Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπέλ


Βρισκόμαστε έξω από το σπίτι του μεγάλου εφευρέτη του τηλεφώνου Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ




- Γεια σας! Είμαι ο δημοσιογράφος Ντεμιράι Ρούντι και εργάζομαι σε μια μεγάλη εφημερίδα. Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις .

- Γεια σου και σε εσένα! Είπες πως εργάζεσαι σε μια μεγάλη εφημερίδα, αν επιτρέπεται σε ποια;

- Εργάζομαι στο Βήμα της Κω.

- Πες μου τι θες να μάθεις για μένα;

- Λοιπόν ξεκινάμε;

- Ξεκινάμε!

- Από που είναι η καταγωγή σας και πότε γεννηθήκατε;

- Γεννήθηκα στις 3 Μαρτίου του 1847 στην Σκωτία

- Δηλαδή σαν να λέμε ότι είστε 100 κάτι ετών!!!

- Γέρασα! Ανάθεμα τα χρόνια που πέρασαν τόσο γρήγορα.

- Μπα μην το λέτε αυτό! Πότε εφηύρατε το τηλέφωνο;

- Τι μου θύμισες τώρα. Το τηλέφωνο…… Αυτό το μαραφέτι το εφηύρα όταν ήμουν 29 ετών- δηλαδή το 1876

- Έχουμε ακουστά ότι υπάρχει μια εταιρεία με το όνομά σας. Τι έχετε να πείτε για αυτή;

- Α ναι! Το είχα ξεχάσει εντελώς.

- Γι αυτό είμαι εγώ εδώ. Για να σας τα θυμίσω όλα!

- Το 1877, ένα χρόνο μετά ίδρυσα μια εταιρεία με το όνομα Τηλέφωνο Μπελ.

- Ποια ήταν η ποιο σημαντική σας εφεύρεση;

- Το 1880 διαβίβασα το πρώτο ασύρματο μήνυμα και πρόσφατα ανακάλυψα το photophone. Αυτή πιστεύω πώς ήταν η πιο σημαντική μου εφεύρεση.

- Πείτε μας λίγα λόγια για το τι ακριβώς ήταν το photophone.

- Το photophone, ήταν γνωστό ως ραδιόφωνο. Σε αυτή μου την εφεύρεση με βοήθησε ο Charles Sumner Tainter.Δυο χρόνια αργότερα με καταστούν πλήρη συνεργάτη στο Volta Ένωσης Εργαστηρίων, που δημιουργήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από την Bell.

- Έχουμε πληροφορίες ότι κάτι έγινε το 1875. Τι έχετε να μας πείτε;

- Το 1875 ενώ πειραματιζόμουν με το τηλέφωνο, ανακάλυψα ότι μπορούσα να ακούσω ήχο πάνω από ένα σύρμα. Ο ήχος ήταν από ένα ρολόι..

- Ποια ήταν η μεγαλύτερή σας επιτυχία;

- Η μεγαλύτερη μου επιτυχία ήταν στις 10 Μαρτίου του 1876 που σημαδεύτηκε όχι μόνο από τη γέννηση του τηλεφώνου, αλλά και το θάνατο του τηλέγραφου πολλαπλών. Η επικοινωνία ανακάλυψα ότι γινόταν μέσω ηλεκτρισμού.

- Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιερώσατε σήμερα. Ελπίζω να τα ξαναπούμε!

- Γεια σου! Εγώ ευχαριστώ που μου θύμισες το παρελθόν μου. Στο καλό και να μας ξανάρθετε!



Μόλις τελείωσε η συνέντευξη με τον μεγάλο εφευρέτη του τηλεφώνου Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ. Δείτε αύριο την εφημερίδα που περιέχει την συνέντευξη και περιμένουμε σχόλια στο Facebook για το αν σας άρεσε η συνέντευξη.

Ρούντι Ντεμιράι, Γ3



Δεν υπάρχουν σχόλια: