Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Κυρία , με ακούτε; - Ο απολογισμός του Γυμνασίου από τους τελειόφοιτους.


Άλλη μια σχολική χρονιά τελείωσε και αποχαιρετούμε τους μαθητές της Γ Γυμνασίου. Το κλασσικό πια ερωτηματολόγιο που δίνουμε στο τέλος της χρονιάς δόθηκε και φέτος στους μαθητές του Γ1, Γ5, Γ6 και Γ7- σύνολο 97 μαθητές, γιατί κάποιοι απουσίαζαν. Τα παιδιά απάντησαν ανώνυμα μεν, αλλά τηρώντας τους κανόνες της ευγένειας και του σεβασμού δε. Τα τέσσερα ερωτήματα αφορούσαν τα αγαπημένα τους μαθήματα στο Γυμνάσιο , τις αλλαγές που θα έκαναν στον εαυτό τους –αν μπορούσαν- τα μηνύματα τους στα πρωτάκια και μηνύματα προς τους καθηγητές τους. Απολαύστε τις απαντήσεις τους! (Οι φιλόλογοι χαιρόμαστε αφού πάλι η Ιστορία, τα Κείμενα και η Νεοελληνική Γλώσσα επιλέχθηκαν ως αγαπημένα μαθήματα!)

Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη από τα παιδιά που δεν έγραψα τις απαντήσεις όλες, αλλά κάποιες τις ομαδοποίησα και επίσης που δεν παρουσίασα τα μηνύματα τους στα πρωτάκια. Ήταν πολύ δύσκολο το έργο της μεταφοράς των γραπτών τους σε έγγραφο του υπολογιστή..)

Υ.Γ2 : Καλή πρόοδο να έχουν όλα τα παιδιά μας!!

Ποιο/α ήταν το αγαπημένο σας μάθημα-μαθήματα αυτά τα τρία χρόνια στο Γυμνάσιο;







Τι θα αλλάζατε αν μπορούσατε στον εαυτό σας αυτά τα τρία χρόνια του Γυμνασίου;

 

Τη συμπεριφορά μου και το να δείχνω μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα μαθήματα.


Τίποτε. Όχι γιατί είμαι τέλεια, αλλά πολύ απλά επειδή κάνοντας λάθη στη ζωή σου, διαμορφώνεται ο χαρακτήρας που είσαι σήμερα. Δεν είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν στην Α Γυμνασίου και ούτε πρόκειται να είμαι ξανά ο ίδιος. Αν θα άλλαζα κάτι , αυτό θα ήταν το να μην με ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων.

 

Θα άλλαζα τις κοπάνες που έκανα- δε θα σταματούσα, αλλά να έκανα πιο λίγες. Επίσης θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου στο μάθημα και θα ήμουν πιο κύριος στις εργασίες μου και στη συμμετοχή μου στην τάξη.

 


Να διάβαζα περισσότερο και να είχα καλύτερους βαθμούς στο απολυτήριο.

 

Θα άλλαζα τον τρόπο που διαβάζω γιατί έχω καταλάβει πως πάει κάτι λάθος. Επίσης θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου απέναντι σε κάποια άτομα, που δεν άξιζαν αυτή την αντιμετώπιση.

 

Να ήμουν πιο ήσυχος και να αφήνω τους καθηγητές να κάνουν το μάθημα σωστά .

 

Να μην βαριέμαι τόσο συχνά.

 

Θα άλλαζα τις παρέες μου. Διότι πολλοί άνθρωποι έλεγαν πράγματα πίσω από την πλάτη μου, τα οποία τα συνειδητοποιούσα μετά.

 


Θα ήθελα να αλλάξω λίγο την εικόνα μου ως μαθήτρια- να ήμουν πιο καλή.

 

Θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου και τον τρόπο που διαβάζω.

 

Θα ήθελα να μην με νοιάζουν τα ασήμαντα πράγματα και το να βασανίζομαι κάνοντας σκέψεις, να χαλιέμαι και να κάνω σενάρια στο μυαλό μου. Θα προτιμούσα να περνάω καλά καθημερινά και να μη με νοιάζει για τους άλλους.

 

Θα άλλαζα τον εαυτό μου σε πιο θαρραλέο και επίσης θα ήθελα να ήμουν πιο επιμελής.

 

Θα ήθελα να πάψω να είμαι τόσο ντροπαλή.

 

Θα ήθελα να πάψω να αγχώνομαι και να προβληματίζομαι λιγότερο.

 


Γενικά δεν είμαι ικανοποιημένος με αυτά που έχω καταφέρει στη ζωή μου. Θα άλλαζα πολλά για να συμπαθήσω περισσότερο τον εαυτό μου. Θα ήθελα να είμαι καλός έστω και σε ένα πράγμα, όπως το σοχλείο/ φροντιστήρια, φιλίες, αθλήματα, ζωγραφική και πολλά άλλα. Κάθε μέρα πιστεύω πως είμαι ελλιπής σε κάθε δραστηριότητα που κάνω. Δεν είμαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου και ελπίζω να αλλάξω κάποια μέρα.

 

Να μην έμενα στην ίδια τάξη.

 

Θα διάβαζα και θα έκανα περισσότερη ησυχία στο μάθημα. ( το ίδιο έγραψαν περισσότεροι από τους μισούς!)

 

Την ιδέα του ότι δεν είσαι αρκετά καλός για κάποια άτομα.

 

Να διαβάζω πιο πολύ. ( άλλα 40 άτομα έγραψαν το ίδιο!)

 

Την παρέα που είχα στην Α Γυμνασίου.

 


Την ποσότητα άγχους που με κυρίευε με ό,τι συνέβαινε και ξέφευγε από το πρόγραμμα. Αυτό το άγχος ήταν εξουθενωτικό για τον εσωτερικό μου κόσμο…

 

Να μην ήμουν τόσο αντικοινωνική και να ήμουν ανοιχτή σε  νέες φιλίες νωρίτερα.

 

Την ακατάπαυστη γκρίνια και βαρεμάρα μου στα δύο πρώτα χρόνια του Γυμνασίου.

 

Θα άλλαζα τις φιλίες μου, διότι σε παρασέρνουν και κάνεις πράγματα που δε θες.

 

Θα άλλαζα το μυαλό μου και θα πρόσεχα τις παρέες μου , ώστε να μειωθούν τα δράματα.

 

Την αυτοπεποίθηση μου.

 

Τα πάντα θα άλλαζα. Στην πρώτη Γυμνασίου δεν ήμουν καλή για κανέναν, δεν συμπεριφέρθηκα σωστά και έκανα πολλά λάθη. Βέβαια τα πιο πολλά τα πλήρωσα στην Γ Γυμνασίου, αλλά παραμένουν. Επίσης θα άλλαζα και τον τρόπο που διαχειριζόμουν τα συναισθήματά μου.

 

Θα άλλαζα την παλιά παρέα μου. Πιστεύω ότι η τωρινή παρέα μου ταιριάζει περισσότερο. Επίσης να διάβαζα περισσότερο Ιστορία γιατί η κυρία Κ. με τίναξε στα δωδεκάρια!

 


Να κρατούσα τις απουσίες μου για το τέλος.

 

Δεν θα άλλαζα τίποτε.

 

Σχεδόν τα πάντα. Θα έλεγα στον εαυτό μου στην Α Γυμνασίου: Σταμάτα να είσαι κωλόπαιδο και μαμόθρεφτο. Επίσης για μια φορά στη ζωή σου μη λες ασυναρτησίες.

 

Θα άλλαζα τον τρόπο σκέψης για τα μαθήματα που το έχω πάρει χαλαρά. Στο σχολείο δεν έρχεσαι  για χαβαλέ και ούτε να σου κόψουν το λαιμό θέλουν.

 

Να μην είμαι τόσο οξύθυμη.

 

Θα ήθελα να αλλάξω κάποιες αποφάσεις που πήρα και τον τρόπο που φερόμουν σε κάποια άτομα.

 

Δε θα άλλαζα τίποτε στον εαυτό μου. Πιστεύω πως αυτές οι 3 χρονιές ήταν το ιδανικό για μένα: γνώρισα καινούρια άτομα με τα οποία έχουμε δεθεί πάρα πολύ και ελπίζω να είμαστε μαζί και στο λύκειο.

 

Δε θα άλλαζα τίποτα σε αυτά τα τρία χρόνια. Το τμήμα μου είναι πιστεύω το καλύτερο. Δε θα άλλαζα με τίποτε τους φίλους μου, παιδιά με χιούμορ, γνώσεις και γεμάτα χαμόγελο.

 

Θα άλλαζα το άγχος μου για ασήμαντα πράγματα.

 

Το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν κάτι στο κεφάλι μου μπας και καταλάβω μαθηματικά και σταματήσω να γράφω όλη την ώρα πεντάρια και εξάρια.

 

Τη στάση μου προς τους συμμαθητές μου, το πώς τους φέρθηκα. Μετανιώνω για πολλά πράγματα που έκανα εντός και εκτός σχολείου- τα παιδιά που έβρισα και την έλλειψη σεβασμού προς τους δασκάλους. Για τα μαθήματα που αγνόησα και τις στιγμές με τους συμμαθητές μου που έχασα.

 

Τον εγωισμό μου και το απόλυτο του εαυτού μου που δε δέχτηκε ποτέ να ακούσει ότι η άποψή του μπορεί να είναι λάθος και το οποίο με ώθησε να φερθώ εχθρικά σε πολλά άτομα- πράγμα για το οποίο μετανιώνω ακόμη και σήμερα. Επίσης τη σοβαρότητά μου καθώς με έφτασε σε ένα σημείο να μη ζω την εφηβική μου ζωή για ένα «πρέπει»….

 

Δε μπορώ να πω πως μου αρέσει ο εαυτός μου και τόσο. Είναι σα να έχω πολλούς εαυτούς και έχουν ενωθεί για να είμαι εγώ. Μπορεί κάποιες φορές να μην είναι πολύ ενωμένοι. Από αυτούς τους εαυτούς θα ήθελα να αλλάξω το νευρικό , τον αγχωμένο , τον απομονωμένο, τον overthinker, τον dead-inside.

 

Θα άλλαζα τη συμπεριφορά μου- πολλές φορές ξεχνιέμαι μέσα στην τάξη και μιλάω στο διπλανό μου, πράγμα το οποίο σπάει τα νεύρα του καθηγητή.

 

Αν είχα την ευκαιρία θα ήμουν λιγότερο βαθμοθήρας, όπως με χαρακτηρίζουν κάποιοι καθηγητές, και περισσότερο κλάιν μάιν- λίγο πιο χαλαρός και χωρίς άγχος.

 

 

Γράψτε ένα μήνυμα σε κάποιο καθηγητή σας είτε ευχαριστώντας τον είτε εκφράζοντας κάποιο παράπονό σας – ( χωρίς να αναφέρετε όνομα)

Ευχαριστώ για τα πάντα. Με κάνατε να δω το καθηγηταριό σαν άτομα με ψυχή, πεποιθήσεις και ασχολίες και όχι σαν άψυχες μάζες που το μόνο που κάνουν είναι να μουρμουρίζουν κάτι στον πίνακα και να βάζουν υπογραφές στο απουσιολόγιο.

 

Κυρία, σας γράψω αυτό το μήνυμα διότι ήσασταν μια από τις καλύτερες καθηγήτριες του Γυμνασίου. Εξηγούσατε το μάθημα πολύ καλά και κατανοητά και η ώρα μαζί σας κυλούσε ευχάριστα, αν και τα περισσότερα είδη μαθημάτων που κάνατε ήταν βαρετά για μένα.

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ δύο δασκάλες τις οποίες βλέπω σαν οικογένειά μου και όσο κι αν δεν το δείχνω θα μου λείψουν τώρα που θα φύγω. Ευχαριστώ γιατί με έχετε βοηθήσει πολύ και έχετε πιστέψει σε εμένα , όταν εγώ δεν πίστευα. Είμαστε μαζί κάθε μέρα εδώ και τρία χρόνια και είστε μέρος της καθημερινότητάς μου.

 

Κύριε-α, θα ήθελα να σας πω πως μπορεί σαν άνθρωπος να είστε καλός, δεν το ξέρω αλλά σαν καθηγητής, πώς να το πω, δεν το έχετε. Δεν εξηγείτε το μάθημα σωστά, το λέτε μια φορά στα γρήγορα και τέλος δε σας νοιάζει , άμα δεν το καταλάβει κάποιος. Επίσης ξεχωρίζετε τους καλούς μαθητές από τους κακούς.

 

Κύριε-α, δεν ξέρω αν συνολικά κάναμε πάνω από πέντε μαθήματα όλη τη χρονιά. Ειδικά στο Webex είχα ξεχάσει ότι υπάρχει το μάθημά σας.

 

Κυρία-ε πρόσεχα στα μαθήματά σας και περνάγαμε πολύ ωραία- τσακωνόμασταν, ώρες ώρες γελάγαμε, ώρες ώρες μαλώναμε, αλλά πάντα στο τέλος τα βρίσκαμε. Νιώθω τυχερός που σας είχαμε και τις τρεις χρονιές γιατί μας μάθατε πάρα πολλά.

 

Κυρία, σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.

 

Κύριε-α, ήθελα να σας εκφράσω εδώ και καιρό τα παράπονα μου για το μάθημά σας. ήθελα να σας πω ότι το συγκεκριμένο μάθημα είναι ένα μάθημα, στο οποίο μας βάζετε να μαθαίνουμε ολόκληρα κατεβατά, χωρίς καν να μας τα εξηγείτε. Είναι ένα μάθημα που θα γινόταν καλύτερο και λιγότερο βαρετό, αν χρησιμοποιούσαμε τον προτζέκτορα, ώστε να μας δείχνατε κάποια πράγματα.

 

Κύριε-α , αυτά τα τρία χρόνια που με είχατε θέλω να σας πω ένα τεράστιο ευχαριστώ γιατί στα μαθήματα σας τα περάσαμε φανταστικά. Εμείς δυστυχώς δε μπορέσαμε να κάνουμε πολλά πράγματα στο σχολείο λόγω της πανδημίας και του webex, αλλά και πάλι αυτά που προλάβαμε ήταν τέλεια.

 

Κύριε-α, σας ευχαριστώ που με αντέξατε αυτά τα χρόνια .Είστε από τους λίγους καθηγητές που έμαθα κάτι γι αυτά που μας διδάσκατε και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό.

 

Κύριε-α, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί είστε από τους λίγους καθηγητές που με στηρίζατε έως και την τελευταία στιγμή και με παρακινούσατε να διαβάσω , κάτι το οποίο έπρεπε να κάνω από την αρχή.

 

Κύριε-α, μπορείτε να κάνετε πιο καλά το μάθημα σας.

 

Κύριε-α, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις τέλειες στιγμές που έχουμε περάσει. Κάναμε αρκετές ώρες μαζί και σας νιώθω σαν μαμά μου.

 

Δεν έχω σκοπό να απευθυνθώ σε έναν ή μια από εσάς αλλά σε όλους ταυτόχρονα. Σας ευχαριστώ γιατί όλοι μου δώσατε κάτι το οποίο σχημάτισε τον άνθρωπο που φεύγει από εδώ μέσα , έναν άνθρωπο ο οποίος θέλω να πιστεύω ότι είναι καλύτερος απ αυτόν που μπήκε αρχικά.

 

Κύριε-α, το μάθημα σας ήταν πολύ ενδιαφέρον και έτσι όπως το διδάσκατε το μάθαινα επιτόπου.

 

Με βοηθήσατε πάρα πολύ. Ακόμα και στα μαθήματα που δεν ήμουν καλός , ασχολήθηκα μέσα από το μάθημά σας. Το κάνατε ενδιαφέρον για μένα.

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο-α , γιατί το μάθημα του δεν είχε καμιά σχέση με αυτά που μας έμαθε. Μας έμαθε πράγματα που θα μας χρειαστούν όταν γίνουμε ενήλικες.

 

Κύριε-α, θέλω να σας πω ότι τα αστεία σας είναι χάλια!

 

Κύριε-α, αν και δε μου άρεσε το μάθημα σας , μπορώ να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που με βοηθήσατε να μάθω τουλάχιστον τα βασικά. Δε φταίτε εσείς που από το ένα αυτί έμπαινε και από το άλλο έβγαινε. Παρόλο που στο μάθημα σας πάτωσα, για εμένα έχει σημασία ότι δε με αφήσατε στη μοίρα μου, αλλά αντίθετα με βοηθήσατε. Φυσικά πάντα θα νιώθω ότι σας απογοήτευσα , αλλά θα το ξεπεράσω. Να ξέρετε ότι θα συνεχίσω να διαβάζω το μάθημα σας και θα ξέρω ότι εσείς με βοηθήσατε να μάθω όσα ξέρω.

 

Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές που με βοήθησαν και τώρα καταλαβαίνω καλύτερα τι είναι καλό και τι κακό και σέβομαι τον άλλον είτε είναι μεγάλος είτε μικρός.

 

Σας ευχαριστώ πολύ κυρία που με βοηθούσατε ενώ δεν ήξερα πράγματα και ήσασταν ένας άνθρωπος με τον οποίο μπορούσα να μιλήσω ελεύθερα.

 

Κύριε-α, σας ευχαριστώ για τα μαθήματα ζωής που μου έχετε δώσει και επειδή πάντα με υποστηρίζατε.

 

Κύριε-α, δεν αντέχεστε. Όλα αυτά τα αστεία ήταν πιο κρύα και από την Αλάσκα. Ένα κομμάτι μου πέθαινε κάθε φορά που τα άκουγα.

 

Κύριε-α, θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τα τρία χρόνια που ήμασταν μαζί, γιατί μου μάθατε πώς να συμπεριφέρομαι στους φίλους  μου, στους συμμαθητές μου, την οικογένεια μου. Μου αλλάξατε τη γνώμη για το σχολείο και κατάλαβα πως τελικά μας χρειάζεται.

 

Κύριε-α, σας εκφράζω το παράπονο μου για το εξής θέμα: κάθε φορά που γινόταν φασαρία στην τάξη κατηγορούσατε εμένα. Εντάξει, καμιά φορά έκανα και γω λίγη φασαρία , αλλά μόνο εμένα κατηγορούσατε.

 

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους καθηγητές , αλλά λίγο πιο πολύ σε δύο καθηγήτριες που ήμουν άνετη μαζί τους και έκαναν τόσο ενδιαφέρον μάθημα.

 

Κύριε-α, θέλω να σας ευχαριστήσω επειδή αυτά τα χρόνια που μας έχετε μας αντέξατε και μας κάνατε πιο ευχάριστο μάθημα. Και επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο-α που ήταν πάντα αληθινός-η μαζί μας και ότι είχε να μας πει το έλεγε ευθέως.

 

Κύριε-α, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω γιατί πάντα κάνατε το μάθημα ενδιαφέρον και μας αφήνατε να εκφραζόμαστε ελεύθερα. Επιπλέον δεν ντρεπόσασταν να μιλήσετε ανοιχτά με εφήβους. Το μάθημα σας ήταν το μόνο που δε με έκανε να κοιμάμαι όρθια ή να θέλω να ουρλιάξω από βαρεμάρα.

 

Κύριε-α, θέλω να σας ευχαριστήσω γι αυτά τα χρόνια απίστευτης εκμάθησης. Μπορεί να μην ασχολούμασταν μόνο με το μάθημά σας, αλλά όλες οι γενικές γνώσεις που προσφέρατε θα με βοηθήσουν πολύ στα μελλοντικά μου χρόνια και είμαι ευγνώμων.

 

Κύριε-α, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις γνώσεις που μας δώσατε και με κάνατε να μάθω πράγματα που δεν τα ήξερα. Επίσης θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές που μου δώσατε και πάντα με βοηθούσατε να βγω από διλλήματα ή από μια δύσκολη θέση.

 

Κυρίες , σας ευχαριστώ που κάνατε την χρονιά μου καλύτερη , που καταλάβατε πως δε νιώθω άνετα με κάποια πράγματα και το σεβαστήκατε. Επίσης μου μάθατε πολλά.

 

Κύριε-α, θα ήθελα να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γι αυτά τα χρόνια που με έχετε μαθήτριά σας. Το μάθημα σας είναι από τα πιο αγαπημένα μου και πάντα ανυπομονώ να μπω στην τάξη για να κάνουμε μάθημα. Το μάθημα σας το κάνετε δημιουργικό βάζοντας ασκήσεις ή εργασίες τις οποίες χαίρομαι να κάνω.

 

Κύριε-α, είστε από τους καθηγητές που με εντυπωσίασαν από την πρώτη φορά που μπήκαν στην τάξη. Στο μάθημά σας ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένη για να μη χάσω ούτε μια λέξη σας. Σαράντα πέντε λεπτά ήταν αρκετά για να αμφισβητώ ότι θεωρούσα μέχρι τότε δεδομένο κα αυτονόητο. Σας ευχαριστώ γι αυτό που είστε  και για το ενδιαφέρον σας για το μάθημα που διδάσκετε…

 

Κύριε-α, σας ευχαριστώ γιατί με βοηθήσατε και εξηγούσατε καλά το μάθημα.

 

Κύριε-α, ας ευχαριστώ γιατί με βοηθήσατε αρκετά στο κομμάτι του βαθμού.

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές για την υπομονή τους και όλες τις γνώσεις που μας έδωσαν και για το κουράγιο που έχουν.

 

Κύριε-α, σας ευχαριστώ γιατί με βοηθήσατε πολύ στις ανησυχίες και τα προβλήματά μου και ας μην είχαν να κάνουν με το σχολείο. Με κάνατε καλύτερη σε πολλά πράγματα και με βοηθήσατε να γίνω πιο ώριμη.

 

Κύριε-α, σας ευχαριστούμε που μας μάθατε να είμαστε οι εαυτοί μας.

 

Κύριε-α, σας ευχαριστώ γιατί δείξατε ότι είχατε όρεξη για μάθημα και περνάτε εύκολα τις γνώσεις στους μαθητές. Θεωρώ πως συμπληρώσατε τις γνώσεις που είχα στο δημοτικό. Είναι σα να έχετε δει μια σεζόν από μια σειρά και περιμένετε να βγει η δεύτερη για να συμπληρώσετε αυτά που είδατε στην πρώτη. Θα παραμείνετε μακρά ο καλύτερος καθηγητής που είχα.

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές παρόλο που κάποιοι μου τη σπάνε. Αλλά δε θέλω να εκφράσω κανέναν αρνητικό σχόλιο διότι όλοι προσπαθούσαν για το καλύτερο .

 

Κύριε-α, σας ευχαριστούμε που μας αντέξατε. Ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα το κάνατε να μοιάζει πανεύκολο.

 

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές για την υπομονή τους!

 

Κύριε-α, σας ευχαριστώ που παρόλη την αυστηρότητα σας με βοηθήσατε να εξελιχθώ στο μάθημα σας και να μη βαριέμαι όταν το διαβάζω.

 

Κύριε-α, σας ζητώ συγγνώμη για την συμπεριφορά μου και πιστέψτε με το έχω μετανιώσει πολύ . Επειδή όμως δε μπορώ να γυρίσω το χρόνο πίσω , πάλι καλά που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία και σας ζητώ συγγνώμη.

 

Επειδή δε θεωρώ ότι έχω ιδιαίτερη σχέση με κάποιον καθηγητή συγκεκριμένα θα απευθυνθώ σε όλους. Ο κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός και διαφορετικός και δε σημαίνει πως κάποιος επειδή κάνει φασαρία είναι και κακός μαθητής. Ο όρος καλός κακός μαθητής δεν έχει σχέση με την επίδοση του , οπότε ας μην τους κρίνετε έτσι. Επίσης μη λέτε ότι ένας μαθητής σταμάτησε να διαβάζει επειδή βαριέται . Ξέρετε εσείς αν περνάει κάτι ψυχολογικά; Ίσως η ζωή του να είναι ήδη δραματική , δε χρειάζεται και εσείς να την κάνετε χειρότερη με τη στάση σας. Απλά μπορείτε να μιλήσετε και ίσως να τον βοηθήσετε να προσπαθήσει περισσότερο. Όλοι οι άνθρωποι έχουν ευαίσθητη πλευρά και δε θα ήταν κακό να τη δείχνατε και εσείς.




Δεν υπάρχουν σχόλια: