Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Η γενιά του 2005 μας αποχαιρετά : αγαπημένα μαθήματα, δράσεις, αναμνήσεις ....

Κάθε χρόνο οι μαθητές της Γ Γυμνασίου απαντούν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη φοίτηση τους στο Γυμνάσιο. Συνήθως το ερωτηματολόγιο το μοιράζουμε μέσα στα τμήματα.Φέτος λόγω του κορονοϊού το ερωτηματολόγιο δόθηκε online. Απάντησαν 50 μαθητές της Γ' Γυμνασίου και οι απαντήσεις τους δημοσιεύονται σήμερα εδώ. Αγαπημένα μαθήματα, ωραίες και άσχημες αναμνήσεις, σχολιασμός της συμπεριφοράς των ίδιων ή των άλλων εμπλεκόμενων στη μαθησιακή διαδικασία- αυτά είναι τα ερωτήματα. Διαβάστε τις απαντήσεις τους. Εμείς τους αποχαιρετάμε και τους ευχόμαστε καλή πρόοδο!

















Πιστεύετε ότι φεύγετε γεμάτοι γνώσεις από το Γυμνάσιο; Ποιο μάθημα ήταν αυτό που σας άρεσε περισσότερο και γιατί; (αν θέλετε μπορείτε να αναφέρετε και κάποιο πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχατε)

Πιστεύω ότι έχω μάθει αρκετά πράγματα αλλά πάντα υπάρχει χώρος για καινούρια γνώμη. Τα μαθήματα και όχι το μάθημα που μου άρεσε πολύ ήταν η Χημεία και η Βιολογία γιατί τα βρήκα πολύ ενδιαφέρον και λέγαμε πολύ σημαντικά πράγματα τα οποία θα μου φανούν πολύ χρήσιμα στο μέλλον.

Πιστεύω πως σε αυτά τα τρία χρόνια της ζωής μου απέκτησα μια πληθώρα από γνώσεις, οι οποίες θα με βοηθήσουν στο λύκειο, στο πανεπιστήμιο αλλά και στα χρόνια της ζωής μου μετά το σχολείο. Τα μαθήματα της Ιστορίας και των Αγγλικών ήταν από τα αγαπημένα μου, κυρίως λόγω των τρόπων με τους οποίους δίδασκαν οι καθηγήτριες. Απόλαυσα ιδιαίτερα και το μάθημα των Μαθηματικών λόγω της πληθώρας των γνώσεων που απέκτησα σχετικά με την αριθμητική. Απόλαυσα επίσης την κινηματογραφική λέσχη, λόγω των πολλών και διαφόρων ταινιών που παρακολουθήσαμε φέτος.

Πιστεύω πως ναι θα φύγουμε με πολλές γνώσεις αλλά το αγαπημένο μάθημα ήταν 3: Κείμενα Αρχαία Γλώσσα και τα τρία μου άρεσαν γιατί είναι ωραία μαθήματα αλλά επειδή μου κάνει η αγαπημένη κυρία

Πιστεύω ότι σε αυτά τα τρία χρόνια μας έμαθαν πάρα πολλά όλοι οι καθηγητές οι οποίοι πέρασαν απο το τμήμα μας και φεύγουμε γεμάτοι γνώσεις και ευχάριστες αναμνήσεις. Μου άρεσε πάρα πολύ το μάθημα της Ιστορίας και των Κειμένων σε αυτά τα χρόνια μάθαμε πάρα πολλά για το παρελθόν μας για ποιητές και για διάφορα άλλα. Πολλές αναμνήσεις έχω και από τις λέσχες στις οποίες συμμετείχα, στην Λέσχη ανάγνωσης και στην Κινηματογραφική Λέσχη .Πραγματικά οι καθηγήτριες ήταν πάρα πολύ καλές μαζί μας και μάθαμε να σεβόμαστε την άποψη του άλλου και να ακούμε διαφορετικές γνώμες

Ναι. Το αγαπημένο μου μάθημα είναι ήταν η Ιστορία, γιατί από την ιστορία μαθαίνεις από πού προέρχεσαι.

Πιστεύω πως μέσα από το γυμνάσιο φεύγω γεμάτη γνώσεις και εμπειρίες. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η ΚΠΑ γιατί μου άρεσε ο τρόπος που δίδασκε ο καθηγητής το μάθημα.

Έμαθα πολλά πράγματα με λίγα λόγια. Ναι δεν είχα προσωπικά αγαπημένο μάθημα

Σίγουρα φεύγουμε με περισσότερες γνώσεις τόσο στο κομμάτι των μαθημάτων για το σχολειο όσο και στο ατομικό επίπεδο. Το μάθημα που με αφυπνισε,με έκανε να συνειδητοποιήσω μερικά πράγματα για τον έξω κόσμο ήταν τα θρησκευτικά στην γ γυμνασίου. Και επέλεξα τα θρησκευτικά διότι πρώτη φορά από τον καθηγητή αυτόν άκουσα την φράση "κριτική σκέψη " και "στοχασμοί στα ερωτήματα ".Θεωρώ ότι με βοήθησε να σκέφτομαι και να προβληματίζομαι για διάφορα θέματα καθημερινά και μη .

Εγώ δεν πιστεύω ότι φεύγω γεμάτη γνώση από το γυμνάσιο... Αλλά δεν έδωσα την απαραίτητη προσοχή στα μαθήματα αλλά πιστεύω ότι δεν πήρα της απαραίτητες γνώσης. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Ιστορία άσχετος που δεν συμμετείχα αλλά η κυρία έκανε το μάθημα ωραίο και χαρούμενο

Εννοείται πως πιστεύω πως φεύγω από το γυμνάσιο γεμάτη γνώσεις. Οι καθηγητές μου μού έμαθαν πάρα πολλά πράγματα και είμαι ευγνώμων που τους γνώρισα. Το μάθημα που πάντα μου άρεσε περισσότερο ήταν και είναι τα Μαθηματικά. Είναι για εμένα ένα πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον μάθημα.

Σε αυτά τα τρία χρόνια μου στο γυμνάσιο συμμετείχα σε διάφορα προγράμματα. Τα 2 αγαπημένα μου είναι χωρίς αμφιβολία το πρόγραμμα της χορωδίας και η κινηματογραφική λέσχη. Τα λάτρεψα και τα δύο προγράμματα και απέκτησα πολλές αναμνήσεις και γνώσεις με εκείνα.

Ε, νταξ, έμαθα αρκετά, αλλά δεν ξέρω πόσα θα συγκρατήσω. Η Ελένη ήταν σίγουρα η αγαπημένη μου. Πάντα μου άρεσαν μαθήματα όπως τα Νεοελληνικά Κείμενα ή η Ιλιάδα και η Οδύσσεια που κάναμε τις άλλες χρονιές. Αλλά φέτος, που κάναμε και τις δραματοποιήσεις, η Ελένη ήταν αναμφίβολα το ποιο ωραίο μάθημα. Και η χορωδία ήταν , θα έλεγα.

Το μάθημα που μου άρεσε και μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον ήταν η Ελένη....Είναι ένα ξεχωριστό μάθημα... Προσωπικά μπήκα μέσα στο ίδιο το έργο και με ταξίδεψε σαν να ήταν ταινία.

Οχι χασαμε πολλες εμπειριες που θα μπορουσαν να γινουν αναμνησεις απο το γυμνασιο οπως την τελικη εκδρομη και ζησαμε σε πολυ ιδιαιτερες καταστασεις οπως τα βραδινα μαθηματα αλλα ευτυχως οι περισσοτεροι καθηγητες ηταν διπλα μας . Το καλυτερο μαθημα της φετινης χρονιας (για μενα τλχστον) ηταν ξεκαθαρα τα Θρηκεσυτικα γιατι ειχαμε την ευκαιρια να μιλησουμε και για αλλα ζητηματα που μας απασχολοτν αντι να διαβαζουμε απλα κειμενακια μεσα απο το βιβλιο

Πιστεύω ότι ναι περνούμε κάποιες γνώσεις αλλά η παιδαγωγιση δεν είναι σωστή για παρα πολλούς λόγους που το υπουργείο Παιδείας τα ξέρει και δεν κάνει τίποτα και τέλος το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η Ιστορία

Πιστεύω ότι από το σχολείο φευγω με πολλά συναισθήματα και με πολλές γνώσεις. Το αγαπημένο μου μαθημα ήταν τα Αγγλικά γιατί μου άρεσε έτσι όπως γινόταν δηλαδή με ευχαρίστηση το μαθημα

Μου αρεσαν τα παντα ολα ηταν οτι καλητερο..απο ολα μαθενουμε έστω και κατι

Γεμάτοι γνώσεις δεν μπορώ να πω..γνωση ειναι κάτι που με τα χρονια το εξελισσεις. Οσα και αν μάθεις δεν θα ειναι ποτε αρκετα. Γενικά ολα τα μαθήματα θετικών επιστημών και η Κινηματογραφικη με την Λεσχη Αναγνωσης

Φυσική Και Κειμενα

Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν η ιστορία επειδή όχι μόνο είναι πολύ ενδιαφέρουσα αλλά και η καθηγήτρια που είχαμε έκανε το μάθημα πολύ ενδιαφέρον

Δεν θεωρώ πως φεύγω γεμάτος γνώσεις από το γυμνάσιο, αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Κείμενα και συμμετείχα στην Κινηματογραφική και περιβαλλοντική λέσχη!

Στο πέρασμα μου απο το γυμνάσιο μπορω να πω πως μας έδωσαν οι καθηγητές και οι συμμαθητές μας νέα πράγματα που θα μας ωφελήσουν στην ζωή. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να πω πως οσα μου εδωσαν τοσα πήρα καθώς οι έφηβοι συνήθως δεν δίνουν όλη τους την σημασία στο σχολείο. Ωστόσο το δικό μου αγαπημένο μάθημα που λάτρευα να παρακολουθώ ήταν η Λογοτεχνία. Τα νεοελληνικά κείμενα, τα μυθιστορήματα, ιστορίες βασισμένες σε αληθινά γεγονότα, αποσπάσματα λογοτεχνικών βιβλίων είναι για εμένα πολλά περισσότερα από ενα σχολικό μάθημα. Είναι για εμένα ταξίδι γνώσεων.

Πιστεύω πως ο καθένας που φοίτησε στο γυμνάσιο θα φύγει γεμάτος με κάποιες γνώσεις αν όχι όλες.Μεσα από το μάθημα της Φυσικής έμαθα πολλά νέα πράγματα μέσα από το βιβλίο και από των πειραμάτων που κάναμε στο εργαστήριο πάνω στην θεωρεία μας για αυτό είναι αυτό που μου άρεσε περισσότερο.

Τα Κείμενα γιατί τα κειμενάκια που διαβάζαμε είχαν ενδιαφέρων

Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα που θα μπορούσαμε να είχαμε διδαχθεί.Το αγαπημένο μου μάθημα φέτος ήταν τα Θρησκευτικά Γιατί μάθαμε πολλά πραγματα Εκτός της θρησκείας

Πιστεύω πως ναι αν και θα ήθελα να κάνουμε λίγο παραπάνω μάθημα Αλλά δεν πειράζει. Επίσης το μαθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ιστορία μιας και η ιστορία της τρίτης γυμνασίου είναι πολύ ενδιαφέρον κατά την γνώμη μου

Σίγουρα έμαθα πολλά πράγματα και απέκτησα γνώσεις. Δεν έχει να κάνει μόνο με τα μαθήματα αλλά και με γνώσεις που θα κρατήσω σε όλη μου τη ζωή. Μελετήσαμε θέματα που ούτε που φανταζόμουν ότι ένας εκπαιδευτικός θα είχε την όρεξη και τη καλή διάθεση να συζητήσει με τους μαθητές και της μαθήτριες. Από τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Ιστορία και τα Κείμενα. Από μόνα τους είναι πολύ ωραία μαθήματα αλλά οι καθηγήτριες που τα δίδασκαν στο τμήμα μου τα έκαναν ακόμα πιο ωραία και εντυπωσιακά μαθήματα.

Πιστεύω πως το γυμνάσιο μας έδωσε αρκετές γνώσεις για να προχωρήσουμε και στις υπόλοιπες τάξεις. Το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο είναι η Ιστορία γιατί μαθαίνουμε για το παρελθόν και είναι πολύ ενδιαφέρον μάθημα γενικά.

Ναι, αρκετά. Τα μαθήματα που μου άρεσαν περισσότερο είναι τα κείμενα, η Ιστορία (κυρίως 3ης γυμνασίου),η Γλώσσα και τα Θρησκευτικά της 3ης γυμνασίου.

Στο γυμνάσιο έμαθα πολλά και σίγουρα ήταν κάτι απαραίτητο για μένα. Το αγαπημένο μου μάθημα ήταν τα Θρησκευτικά.

Πιστεύω ότι σχετικά δεν φεύγουμε και τόσο γεμάτη διότι δεν κάναμε φέτος και τόσο σοβαρό μάθημα όμως τα μαθήματα που αγάπησα και αγαπώ είναι τα θετικά δηλαδή μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και Χημεία

Ναι, Ελένη, Κινηματογραφική

Μπορώ να πω ότι φεύγω με αρκετές γνώσεις από το γυμνάσιο και το αγαπημένο μου μάθημα,η Χημεία

Πιστευω πως ειμαι πληρως καλλυμενη απο σχολειοοο το μαθημα που μου αρεσε περισσοτερο ειναι τα Νεοελληνικα Κειμενα γιατι διαβαζαμε και αναλυαμε διαφορα λογοτεχνικα κειμενα !!

Λόγω πολλών άτυχων γεγονότων είχαμε πολλά κενά τα οποία ευτυχώς τα περισσότερα προλάβαμε να τα καλύψουμε.Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Μαθηματικά επειδή γιατί όχι;

Αυτά τα τρία χρόνια στο γυμνάσιο πιστεύω ότι ήταν πολύ ξεχωριστά. Σίγουρα αποκτήσαμε πολλές καινούργιες γνώσεις και μάλιστα πολύ χρήσιμες. Πιστεύω ότι το μάθημα που μου άρεσε περισσότερο ήταν η Ελένη επειδή φέτος για πρώτη φορά διδαχθηκαμε μια τραγωδία και για αυτό ήταν και ένα προτοτυπο μάθημα!

Πιστεύω πως φεύγω με μια βαλίτσα γεμάτη γνώση. Τα μαθήματα που μου άρεσαν πιο πολύ ήταν η Ιστορία και τα Κείμενα. Δεν πίστευα ότι θα το έλεγα αυτό δηλαδή να μου αρέσουν πιο πολύ τα θεωρητικά μαθήματα αλλά στο Γυμνάσιο κατάλαβα ότι μου αρέσουν πολύ και χαίρομαι πολύ για αυτό.

Το αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Ελένη, η Γλώσσα και η Χημεια. Τα θεωρώ ενδιαφέροντα όσον αφορά το περιεχόμενο αλλά βοήθησε και το γεγονός ότι είχα χημεία με τους καθηγητές. Πιστεύω ότι φεύγω γεμάτος-η από γνώσεις πέρα από 1-2 μαθήματα

Οχι δεν πιστεύω πως φευγουμε γεμάτοι με γνώσεις και αγαπημένο μαθημα Βιολογία

Θα μπορούσε και περισσότερο, κανενα

Πιστευω πως φευγω με καποιες γνωσεις απο το γυμνασιο. Απο ολα τα μαθηματα μ αρεσε περισσοτερο η Ιστορια και η Χημεια. Αυτα τα μαθηματα τα βρηκα αρκετα εντυπωσιακα που μ τραβηξαν το ενδιαφερον πολυ.

Πιστευω οτι δεν φεύγουμε γεμάτοι γνώσεις απο το Γυμνάσιο. Το μαθημα που μου αρεσε περισσοτερο ηταν η Χημεια επειδη ηταν πιο εύκολη απο αλλα μαθηματα και η Κινηματογραφική

Όχι δεν πιστεύω πως φεύγουμε γεμάτοι γνώσεις από όλα τα μαθήματα,το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Κείμενα και η Χημεία και επίσης μου άρεσε παρα πολύ η Κινηματογραφική

Δεν θα έλεγα πως φευγω γεμάτος γνώσεις πάντως έμαθα καινουργια πράγματα και πηρα τις βασικές βάσεις για το λυκειο, το αγαπημένο μ μάθημα ήταν η Ιστορία λόγο του τρόπου π γίνονταν τα μαθήματα και επειδή γενικά Μ αρέσει

Πιστεύω ότι έμαθα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και απέκτησα πολλές γνώσεις από το Γυμνάσιο. Συγκεκριμένα το αγαπημένο μου ήταν Ιστορία καθώς μου άρεσε ο τρόπος που γινόταν το μάθημα και μου άρεσε και από τις λέσχες του σχολείου μου άρεσε η Κινηματογραφική λέσχη.

Γνώσεις οχι ολα απαίσια

  
 


Τι θα αλλάζατε, αν μπορούσατε, από τα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο; ( είτε στη δική σας συμπεριφορά είτε στων άλλων, συμμαθητών και καθηγητών)
Να μην έχω τον ίδιο καθηγητή 3 συνεχόμενα χρόνια

Τα πιο σημαντικά πράγματα που θα άλλαζα προσωπικά είναι η εικόνα μου αυτό το τελευταίο χρόνο στο γυμνάσιο γιατί πιστεύω πως δεν ήταν αντάξια του επιπέδου μου.

Αν είχα τη δυνατότητα να αλλάξω κάτι στα τρία χρόνια που πέρασα στο γυμνάσιο θα ήταν οι βαθμοί μου, κυρίως στη Β γυμνασίου. Επίσης θα ήμουν πιο ανοιχτός και θα προσπαθούσα να κάνω περισσότερους φίλους.
Σε μερικούς καθηγητές λίγο τον τρόπο να μην είναι ειρωνική και να μιλάνε ωραία

Σε αυτά τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο δεν νομίζω ότι θα άλλαζα και πάρα πολλά πιστεύω ότι θα άλλαζα μόνο τον χαρακτήρα μου στην πρώτη γυμνασίου γιατί δεν ήμουν τόσο κοινωνική και τόσο συμπαθητική νομίζω ωστόσο στις υπόλοιπες τάξεις του γυμνασίου περάσαμε πάρα πολύ ωραία και με τους συμμαθητές μου και με τους καθηγητές παρόλο που δεν αναπτύξαμε με όλους τόσο καλές σχέσεις όσο με άλλους πλέον αυτούς τους ανθρώπους τους θεωρώ δεύτερη οικογένεια μου. Δεν θα άλλαζα τίποτα σε αυτά τα χρόνια ούτε καν τις κακές στιγμές θέλω να τις θυμάμαι ακόμα και αυτές.

Θα άλλαζα τους βαθμούς μου διστιχος τόρα είναι πολύ αργά

Αν γύριζα τον χρόνο πίσω θα απολάμβανα περισσότερο τις τρεις τάξεις του γυμνασίου.

Τίποτα είμαι υπερήφανος για αυτα που εκανα

Θεωρώ ότι δεν θα άλλαζα κάτι, Γιατί όλα είναι αναμνήσεις πλέον και κακές και καλες.

Θα άλλαζα κάποιους καθηγητές γιατί πιστεύω θα ήταν καλύτερα με άλλους σε συγκεκριμενα μαθήματα

Θα ήθελα εννοείται να μην είχα χάσει δύο μήνες εξαιτίας καραντίνας γιατί αυτό προκάλεσε εκτός από μια μικρή έλλειψη στις γνώσεις μου, δεν μου επέτρεψε να δημιουργήσω μερικές παραπάνω αναμνήσεις. Παρόλα αυτά δεν πιστεύω πως θα άλλαζα κάτι γιατί τα πάντα έγιναν για κάποιο σκοπό είτε αυτό μου άρεσε είτε όχι.

Θα δούλευα λίγο περισσότερο, μάλλον. Λίγο. Δεν είμαι εγώ για πολλή δουλειά. Κατά τ'άλλα, παράπονα δεν έχω.

Δεν θα άλλαζα κάτι στην συμπεριφορά των καθηγητών ή των συμμαθητών μου. Και στα τρία χρόνια υπήρξαμε ενωμένο τμήμα. Ίσως αυτό που μας τα χάλασε φέτος ήταν αυτός ο ιός που εξαιτίας του δεν μπορέσαμε να πραγματοποιήσουμε την εκδρομή και να συμμετάσχουμε στην αποχαιρετιστήρια γιορτή.

Πιστευω οτι τα μαθηματα γενικα ηταν λιγο πιεστικα και απαιτητικα μοναχα αυτο θα αλλαζα αν μπορουσα

Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που δεν αγαπάνε την δουλειά του έτσι να μην διδάσκουν στα παιδιά με τον σωστό τρόπο δημιουργώντας έτσι μεγαλα προβλήματα

Δεν θα άλλαζα κάτι

Ολα μου φάνηκαν ωραία...σε καπιους καθηγητές θα ηθελα στους συμμαθητές να συμπαθείσουν ο ενας τον άλλον και να μην αφηνουν κανεναν στην ακρει οπως εκαναν μαζι μου

Στην δικια μου θα προσπαθουσα να τα χαρώ λιγο περισσοτερο. Στων αλλων να προσπαθουσαν να σκεφτονται λιγο περισσοτερο πριν θιξουν καποιον, να ειναι λιγοτερο ρατσιστες*καποιοι*. Στους καθηγητές ορισμενοι να καναν λιγη πλακα στο μαθημα.

Την συμπεριφορά των καθηγητών

Θα άλλαζα την συμπεριφορά μου σε ορισμένα μαθήματα καθώς ήμουν σχετικά άτακτος αλλά κατά τα άλλα πιστεύω ήταν όλα μια χαρά

Θα προσπαθούσα περισσότερο όσον αφόρα την προσωπική μου προσπάθεια και θα ήθελα κάποιοι καθηγητές να είναι πιο επιεικείς με τους μαθητές τους!

Αν είχα την δυνατότητα αλλάξω κάτι στα τρία χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο θα ήταν σίγουρα να δωσω περισσότερη βάση στην "τροφοδότηση" του μυαλού μου παρά στο εφηβικό δράμα μου. Πιστεύω ότι έχασα αρκετά σημαντικά δίνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό της ενέργειας μου σε ασήμαντα πράγματα. Ωστόσο όπως συνηθίζω να λεω και να πιστεύω ολα για κάποιο λόγο γίνονται και ολες οι στιγμές είτε λάθος είτε σωστές είναι το ίδιο σημαντικές και ξεχωριστές για τις αναμνήσεις στο μέλλον. Άλλωστε από τα λάθη μας μαθαίνουμε και καταφέρνουμε να ανέβουμε όσο προχωράμε.

Δεν θα άλλαζα τίποτα!Ήταν τρία απίστευτα χρόνια που δεν θα ξεχάσουν εύκολα;

Θα προσπαθούσα περισσότερο για να πάρω καλύτερους βαθμούς

Τίποτα,δεν χω μετανιώσει τίποτα

Δεν νομίζω να άλλαζα κάτι όλα ήταν μια χαρά

Όσον αφορά το δικό μας τμήμα δεν έχω κάποιο παράπονο από τους καθηγητές και τις καθηγήτριες μου ή τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες μου. Θα μπορούσαμε να είχαμε δεθεί ακόμα περισσότερο σαν τμήμα αλλά πιστεύω πως ήμασταν μια χαρά. Όλοι μιλούσαμε με όλους και αν υπήρξαν διαφορές ποτέ τις λύσαμε και πήγαμε παρακάτω. Οπότε, δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι που θα ήθελα να αλλάξω.

Δεν νομίζω να άλλαζα τίποτα στην συμπεριφορά κανενός. Περάσαμε καλά και κάναμε την πλάκα μας όμως είχαμε και τις σοβαρές στιγμές μας που κάναμε μάθημα και νομίζω είναι υπέρ αρκετό

Δεν πιστεύω ότι θα άλλαζα κάτι

Κάποιο καθηγητές ενώ αναλαμβάνουν να μας κάνουν κάποια πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα , μας έκαναν να βαριόμαστε το μάθημα και μετά να μισήσουμε το μάθημα

Θα άλλαζα την συμπεριφορά κάποιων παιδιών προς τους συμμαθητές τους.

Για λέμε την αλήθεια ο μαθηματικός φέτος ναι μεν ήταν καλος όμως θα προτιμούσα να εξηγούσε λίγο καλύτερα

Τίποτα

Στην δική μου συμπεριφορά ίσως να ήμουν πιο ανοιχτή και ευαίσθητη σε σχέση με άλλα παιδιά και το σχολείο θα μπορούσε να μας προετοιμάζει για την επόμενη μέρα και να μην χρειάζονται τα φροντιστήρια

Το μονο που θα αλλαζα ειναι η συμπεριφορα καποιων ενοχλητικων μαθητων που ολο πεταγοντουσαν !!!

Λογικά αυτό που θα άλλαζα θα ήταν να είναι όλοι οι συμμαθητές μου ευγενικοί ο ένας στο άλλον και να μην καρφωνανε τους φίλους τους πισώπλατα.

Πιστεύω ότι δεν θα άλλαζα κάτι γιατί και τα 3 χρόνια φοίτησης ήταν απλά τέλεια. Ίσως θα προτιμούσα να πηγαίναμε και καμια άλλη εκδρομή εκτός Κω.

Το μόνο που θα άλλαζα ήταν το άγχος. Δεν πιστεύω ότι χρειαζόταν τόσο πολύ άγχος για τα μαθήματα γιατί έτσι δεν τα απολάμβανα όσο ήθελα. Βέβαια αυτό το άγχος άρχισε να μειώνετε σιγά σιγά αφού περάσαμε την πρώτη τάξη του Γυμνασίου και είχαμε συνηθίσει αυτό το πρόγραμμα.

Θα προτιμούσα να υπήρχε περισσότερη κατανόηση τόσο οι καθηγητές όσο και οι μαθητές

Μερικούς καθηγητες

Την ξινιλα των καθηγητών

Θα ηθελα να αλλαζα τη συμπεριφορα μ στα μαθηματα δηλαδη να συμμετεχα παραπανω στη ταξη. Στους καθηγητες δε θα αλλαζα τιποτα. Σε καποιους συμμαθητες μ θα ηθελα να αλλαζα τη συμπεριφορα τους πχ να μην εκανα πολυ φασαρια και να μη διεκοπταν το μαθημα. Αλλα απο την αλλη ειχαν και πλακα τα μαθηματα με συγκεκριμενα ατομα.

Θα άλλαζα την συμπεριφορά κάποιων καθηγητών επειδη πολλοί προσπαθούν αρκετά για το συγκεκριμένο μαθημα που διδάσκουν και εκείνοι βαθμολογούν πολυ αυστηρά παρόλο που ο αλλος φέρνει ολες του τις εργασίες ειναι συνεπής στο μαθημα και στην ταξη .

Θα άλλαζα την συμπεριφορά μερικών δασκάλων διότι υπάρχουν μερικοί οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν πως μερικά παιδιά δυσκολεύονται

Χμμμ απλά να ήθελα κάποιοι από τους καθηγητές να εδειχναν κατανόηση στα παιδιά λόγον ότι έχουμε φροντιστήρια και άλλες υποχρέωσεις

Πιστεύω ότι η συμπεριφορά μου προς στους καθηγητές και στους συμμαθητές μου. Δεν είχα κανένα ιδιαίτερο θέμα με κανέναν συμμαθητή. Αν είχα κάποιο παράπονο από τους συμμαθητές ίσως είναι ορισμένες φορές συμπεριφέρονταν άσχημα στους υπόλοιπους μαθητές

Το βαρετό μάθημα

 17 Awesome Ways to Celebrate the End of the School Year ...

Ποια /ες είναι η άσχημη/ες ή αντίστοιχα όμορφη/ες αναμνήσεις που θα έχετε από τα τρία χρόνια του Γυμνασίου;

Σίγουρα έχω παρά πολλές όμορφες και αντίστοιχα άσχημες στιγμές σε όλο αυτό το διάστημα που είμαι στο γυμνάσιο και πιστεύω ότι όλες αυτές οι στιγμές με έκαναν να σκεφτώ πολλά πράγματα για την ζωή μου αλλά επίσης με βοήθησαν να διαμορφώσω έναν ωραίο και πάνω από όλα ηθικό χαρακτήρα.

Κατά τη δική μου άποψη, οι φιλίες που έκανα σε όλη τη διάρκεια των τριών αυτών χρόνων είναι η ομορφότερη ανάμνηση που έχω από το γυμνάσιο. Ακολουθούν οι ωραίες στιγμές που περάσαμε στη κινηματογραφικη λέσχη στις οποίες γελούσαμε, κλέγαμε ή ήμασταν τόσο απορροφημενοι από τις ταινίες, που δεν παρουσιάζαμε κανένα συναίσθημα. Μια από τις χειρότερες αναμνήσεις θα είναι ο covid 19, ο οποίος κατέστρεψε πολλά σχέδια της φετινής σχολικής χρονιάς, όπως πχ η εκδρομή μας στην Αθήνα.

Η συμμαθητές μου παρά πολύ η πλάκες και πολλά και μερική δάσκαλοι

Πραγματικα δεν ξέρω ποια είναι η πιο όμορφη και ποια η πιο άσχημη ανάμνηση δεν ξέρω ποια να διαλέξω πραγματικα οι συμμαθητές μου και οι καθηγητές μου μου χάρισαν αξέχαστες αναμνήσεις που θα έχω να θυμάμαι για μια ζωή όλες οι στιγμές σε αυτά τα τρία χρόνια ήταν αξέχαστες και τους ευχαριστώ για αυτό όλους.

Αυτό που θα μου μείνει σίγουρα από αυτά τα τρία χρόνια στο γυμνάσιο είναιστιν πρώτη γυμνασίου όταν είχα πάρει 19 στο διαγώνισμα μαθηματικών και αμέσως μετά έγινε ένας σεισμός.

Δεν φεύγω από το γυμνάσιο με άσχημες αναμνήσεις αντιθέτως όλες μου οι αναμνήσεις είναι όμορφες, εάν όμως είχα να διαλέξω θα διάλεγα τις φιλίες που έκτισα μέσα σε αυτό το σχολείο και βέβαια η κινηματογραφική που μπορεί να μην καταφέραμε να πάμε εκδρομή αλλά περάσαμε πολύ ευχάριστες στιγμές όλοι μαζί.

Δεν θυμάμαι

Σίγουρα θα μου μείνει αυτή η αμηχανία προς τα μεγαλύτερα παιδιά αλλά και το κλίμα που επικρατούσε στην τάξη μας (οι πλάκες,οι απότομες άκυρες φράσεις που ακούγονταν μέσα στην τάξη)

Άσχημη στιγμή δεν θυμάμαι να έχω κάποια. Οι όμορφες αναμνήσεις είναι με τους συμμαθητές μου και τους καθηγητές γιατί κάναμε πλάκες γελούσαμε και αυτά θα είναι αξέχαστα . Αν ήταν στο χέρι μου δε θα έφευγα από το γυμνάσιο αυτό...

Μάλλον οι πιο άσχημες αναμνήσεις μου είναι όταν νόμιζα πως ο/η καθηγητής/τρία δεν καταλάβαινε τον κόπο μου ή όταν δεν τα πήγαινα καλά σε κάποιο τέστ. Από την αντίθετη πλευρά οι πιο ωραίες αναμνήσεις ήταν αυτές που δημιουργήθηκαν όχι μόνο με τους πιο στενούς μου φίλους και φίλες αλλά και με όλους τους υπόλοιπους γύρω μου, την τάξη μου, τους υπόλοιπους συνομηλίκους μου, το υπόλοιπο γυμνάσιο και εννοείται τους καθηγητές μου. Όταν είχαμε κενό και καθόμασταν όλοι μαζί. Όταν συζητούσαμε στην τάξη και λέγαμε αστεία. Όταν ειμασταν αγαπημένοι.

Να σας πω την αλήθεια, ο εγκέφαλος μου σβήνει τις αναμνήσεις κάθε χρόνου με ελάχιστες εξαιρέσεις. Δηλαδή, με το ζόρι θυμάμαι το γυμνάσιο. Μάλλον οι δραματοποιήσεις στην Ελένη, η γρίπη και ο κορονοϊός που μας έκλεισαν στα σπίτια μας (ΝΑΙ!!), οι φιλίες που ανέπτυξα και εκείνη η φορά που πήγαμε Νίσηρο νομίζω και ξέρασα στο πλοίο και από τότε έχω μια μπλούζα του κ. Καπέκα για ενθύμιο (την οποία θα φοράω μέχρι να λιώσει) είναι οι μόνες αναμνήσεις που θα μου μείνουνε.

Μέσα σε τρία χρόνια σίγουρα όλοι θα έχουμε αποκτήσει και άσχημες αλλά και αντίστοιχα όμορφες στιγμές. Μια ανάμνηση που μου έρχεται πρώτα στο μυαλό ήταν στην πρώτη γυμνασίου όταν είχαμε πάει εκδρομή στην Νίσυρο. Η αλήθεια είναι περίμενα απεγνωσμένα για μια τέτοια εκδρομή και πέρυσι αλλά και φέτος αλλά δεν μπορέσαμε δυστυχώς να ξανά πάμε για ευνόητους λόγους.

Θα θυμαμαι ολες τις φορες που οι καθηγητες μας φωναζαν και κανεις μας σχεδον δεν τους επαιρνε στα σοβαρα

Η παρέα και τα άτομα που γνώρισα είναι το καλύτερο πράγμα που μου συνέβη στο Γυμνάσιο

Οι όμορφες στιγμές είναι ότι έκανα φίλες και γνώρισα καινούρια παιδιά (δεν έχω κακές στιγμές)

Η άσχημες δεν ξερω γενικα τα περασα πολυ ωραια παρολο που δεχτικα και bulling αλλα δεν πειραζει περασμένα ξεχασμένα..και ναι τα περνούσα πολυ ωραια με τους καθηγητές

Δεν υπαρχει λογος να σκεφτομαστε τις ασχημες κραταμε τις καλες..οι οποιες ειναι πααρα πολλες.. φιλιες.. στενες σχεσεις με καθηγητες..τα παντα..

Όμορφες:οι αξέχαστες στιγμές με τους συμμαθητές μου

Αρνητικές:οι φορές που νιώσαμε ανεπιθύμητοι στην τάξη μας από τους ίδιους μας του καθηγητές .

Οι όμορφες αναμνήσεις που είχα από το γυμνάσιο ήταν αμέτρητες (πιστεύω δεν είχα σχεδόν καθόλου άσχημες στιγμές) καθώς είχα δεθεί αρκετά με τους συμμαθητές μου και τους καθηγητές μου

Σίγουρα τα κένα που κάναμε,με τις ανοησίες,τα γέλια κλπ

Η πρώτη ανάμνηση που μου ήρθε στο μυαλό μόλις διάβασα την ερώτηση αυτή είναι η κυρια Κρικελη. Η πολυαγαπημένη μας φιλόλογος. Περάσαμε μαζί τα πρώτα 2 χρόνια του Γυμνασίου και μπορώ να πω πως πάντοτε θα την θυμάμαι και θα αναπολώ τις υπεροχες στιγμες που περνούσαμε μαζί. Αυτές ήταν ομορφες αναμνήσεις. Η χειρότερη στιγμή όμως δεν άργησε να έρθει καθώς μας ανακοίνωσαν πως την τρίτη και τελευταία μας χρόνια του Γυμνασίου θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε την κυρια μας και να υποδεχτούμε μια νεα καθως μας αφηνε για Αθήνα.

Οι πιο όμορφες αναμνήσεις που είχα ήταν οι αστείες στιγμές που πέρασα με τους συμμαθητές και τους δασκάλους μέσα στην τάξη. Επιπλέον ήταν και όλες οι στιγμές που περάσαμε στην λέσχη της κινηματογραφική με τους καθηγητές και τα παιδιά της τρίτης γυμνασίου που συμμετείχαν ο οποίες ήταν γεμάτες χαρά και χαμόγελα!

Όμορφες στιγμές είναι ότι κατάφερα να κάνω φίλες και έμαθα κάποια πράγματα

Ενώ άσχημες πως έμαθα ότι πολλοί άνθρωποι δεν σε εκτιμανε έτσι όπως είσαι και σε παρατάνε ..Και πως θα μπορούσαν κάποιοι καθηγητές να μην ήταν τόσο αυστηροι και οξηθυμοι μαζι μας

Πολλες

Δεν νομίζω να έχω άσχημες αναμνήσεις από το Γυμνάσιο αλλά όμορφες έχω πολλές. Δεν θα ξεχάσω ποτέ όλα αυτά που κάναμε εμείς, τα παιδιά του 2005. Πιστεύω πως θα είμαστε από τα αξέχαστα παιδιά που εχουν περάσει από αυτό τα γυμνάσιο

Όμορφες αναμνήσεις δημιουργούνταν σχεδόν καθημερινά οπότε δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιες συγκεκριμένες. Οι άσχημες αναμνήσεις είναι ελάχιστες θα έλεγα. Αυτό που ίσως με στεναχωρεί εμένα προσωπικά είναι ότι την τελευταία χρόνια μας δεν μπορούσαμε να είμαστε όλοι μαζί μέσα στην τάξη, να έχουμε μια κανονική αποφοίτηση. Δεν μιλάω για γιορτές και πανηγύρια. Μια απλή αποφοίτηση, με μια ωραία αναμνηστική φωτογραφία...χωρίς αποστάσεις !

Οι στιγμές που πέρασα με όλους τους συμμαθητές μου καθώς και πολλές εκδηλώσεις που διεξήγαγε το σχολείο

Θα θυμάμαι όλες τις δραστηριότητες που κάναμε, τα καινούργια πράγματα που έμαθα και γενικά περισσότερο τις καλές αναμνήσεις που απέκτησα.

Μία από τις αγαπημένες μου εμπειρίες στο γυμνάσιο ήταν το πολιτιστικό πρόγραμμα της δευτέρας γυμνασίου με τον κύριο Τοπαλίδη περάσαμε φοβερά γνωρίσαμε τον τόπο μας και και αποκτήσαμε γνώσεις ένα από τα αρνητικά όμως ήτανε εκδρομές ήταν ένα σκουπίδι δεν υπήρχε συνοχή του σχολείου Και επίσης δεν υπήρχε ούτε σκοπός ούτε στόχος

Υπάρχουν πολλά καλά όπως οι παρέες αλλά αντίστοιχα πολλά κακα όπως οι τσακωμοί και οι παρεξηγήσεις.

Ο ΝΙΚΌΛΑΣ, είναι ότι καλύτερο το παιδί έχει πολύ πλάκα και άσχημη στιγμή κάτι που είχα κάνει και το μετάνιωσα άσχημα

Η πιο ωραιες αναμνήσεις ηταν στη κινηματογραφικη και τοτε που καναμε δικο μας εργο στην Ελένη

Άσχημη ανάμνηση ηταν όταν λόγο σεισμού να αλλάξουμε απότομα το ωράριο μας και όμορφη ανάμνηση ήταν οι καινούργιες γνωριμίες που έκανα.

Αυτα τα τρια χρονια φοιτησης μου ηταν υπεροχα ποτε δεν ειχα καποια ασχημη αναμνηση !!

Οι σεισμοί,τα βραδινό σχολείο και η καραντίνα.Κατα τα άλλα μια χαρά πιστεύω.

Οι πιο όμορφες εμπειρίες που θα έχω είναι η κινηματογραφική λέσχη της 3ης γυμνασίου και η εκδρομή μας στη Νίσυρο.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια άσχημη ανάμνηση διότι υπάρχουν περισσότερες όμορφες αναμνήσεις και έτσι ξεχνάω αυτές τις λιγότερες όμορφες. Θα θυμάμαι πάντα τις στιγμές που έχουμε περάσει σαν τάξη όλοι μαζί γελώντας και κάνοντας αστεία. Θα θυμάμαι και τις ωραίες στιγμές που περάσαμε με τους καθηγητές όταν κάναμε αστεία και γελούσαμε αλλά αμέσως μετά γυρνούσαμε στο μάθημα μας. Δεν θα ξεχάσω τους καθηγητές οι οποίοι μας δίδαξαν άλλα πράγματα εκτός απο το μάθημα και άκουγαν την άποψη μας και ήταν δίπλα μας σε κάθε δύσκολη στιγμή. Για όλους αυτούς τους καθηγητές θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ! 🤗

Δυστυχώς η χρονιά μου ήταν η πιο άτυχη επειδή χάσαμε πολλά όπως εκδρομές κλπ κλπ βέβαια η τάξη μου ήταν κορυφή

Εκδρομη στη Νισυρο, οι παρέες, μερικοί καθηγητες που εφυγαν, ασχημη ανάμνηση θα ειναι αυτη που δεν πηγαιναμε σχολειο για ενάμιση μηνα ωπου παραλείψαμε πολλα μαθηματα

Οι φιλίες

Η ομορφοτερη αναμνηση που θα κρατησω απο τα τρια χρονια του γυμνασιου ειναι η πρωτη μερα που γνωρισα μια κοπελα διαφορετικη απο τους αλλους την οποια τωρα εχω κολλητη μου.

Θα θυμαμαι ως ανάμνηση τα απογευματινά μαθηματα που καναμε στο 1ο δημοτικο αλλα και ολους τους καλούς καθηγητές που ειχαμε αυτα τα τρία χρονια και τους συμμαθητές μου.

Οι καλύτερες αναμνήσεις ήταν τα μαθήματα με τους αγαπημένους μου δασκάλους οι εκδρομές και το προγραμμα της κινηματογραφικής . Οι μοναδικη κακή αναμνήση η μέρα την οποία έφυγε η αγαπημένη μας δασκάλα (κυρία Κρικέλη αξία)

Ξεκάθαρα θεατρικη 2k19 η καλύτερη εμπειρία όχι μόνο από το σχολείο αλλά και γενικότερα από την ζωή

Στο γυμνάσιο πέρασα πολύ ωραία. Περνούσα ευχάριστα στις εκδρομές μας και ειδικά στην ημερήσια εκδρομή στην Νίσυρο στην πρώτη γυμνασίου. Δεν είχα πολλές άσχημες αναμνήσεις.

Όλες οι μερες ήταν χάλια


Δεν υπάρχουν σχόλια: