Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

"Ο κύκλος των χαμένων ποιητών"

Την Παρασκευή παρακολουθήσαμε στο σχολείο την ταινία "Ο κύκλος των χαμένων ποιητών". Μετά την προβολή της ταινίας συζητήσαμε και η καθηγήτρια μας ζήτησε να γράψουμε τις εντυπώσεις μας από την ταινία. Ιδού τα γραπτά μας.


Η ταινία μου άρεσε πολύ. Με ταξίδεψε στο παρελθόν και με μετέφερε στο σχολείο Γουέλτον. Μου άρεσαν πολύ οι ανορθόδοξοι τρόποι διδασκαλίας του Κήτινγκ. Τα παιδιά του ανοίγονταν και κατάφερε να τα κάνει να ανεξαρτητοποιηθούν. Επίσης εντυπωσιάστηκα από τη συναισθηματικότητα των παιδιών και τις σχέσεις μεταξύ τους. Ο ένας συμπαραστέκεται και καλύπτει τον άλλον, πράγμα που δεν ισχύει στην τάξη μας.
Δημήτρης

Στην ταινία μου άρεσε η μέθοδος της διδασκαλίας που χρησιμοποιούσε ο καθηγητής κ. Κήτινγκ. Η προσπάθεια του δηλ. να κινήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση, και όχι να τους την επιβάλλει όπως οι υπόλοιποι καθηγητές.
Αουρόρα

Η ταινία μου άρεσε πάρα πολύ. Πρώτον γιατί μου αρέσουν οι ταινίες που δείχνουν τη σχολική ζωή. Ακόμα η ταινία συνδυάζει το δράμα με την κωμωδία. Από τους ήρωες μου άρεσε ο Ντάλτον, γιατί είχε πλάκα. Η αγαπημένη μου σκηνή ήταν εκεί που ο Ντάλτον κάνει την πλάκα με το τηλέφωνο από το Θεό. Επίσης η σκηνή, που ο Νοξ πήγε στο πάρτυ της Κρις, και όλοι νόμιζαν πως ήταν ο αδερφός κάποιου Ματ!
Παναγιώτης

Η ταινία που είδαμε μου άρεσε πάρα πολύ και με άγγιξε , διότι όλοι οι δάσκαλοι ήταν γέροι και μόνο ένας άνθρωπος έκανε τη διαφορά. Ο Κήτινγκ μπορούσε να κάνει διαφορετικά το μάθημα από τους άλλους.
Μανώλης


Η ταινία ήταν πολύ ωραία. Μου άρεσε ο τρόπος που δίδασκε ο καθηγητής. Αυτό που δε μου άρεσε ήταν η ανοησία που κουβαλούσε στο κεφάλι του ο πατέρας του Νηλ, που ενώ έβλεπε το πάθος του παιδιού του για το θέατρο, αυτός εκεί επέμεινε στο δικό του.
Άννα

Η ταινία μου άρεσε γιατί είχε ωραίο πειεχόμενο και επειδή μου άρεσε το θάρρος του Ντάλτον. Επίσης μου άρεσε που ο Νηλ έκανε αυτό που πραγματικά ήθελε.
Αποστόλης

Η ταινία μου άρεσε πάρα πολύ. Από την ταινία μου άρεσε  ο καινούριος καθηγητής του σχολείου, ο Κήτινγκ. Μου άρεσε ο τρόπος που δίδασκε και ο τρόπος που συμπεριφερόταν στα παιδιά καθώς και η σχέση που είχε μαζί τους.
Κατερίνα

Η ταινία μου άρεσε πάρα πολύ γιατί ο καινούριος καθηγητής τους δίδασκε με διάφορους τρόπους - τρέχανε, παίζανε με τη μπάλα..- και έτσι μάθαιναν καινούρια πράγματα. Το άλλο που μου άρεσε ήταν που συγκεντρώνονταν στη σπηλιά και διάβαζαν ποιήματα.
Τατιάνα

Μια επιτυχημένη και χιουμοριστική προσέγγιση της πίεσης που ασκούν κάποιοι γονείς στα παιδιά τους. Παρουσιάζονται οι προσπάθειες του κ. Κήτινγκ να βάλει τα παιδιά να σκεφτούν. Επιτέλους μια ταινία χωρίς το καθιερωμένο happy ending!
Δανάη

Το μέρος της ταινίας που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν το τέλος. Οι περισσότεροι μαθητές της τάξης καταλάβαιναν ότι ο καθηγητής τους ήταν αθώος και όλες οι κατηγορίες εναντίον του ήταν ψευδείς. Έτσι ανεβαίνουν στα θρανία τους ως δείγμα αντίστασης σε αυτό το γεγονός.
Θωμάς

Δε μου άρεσε και τόσο, αλλά επειδή έπαιζε ο Ρόμπιν Ουίλιαμς μου άρεσε.
Ρούμπενς


Η ταινία μου άρεσε πολύ, γιατί δείχνει πόσο σημαντική είναι η φιλία. Παράλληλα μου άρεσαν οι σωστοί αλλά ανορθόδοξοι τρόποι διδασκαλίας του καθηγητή.
Γιάννης

Αυτό που μου άρεσε ήταν ο τρόπος διδασκαλίας του καινούριου καθηγητή, που έκανε τα παιδιά να δουν το μάθημα με ενδιαφέρον και να το αγαπήσουν. Τους έκανε το μάθημα με πρωτότυπους τρόπους. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν οι αυστηροί κανόνες του σχολείου.
Ε.

Η ταινία μου άρεσε πάρα πολύ γιατί έδινε ένα μήνυμα στους γονείς να αφήνουν τα παιδιά να σπουδάζουν, ό,τι θέλουν. Επίσης μου άρεσε ο καθηγητής που ενθάρρυνε τα παιδιά και έτσι τα παιδιά έκαναν αυτό που ήθελαν. Για παράδειγμα το παιδί που αγαπούσε την Κρις τόλμησε να την πάρει τηλέφωνο και πήγε στο σχολείο της και της διάβασε το ποίημα μπροστά σε όλους, παρόλο που ήξερε ότι μπορεί να φάει ξύλο.
Χασάν

Στην ταινία κυριαρχεί η πίεση και ο αυταρχισμός αλλά μέσα από την καταπιεσμένη ψυχή των παιδιών και από την καινούρια μέθοδο διδασκαλίας του κ. Κήτινγκ δημιουργείται η ελευθερία που τόσο αναζητούσαν. Άρχισαν να σκέφτονται ελεύθερα και να υποστηρίζουν τη γνώμη τους - εκτός κάποιων εξαιρέσεων. Η τελική θεωρία της ταινίας είναι ότι η πραγματική ευτυχία ενός ανθρώπου είναι η ελευθερία του, πως το σημαντικό είναι να μην εγκλωβίζεσαι στην ίδια σου την εικόνα. Άδραξε τη μέρα σου!!!!!
Βιολέτα


3 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Χαίρομαι που σας άρεσε, παιδιά. Την είδαμε κι εμείς στο σχολείο μας πρόσφατα και άρεσε και σε μας. Και αναρωτιέμαι: Γιατί, αφού αρέσει σε όλους μας, η ρημάδα η εκπαίδευση δε βελτιώνεται με τίποτα; Εμείς πού είμαστε; Εμπρός, λοιπόν, στη δράση!
Χαιρετισμούς.

οι μαθητές του Γ3 και Γ4 είπε...

Αυτή είναι και η δική μου ερώτηση. Γιατί δε γίνεται (σχεδόν)τίποτα;;;;

Mary Kaldi είπε...

Εξαιρετική ταινία. Χαίρομαι που συζητιέται ακόμα.