Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Θα ήθελα να έχω ένα φίλο σαν τον Αλέξη Ζορμπά;

Υπάρχουν τρεις λόγους για τους οποίους θα διάλεγα το Ζορμπά ως φίλο μου. Ο πρώτος λόγος είναι επειδή αντισυμβατικός και δεν ακολουθεί τι κάνει όλος ο κόσμος, πράγμα που μου αρέσει πολύ να το έχει κανείς στο χαρακτήρα του. Δεύτερον επειδή είναι αυθεντικός και δεν επηρεάζεται από κανέναν , δηλαδή κρατάει τη δική του προσωπικότητα και δεν αφήνει κανέναν να τον επηρεάσει. Τρίτον  επειδή είναι πολύ ειλικρινής και δε φοβάται να πει τα πράγματα όπως είναι.
Σοφία Χατζηδημήτρη , Γ6


Ο Ζορμπάς είναι ένας πολύ ενδιαφέρων χαρακτήρας .Θα ήθελα να έχω ένα φίλο σαν το ζορμπά, γιατί πιστεύω πως αυτός ο αυθορμητισμός και η ειλικρίνεια του λείπουν από μερικά μέλη της παρέας μου. Θα ήταν η τέλεια προσθήκη για μια τέλεια παρέα. Μ΄αρέσει πολύ το αξιοθαύμαστο γεγονός ότι του αρέσει να περνάει καλά στη ζωή του. Όπως για παράδειγμα του αρέσουν οι γυναίκες , τα ποτά και γενικότερα η καλοπέραση. Θα ήταν κάτι σαν τον μεγάλο αδελφό της παρέας και επιβλητική παρουσία.
Αντώνης Χατζηδημήτρης, Γ6





Κατά τη γνώμη μου θα έκανα το Ζορμπά φίλο μου γιατί πιστεύω πως θα μου άρεσε να κάνω παρέα με έναν άνθρωπο, ο οποίος είναι πολύ διαφορετικός αλλά και τολμηρός. Επίσης δείχνει να είναι γενναίος, δε δείχνει να ντρέπεται και του αρέσει να περνάει καλά, κάτι το οποίο αρέσει και σε μένα. Επιπλέον θα έκανε καλή συντροφιά, θα με προστάτευε και θα με υπερασπιζόταν σε κρίσιμες στιγμές. Τέλος θα ήθελα να πω πως ο Ζορμπάς είναι ένας άνθρωπος καλός τον οποίο θα προτιμούσαν οι περισσότερου για κολλητό.
Χρήστος Χρηστοφής, Γ6


Ο Ζορμπάς έχει πολλά πράγματα που ταιριάζουν σε μένα αλλά υπάρχουν κι άλλα τόσα που είναι αντιθετα. Εγώ θα διάλεγα το Ζορμπά για φίλο μου γιατί πιστεύω πως θα συμπληρώναμε ο ένας τον άλλον παρόλο που έχουμε πολλές διαφορές. Και οι δύο αγαπάμε τη ζωή δηλαδή είμαστε φιλήδονοι και μας αρέσει να γνωρίζουμε καινούριους ανθρώπους και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό. Επίσης και οι δύο είμαστε πολύ ειλικρινείς και λέμε πάντα αυτό που έχουμε στο μυαλό μας και αυτό είναι καλό. Τέλος πιστεύω πως ο Ζορμπάς θα ήταν πολύ καλός φίλος γιατί είναι τσεκουράτος στο λόγο του και κοινωνικός . Επίσης μου αρέσουν οι άνθρωποι που κρατάνε το λόγο τους και αυτοί που δε ντρέπονται να γνωρίζουν καινούριους ανθρώπους και μιλάνε ελεύθερα, χωρίς να ντρέπονται.
Σινέμ Χατζηχαλήλ. Γ6





Θα επέλεγα το Ζορμπά για φίλο μου γιατί από το κείμενο φαίνεται πως είναι ένας άνθρωπος που με συμπληρώνει. Ετσι θα ήθελα να ταξιδέψω μαζί του για να μου δείξει όσα ξέρει και να μου τα μάθει. Το γεγονός ότι τον έχω φίλο μου θα μπορούσε να μου φανερώσει ένα ολόκληρο καινούριο κόσμο από ομοίους του και έτσι να μάθω την κουλτούρα τους . Επίσης απ΄ οσο κατάλαβα είναι αληθινός φίλος και δεν πρόκειται να με προδώσει  η να με παρατήσει ποτέ. Τέλος θα έχω τη δυνατότατα να δω τα πράγματα μέσα από τα μάτια ενός απλού αλλά ωστόσο αντισυμβατικού ανθρώπου.

Σταμάτης Χατζηπέτρος, Γ6


Για φίλο θα επέλεγα το Ζορμπά, γιατί φαίνεται ότι τα λόγια που χρησιμοποιεί είναι  ειλικρινή και αληθινά. Εκτός απ΄αυτό έχει ένα χιουμοριστικό τρόπο να προσελκύει τους άλλους και να γίνονται φίλοι. Ο Ζορμπάς που σου τραβάει το ενδιαφέρον σε μια συζήτηση που θα κάνεις μαζί του-έστω και για ένα ασήμαντο πράγμα. Είναι πολύ αυθόρμητος γιατί έδειρε έναν άνθρωπο χωρίς λόγο και είναι πολύ ειλικρινής γιατί αυτό που λέει το λέει τσεκουράτα.

Τζοντίνο Τσεκάι, Γ6

Σίγουρα θα ήθελα να έχω για φίλο μου το Ζορμπά για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Αρχικά θαυμάζω το γεγονός ότι είναι ένας αυθόρμητος άνθρωπος που κινείτε με βάση το συναίσθημα και όχι τη λογική κάτι που λείπει από το χαρακτήρα μου και θα με συμπλήρωνε σε μία φιλική σχέση . Επίσης η ειλικρίνεια του και η αυθεντικότητα του αποτελούν βασικά κριτήρια επιλογής για κάποιον που θέλω να είναι φίλος μου. Πιστεύω πως θα ήταν αληθινός και θα με συμβούλευε να κάνω όχι αυτό που πρέπει αλλά αυτό που μου ταιριάζει. Τέλος είναι τολμηρός και παρορμητικός, έχει ταξιδέψει σε πολλά μέρη, έχει ζήσει πολλές περιπέτειες και θα μου αρέσει αν ακούω τις ιστορίες του και ίσως να με παρότρυνε να ζήσω και γω μια ζωή λίγο πιο αυθόρμητα και διασκεδαστικά. Συμπερασματικά, θεωρώ πως όλοι πρέπει αν έχουν ένα φίλο αντίθετο από το δικό τους χαρακτήρα για να συμπληρώνει ο ένας τον άλλον.
Κατερίνα Φαϊλλη, Γ6



Δεν υπάρχουν σχόλια: