Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Αγαπη είναι..



Από τη μέρα που μου είπες σ' αγαπώ
η ζωή μου έγινε συναρπαστική.
Ξυπνάω κάθε μέρα , μόνο για να σε δώ.
Μ΄έκανες σ αυτόν τον κόσμο να νιώθω σημαντική .
Ζούσα μέσα στο σκοτάδι και μου έφερες το φως
και όποτε σε χρειαστώ είσαι εκεί.
Τώρα είμαι εδώ και σ' αγαπώ.
Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί.

Αζιζέ Σουσάμι, Γ4




Όταν ήσουν μαζί μου περνούσα καλά
αλλά τώρα το αποφάσισες βιαστικά.
Μου είπες φεύγω, σ αφήνω,
πάω άλλες αγάπες να γνωρίσω
και εγώ η δύσμοιρη ρώτησα γιατί
αλλά μου έδ\ωσες του Ιούδα το φιλί.
Μόνο που εσύ τώρα ψάχνεις να με βρεις
και εγώ σου απαντώ με σιγουριά "ποτέ δε θα με ξαναδείς".
Αφροδίτη Παπαποστόλου, Γ4




Η αγάπη είναι μαχαιριά
βαθιά μες στην καρδιά σου,
όταν την πάρεις σοβαρά
τρώει τα σωθικά σου.
Το να αγαπάς είναι όμορφο
να δείχνεις καλοσύνη,
αγάπη όμως να ζητάς
και όχι μόνο να δίνεις.
Ηλιάνα Ολυμπίτη, Γ4




Τα μάτια σου με ταξιδεύουν στη θάλασσα να δω το πρόσωπο σου,
να νιώσω την καρδιά σου από μακριά να χτυπά.
Να προσπαθώ να σ έχω κοντά μου και να μην σε φτάνω
Η αγάπη μου χάνεται στη θάλασσα όταν σε χάνω.
Λούνα Τζαμουρέλι, Γ4



Ένιωσα κάτι στην καρδιά
τόσο δυνατό
σαν απ' τον πρώτο μας χορό
σαν σκίρτημα εφηβικό,
που ξεκινάει στα 18.

Αγάπη είναι να γελάς,
αγάπη είναι να μη ρωτάς,
αγάπη είναι ένα γιατί,
από την πρώτη τη στιγμή.
Αγάπη είναι να ζητάς,
 σα σε Θεό μιλάς.

Έρωτας θεός στην καρδιά μου φτερουγίζει
με κάνει και γελώ
μα και με βασανίζει.
Φτερά και μένα δος μου
μαζί σου να πετάξω
σε κόσμους ιδανικούς μαζί σου να φωλιάσω.

Λιάνα Τάλλαρου, Γ4






Δεν υπάρχουν σχόλια: