Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Έζησα τη ζωή μου υπολογίζοντας τη γνώμη του κόσμου....

Ο Κ.Π.Καβάφης εμπνέει και οδηγεί τις σκέψεις των νέων ανθρώπων και σήμερα. Ο Δημήτρης Τσολάκης απεικόνισε το ποίημα "Όσο μπορείς" και οι μαθητές Σταμάτης Χατζηπέτρος, Κατερίνα Φαϊλλη και Χριστιάννα Χανοπούλου έγραψαν τα δικά τους ποιήματα με συμβουλές ζωής.

Έργο του Δημήτρη Τσολάκη, Γ6

Έζησα τη ζωή μου υπολογίζοντας τη γνώμη του κόσμου
Λέγοντας μου τι πρόκειται να κάνω.
Κάπως έτσι πέρασε η μισή μου ζωή.
Τόσα χρόνια χρειάστηκα τελικά για να καταλάβω
ότι ο κόσμος είναι πολύς, η ζωή μου όμως  λίγη.
Πίστευα ότι η ζωή τρέχει όπως η άμμος σε μια κλεψύδρα.
Δεν είχα σκεφτεί όμως ότι δεν μπορώ να την γυρίσω ανάποδα
όταν η άμμος τελειώσει και να την ξαναρχίσω .
Έτσι έζησα μια άχρηστη ζωή , σαν έναν πρώιμο θάνατο.
Κατάλαβα ότι τη ζωή την ζούμε ατενίζοντας μπροστά ,
αλλά την κατανοούμε κοιτάζοντας πίσω.
Δυστυχώς η ζωή μου έπαιξε άσχημο παιχνίδι
ρίχνοντας με κάτω , μου έσπασε τα γυαλιά,
και έτσι τώρα πορεύομαι τυφλός σε αυτόν τον κόσμο
δίχως ελπίδα να μάθω από το παρελθόν.

Κατερίνα Φαϊλλη – Σταμάτης Χατζηπέτρος, Γ6



 
Έργο του Δημήτρη Τσολάκη, Γ6




Όπου κι αν βρεθείς στη γη,
χρειάζεσαι αγάπη να υπάρχει
και ενότητα μεταξύ των ανθρώπων .
Η αγάπη είναι αυτή που ενώνει τους ανθρώπους .
Προσπάθησε να ευχαριστείς , να βοηθάς, να νοιάζεσαι.
Όσο μπορείς να αγαπάς τους συνανθρώπους σου.


Μην υποτιμάς τον εαυτό σου.
Βάλε στόχους στη ζωή σου.
Όσο μπορείς κυνήγα τα όνειρα σου.
Συνέχισε να ελπίζεις .
Κι άκου την καρδιά σου.

Μοίρασε στον κόσμο την αγάπη σου.
Όσο μπορείς πάλεψε για το δίκιο
και καταπάτησε το άδικο.
Ακόμα κι αν πέσεις ,
σήκω κι αγωνίσου για τη ζωή σου.
Χριστιάννα Χανοπούλου, Γ6



Δεν υπάρχουν σχόλια: