Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα (ρεπορτάζ από τους μαθητές μας!)

Αθήνα...Αθήνα...Ακούω αυτήν την λέξη και μου έρχονται στο μυαλό υπέροχες στιγμές! Τρεις μέρες, γεμάτες διασκέδαση, γνώσεις, κινηματογράφο, θέατρο, καλή διάθεση και υπέροχες κυρίες!

Την Τετάρτη φτάσαμε, λοιπόν στην Αθήνα, που τόσο καιρό περιμέναμε! Πήγαμε μια βόλτα στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου, στην Πλάκα, στο ‘Λεμόνι’ ένα πολύ ζεστό και ενδιαφέρον βιβλιοπωλείο και καταλήξαμε στο Μουσείο Ηρακλειδών για να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα ‘Τέχνη, Μαθηματικά και Επιστήμη’ .Το πρόγραμμα ήταν πολύ ενδιαφέρον ακόμα και για μένα που απεχθάνομαι τα μαθηματικά -για την ακρίβεια δεν ήταν ούτε μαθηματικά ούτε καθαρή τέχνη, ήταν συνδυασμός των δυο! Παίξαμε προσπαθώντας να καταλάβουμε καλύτερα την έννοια των μαθηματικών αλλά και της φυσικής, όχι μόνο με αριθμούς, αλλά με διάφορα γεωμετρικά σχήματα, γωνίες, ελλείψεις κλπ. Το απόγευμα πήγαμε στην Μουσική Σκηνή-Bar Bourbon, όπου περάσαμε καταπληκτικά! Το βράδυ που πήγαμε τραγουδούσαν ο Μάρκος Χριστοδουλίδης και η Αλεξάνδρα Μαρκοπούλου, δυο νέα παιδιά με εξαιρετικές φωνές και πολύ ωραίο ρεπερτόριο. – ξένο και ελληνικό!

Την Πέμπτη το πρωί, παρακολουθήσαμε μία εξαιρετική εφηβική παράσταση τα ‘Κόκκαλα’ στο Θέατρο Τέχνης. Ήταν η καλύτερη παράσταση που έχω παρακολουθήσει ποτέ! Απίθανη σκηνοθεσία, αληθινοί ηθοποιοί, υπέροχα βίντεο/σκηνικά! Το καλύτερο θεωρώ πως ήταν η σκηνή, η οποία ήταν τόσο κοντά στο κοινό και έτσι δενόσουν περισσότερο με τους ηθοποιούς και ήταν σαν να συμμετείχες και εσύ στο έργο! Μας άφησε άφωνους!

Μετά από αυτό συναντηθήκαμε με την κινηματογραφική λέσχη 5ου Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου και παρακολουθήσαμε την ταινία ‘Welcome’-  μία  πολύ καλή ταινία που είχε πολλά μηνύματα να μας περάσει! Τους ευχαριστούμε για την πολύ ζεστή φιλοξενία τους! Μετά πήγαμε στο Athens Metro Mall, με τα παιδιά από το σχολείο για 3 ώρες! Το βράδυ το πρόγραμμα προέβλεπε έξοδο στο μεζεδοπωλείο ‘Παλιό’ στην Αργυρούπολη! Πολύ καλή μουσική με τις φωνές της Δάφνης Λέμπερου και του Δημήτρη Σοκολάκη!  Τέλειες φωνές, όμορφο μαγαζί και πολύ διασκέδαση!

Την Παρασκευή, την τελευταία μας μέρα,  πήγαμε σε μία ενδιαφέρουσα παράσταση την ‘Ελένη του Ευριπίδη’ στο Θέατρο Άλμα. Ήταν μία πολύ καλή παράσταση που  μας βοήθησε να καταλάβουμε καλύτερα το μάθημα που κάνουμε και στο σχολείο μας! Το μεσημεράκι πήγαμε στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου στο Γκάζι! Πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία, μπορώ να πω! Μάθαμε πολλά πράγματα για το φωταέριο που  δεν ξέραμε καν τι είναι! Ακολούθησε μία βόλτα στο Γκάζι και μετά ήρθε η ώρα της αναχώρησης μας!

Ήταν όλα υπέροχα και αυτές οι τρεις μέρες ήταν από τις καλύτερες της ζωής μου! Αποκτήσαμε γνώσεις, καλούς φίλους και αναμνήσεις! Δεθήκαμε όλα τα παιδιά πολύ αυτές τις μέρες και δεν θέλαμε να φύγουμε! Ευχαριστούμε τις κυρίες μας για όλα αυτά που έκαναν για μας! Ευχαριστούμε κ. Κεφαλά, ευχαριστούμε κ. Παμπού, ευχαριστούμε κ. Καζάκη! Τα χρωστάμε όλα σε εσάς, όλες τις αναμνήσεις και τις όμορφες στιγμές! Μας δώσατε τόσα πολλά να θυμόμαστε! Χωρίς εσάς δεν θα είχαμε περάσει τόσο καλά! Να το ξανακάνουμε!!
Ανδρονίκη Χατζηβασιλείου, Γ6

3 απίθανες μέρες στην Αθήνα.!
Ξεκινήσαμε με βόλτα στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου και φτάσαμε στο Μουσείο Ηρακλειδών για ένα πρόγραμμα, το 'Τέχνη, Μαθηματικά και Επιστήμη' το οποίο νομίζω μας εντυπωσίασε όλους και ήταν πολύ διασκεδαστικό,  καθώς είχε δραστηριότητες για κάθε τομέα με τον οποίο ασχολούμασταν. Το βράδυ παρακολουθήσαμε μια καταπληκτική παράσταση στο Bourbon Bar με υπέροχους τραγουδιστές.

Την Πέμπτη είδαμε μια εφηβική παράσταση στο Θέατρο Τέχνης, τα 'Κόκαλα' που μας άφησε να χειροκροτούμε για τουλάχιστον 10 λεπτά!  Στη συνέχεια συναντηθήκαμε με την Κινηματογραφική Λέσχη του 5ου Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου και είδαμε την ταινία 'Welcome'. Τα παιδιά ήταν πολύ εξυπηρετικά και μας βοηθούσαν με οτιδήποτε χρειαζόμασταν. Όταν τελειώσαμε πήγαμε στο Metro Mall για 3 ελεύθερες ώρες και μετά αφού γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για λίγη ώρα πήγαμε στο μουσικό μεζεδοπωλείο 'Παλιό'.

Την Παρασκευή πήγαμε στην παράσταση 'Ελένη' (του Ευριπίδη), η οποία δεν άρεσε σε όλους.. Προσωπικά δεν μου άρεσε και τόσο εξαιτίας μικρών λεπτομερειών.  Πιστεύω πως θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη σε θέμα κοστουμιών και ηθοποιίας. Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταέριου στο Γκάζι και είχαμε 2 ελεύθερες ώρες για φαγητό και βόλτα στην περιοχή.

Μετά, με μεγάλη μας λύπη αναχωρήσαμε για Κω. Εκτός από τα υπέροχα προγράμματα που παρακολουθήσαμε, προσωπικά μου άρεσε το γεγονός ότι όχι μόνο μάθαμε πολλά καινούργια πράγματα, αλλά γνωριστήκαμε και καλύτερα με τους συμμαθητές μας την ώρα που πριν από 4 μέρες λέγαμε ένα 'γεια' όταν τους συναντούσαμε τυχαία κάπου. Αυτή η εκδρομή ήταν η καλύτερη που έχω πάει και πιστεύω θα την θυμάμαι για πολύ καιρό ακόμα!

Διονυσία Χόνδρου, Γ6

Πραγματικά και η φετινή εκδρομή μας στην Αθήνα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Συναντηθήκαμε με τα μέλη μιας άλλης κινηματογραφικής λέσχης, είδαμε θεατρικές παραστάσεις, παρακολουθήσαμε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα και μια πολύ ωραία ξενάγηση και ακούσαμε ωραία μουσική.Εδώ θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την κ.Τόγια, συνάδελφο στο 5ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου η οποία είναι συντονίστρια της εκεί κινηματογραφικής λέσχης.Η κ.Τόγια και οι μαθητές του σχολείου μας ετοίμασαν μια φοβερή υποδοχή και μας έκαναν να νιώσουμε σαν στο σπίτι μας.Τους ευχαριστούμε όλους!
Στόχος μας ήταν μια εκδρομή που να ανοίξει τους ορίζοντες των μαθητών μας και να τους προσφέρει πολλά ερεθίσματα  και νομίζουμε ότι τον πετύχαμε! Οφείλουμε δε να πούμε ότι τα παιδιά μας φέρθηκαν με υποδειγματικό τρόπο, δεν μας κούρασαν και πήραν συγχαρητήρια για την εξαιρετική και άψογη συμπεριφορά τους από όλους όσους τα γνώρισαν!Μακάρι αυτή η εκδρομή να τους μείνει αλησμόνητη!Παιδιά, σας ευχαριστούμε όλους σας!!!