Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Ένας οπτιμιστής γάιδαρος!


1η ημέρα
Επιτέλους! Ήρθε η μέρα που θα πάμε διακοπές! Όσο πιο μακριά γίνεται από αυτό το ερημοχώρι! Ήρθε να με παραλάβει ένα τεράστιο φορτηγό, σαν ταξί γαιδάρων. Βιάστηκα να ανέβω στο φορτηγό αφού είδα από μακριά να με χαιρετούν κάτι γαιδουρίνες! Θα γίνει της τρελής! Χωρίς να έχω ιδέα ποιος είναι ο προορισμός , χωρίς να με απασχολεί και ιδιαίτερα, προσπαθώ να περάσω όσο πιο καλά μπορώ!

2η ημέρα
Χτες ήταν φανταστικά! Καιρό είχα να ξεφαντώσω έτσι! Ήταν το καλύτερο πάρτι γαιδάρων! Αυτό που γίνεται σήμερα όμως δε συγκρίνεται με τίποτα και θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου. Το πρωί φτάσαμε στο λιμάνι του νησιού. Εκεί μας περίμενε ένα πλοίο που μάλλον πρέπει να ήταν κρουαζιερόπλοιο αφού από μακριά ακουγόντουσαν γκαρίσματα γαιδάρων. Ξαφνικά βλέπω μπροστά μου έναν ιπτάμενο γάιδαρο. Μετά συνειδητοποίησα ότι ήταν γαντζωμένος από έναν γερανό. Μα καλά τι άλλο έχουν φτιάξει οι άνθρωποι ειδικά για μας; Ήρθε η σειρά μου να ανέβω στο κρουαζιερόπλοιο  και ο γερανός με άρπαξε να με ανεβάσει ! Ήταν καταπληκτικά! Μακάρι να κρατούσε περισσότερο! Πρώτη και μάλλον τελευταία φορά πετούσα! Γκάριζα τόσο δυνατά που οι άνθρωποι με κοιτούσαν φοβισμένα αλλά στην πραγματικότητα εγώ το λάτρευα! Πρώτη φορά ανέβηκα σε πλοίο! Δεν έχω ξαναδεί πιο μεγάλη συγκέντρωση γαιδάρων και γι αυτό το λόγο ήταν πολύ στριμωγμένα. Τόσο στριμωγμένα που οι άνθρωποι πετούσαν κάποια γαϊδούρια μέσα στη θάλασσα ώστε να πάνε κολυμπώντας. Γνώρισα πολλά γαϊδούρια με τα οποία γίναμε φίλοι. Κανένας όμως δεν ήξερε ποιος είναι ο προορισμός.



4η ημέρα
Τέλος ταξιδιού. Φτάσαμε σε ένα άλλο μεγαλύτερο λιμάνι με πολύ περισσότερους ανθρώπους οι οποίοι μας καθοδήγησαν σε κάποια φορτηγά. Αυτά μας άφησαν στην άκρη της πόλης. Εκεί οι άνθρωποι μας φόρτωσαν με βαριά σακίδια. Εγώ το είχα πάρει απόφαση να γυμναστώ. Ήθελα να γίνω φέτες και οι καλοί άνθρωποι μου έδωσαν την ευκαιρία!


10η ημέρα
Γράφω από έναν κόσμο μαγικό! Για το πώς έφτασα εδώ δεν ξέρω. Απ ότι θυμάμαι είχαμε κάνει μια στάση σε ένα χωραφάκι να ξεκουραστούμε. Παίζαμε το παιχνίδι της μακριάς γαϊδούρας αν και γω είχα όρεξη για κόμη περισσότερες τρέλες! Ήθελα να αφήσω το στίγμα μου σε εκείνον τον κόσμο. Μετά από λίγο μια τεράστια μέλισσα  βούιζε πάνω από τα κεφάλια μας. Έκανε μερικούς κύκλους μέχρι που έριξε τεράστιες μπάλες πάνω μας. Αυτή ήταν η μεγάλη στιγμή . Τηλεμεταφέρθηκα σε αυτό το παλάτι σε δευτερόλεπτα. Το περίεργο ήταν ότι και οι φίλοι μου ήταν εδώ σαν και μένα! Ήμασταν οι νεότεροι επισκέπτες! Το πάρτι συνεχίζεται!

Γιώργος Χατζηγιαννίδης, Γ6




Δεν υπάρχουν σχόλια: