα ακούω.
Ακούω κραυγές πόνου, πονάω
κραυγές απελπισίας απελπίζομαι.
Ακούω φωνές μίσους, μισώ.
Ακούω κλάματα πείνας, πεινάω
κλάματα δίψας, διψάω.
Ακούω μοιρολόγια τον θάνατο να τραγουδούν,
πεθαίνω .
Διαλέγω άλλο να μην ακούω
τα αυτιά μου κόβω.


Οι αναμνήσεις
το μυαλό μου αλύπητα χτυπούν.
Επιλέγω,μια σφαίρα
στο μυαλό να φυτέψω
τις αναμνήσεις μακριά να διώξω.

Οπλίζω, παρέα μου
απελπισία,πόνος,μίσος,
πείνα,δίψα, θάνατος.
Χτυπάω,σιγή ,
έμεινε μόνο ο οδηγός του θανάτου,
ο Χάρος με το μαύρο του χαμόγελο ,
να γιορτάζει.




Έντι Ντρέου, Γ3


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κλασσική αξία ο Καρυωτάκης!!Τα λέει όλα με θανατηφόρα ακρίβεια,αν και το παρακάνει λίγο στις λύσεις!!Μπράβο όμως στον Έντι για την επιλογή του!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ Νίκο (το όνομά σου το έμαθα από την κυρία Κεφαλά).Και επί την ευκαιρία να σου πω και εγώ συγχαρητήρια για το μπλογκ σου.

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει σε αυτό το σχολείο πια;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Διακίνηση πληροφοριών γίνεται!!ΧΑΧΑ!!Έλεος!!ΧΑΧΑΧΑ!!

Ευχαριστώ,ευχαριστώ!!ΧΑΧΑ!!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Έντμιρ,

Η χαρά για το όμορφο ποίημα αντιπαλεύει την απαισιοδοξία του.

Μετά τον Καρυωτάκη, πάντως, μάλλον θα χρειαστούν τονωτικές ενέσεις αγωνιστικής ποίησης ( π.χ Ρίτσος..), ώστε να σκαλίσουμε το απλωμένο σκοτάδι, να χαράξουμε ρωγμές, να κερδίσουμε φως.

Πολύ ωραία πράγματα πάντα εκεί, στο όμορφο νησί - φιλιά.

οι μαθητές του Γ3 και Γ4 είπε...

Νίκο, όπως κατάλαβες έχεις γίνει διάσημος στο ταπεινό νησί μας!Άσε που νομίζω πως με τον Έντι μια χαρά παρέα θα έκανες (έχει το ίδιο βιτριολικό χιούμορ με σένα και ξεχειλίζει από επαναστατικότητα!)
Διονύση, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και έχουμε να πούμε πως πολύ θα θέλαμε μια δεύτερη συνάντηση μαζί σας!!!(ακολουθούμε τα σωστά πρότυπα!)

Ανώνυμος είπε...

Να θέσω λοιπόν υποψηφιότητα στο νησί στις επόμενες βουλευτικές εκλογές!!ΧΑΧΑΧΑ!!Και ακόμα δεν έχω καταλάβει τον τρόπο,αλλά τέλοσπάντων!!ΧΑΧΑ!!Αλλά να φανταστω είναι φωνή βωόντος εν τη ερήμω!!Μην μασάς Έντι,κάποια στιγμη θα αναγνωρίσουν την Αλήθεια και μετά θα κυριαρχήσεις,φυσικά και θα είμαι όμως ανώτερος!!ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Και το βιτριόλι είναι πολύ ελαφρύ!ΧΑΧΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Μάνεσης ευχαριστώ πολύ. Όντως θα χρειαστούμε αυτές τις τονωτικές ενέσεις και ελπίζω να τις πάρουμε απο τα ποιήματα του Ρίτσου.Νίκο η κυρία Κεφαλά σου κάνει διαφήμιση θα βγεις σίγουρα στις εκλογές ( ελπίζω μην σου ζητάει και εσένα ποσοστό γιατί εμένα με έχει ρημάξει)(αστειάκι).Όσο για το αν θα κυριαρχήσω έχω υπομονή θα περιμένω.

Ανώνυμος είπε...

Διαφήμιση;;;Ελπίζω να μη περιμένει πληρωμή και να το κάνει για το κοινό καλο γιατί το ταμείο είναι μείον!!ΧΑΧΑ!!(Σε έχει ρημάξει;;;Αντέδρασε!!Κάνε ένα κόμμα αντιπολιτευτικό!!Εδώ έχουμε κάνει την ΗΑ κατά του κ. Μάνεση και παρά τις αρχικές ταλαντεύσεις τωρα προχωράμε νικηφόρα και ξηλώνουμε τους υποστηρικτές του Καθεστώτος!!Θα είμαστε αδελφά κόμματα!!ΧΑΧΑ!!Για να μην ξεχνιόμαστε,Κ. ΕΝΟΧΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΗΑ;;;;Το σημειώνω αυτό!!ΧΑΧΑ!!)!!Δεν χρειάζεται μόνο υπομονή,χρειάζεται και ενεργητικότητα!!Αλλά μην ανησυχείς,θα σε πάρω ψυχογιό και θα σου τα μάθω τα κόλπα,αφού φυσικά ορκιστείς αιωνία πίστη!!!ΧΑΧΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Έκανα κόμμα με ένα άλλο παιδάκι άλλα στην πρώτη απειλή πέρασε απέναντι με τη κυρία Κεφαλά (ο Στέργος) και έμεινα μόνος. Ωραία πάμε να αλλάξουμε τον κόσμο μόνο που αν πάρεις εμένα πρέπει να πάρει και ένα άλλο παιδάκι θέλει και αυτός (τον Θανάση).Κυρία να φοβάστε τώρα και μόνος μου θα κάνω αντίσταση εχω και κόμμα που με υποστηρίζει.

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει!!Θα βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες!!ΧΑΧΑ!!

Κάντε το κόμμα σας,ορίστε προεδρεία,βρείτε όνομα και η ΗΑ θα σας υποστηρίζει!!Θα είναι δίπλα σας με συμβουλές,υλικό,ιδέες και αν χρειαστεί και αντιπολίτευση!!!

ΖΗΤΩ Η ΗΑ!!!ΧΑΧΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Ποποποποπ δεν έχω λόγια,Έντι.Υπέροχο αλλά πολύ απαισιόδοξο βρε παιδί μου.