Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Αγάπη είναι ...(Γ3)



Μου έμαθες τον έρωτα



Αναζητώ την ευτυχία 

στο χαμόγελό σου ,

στα γλυκά σου μάτια,

στα τρυφερά σου χείλη.

Τη βρίσκω για μόνο μια στιγμή,

τη χάνω για μια ζωή.





Σε εκλιπαρώ για μια σου αγκαλιά,

να πάω στον παράδεισο.

Δεν την παίρνω ποτέ ,

καταλήγω στην άβυσσο.



Με πόνο βαρύ,

στη ζωή να συνεχίσω  προσπαθώ,

μα η καρδία μου,

όλο πίσω γυρνάει .



Γυρνάει εκεί,

στη στιγμή που σε γνώρισα,

στη στιγμή που είδα τα μάτια σου,

είδα το  χαμόγελό,

και έμαθα ,

τι είναι ο έρωτας.


Εντμίρ Ντρέου






Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικά

Όταν είσαι μακριά

Παντού βλέπω την μορφή σου

Και ακούω την φωνή σου

Σε βλέπω στα όνειρά μου

Σε έχω μες στην καρδιά μου

Εσύ την κάνεις να χτυπά

Αφού σε είχα ερωτευτεί με την πρώτη ματιά

Μαζί σου ταξιδεύω στους ωκεανούς

Όταν με φιλάς νιώθω σαν τους θεούς

Έχεις κάτι το θεϊκό

 Το οποίο με κάνει να σ’ αγαπώ

Πρέπει να στο πω

Είσαι κάτι το μοναδικό



Όταν στα μάτια σε κοιτώ

Βλέπω τον κόσμο όλο

Γιατί τόσο να σ’ αγαπώ

Αφού για άλλη γυναίκα έτσι δεν έχω ξανανιώσει

Γιώργος Μυλωνάς




Ένα χειμωνιάτικο πρωί
χτύπησε η πόρτα μου
και ήσουνα εσύ.
Τότε όλα έγιναν μαγικά
με μία σου μονάχα αγκαλιά.
 Τότε πίστεψα οτι ήταν ένα όνειρο τρελό
μέχρι που με κοίταξες στα μάτια και μου είπες σ' αγαπώ.
Δεν είχα τι να πω,
αλλά εσύ με φίλησες και μου είπες "μην φοβάσαι τώρα είμαι εδώ".


Σεμπάστιαν Ντερντούσα




Τικ τακ, τικ τακ
το ρολόι πως χτυπά.
Σε περιμένω να ρθεις,
στην πόρτα να φανείς,
να μου πεις πως μ αγαπάς.
Μα η πότα δεν χρυπά
και άλλη μια νύχτα περνά
χωρίς τη ζεστή σου αγκαλιά.
Τα φώτα σβήνω
στη νύχτα να χαθώ.
Και με μια γλυκιά ανάμνηση να χαθώ!

Μαρία Μπούχτση




Μια φορά , μια στιγμή
σε ειδα, ήσουν εσύ.
Μου άρεσες πολύ
μα εκείνη τη στιγμή έφυγες εσύ.

Μια φορά , μια στιγμή, εκείνη τη στιγμή
τελειώνει μια αγάπη
και αρχίζει άλλη
από την αρχή.

Το φως της ψυχής μου,
η ηλιαχτίδα της ζωής μου
φωνάζουν δυνατά:
είσαι η πιο όμορφη
και άλλη σαν εσένα
δεν υπάρχει πουθενά.

Μια φορά σε είδα,
μια στιγμή σε άγγιξα,
μα ποτέ μου δε σε γνώρισα,
ποτέ μου δε σε αντίκρυσα.

Μια φορά, μια στιγμή
σε είδα ήσουν εσύ.
Μου χαμογέλασες γλυκά
και μου είπες στα τυφλά : σ αγαπώ πολύ.

Άντζελα Μπεκόλι


1 σχόλιο:

Λουίζα είπε...

Πολύ ωραίο!!!!