Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Έρωτας ..κλέφτης!



Η γιαγιά μου και ο παππούς μου γνωρίστηκαν στη Γερμανία σε ένα εργοστάσιο που δούλευαν και ερωτεύτηκαν. Όταν η γιαγιά γνώρισε στους γονείς της τον παππού μου, αντέδρασαν και απαγόρευσαν αυτό τον έρωτα,  αφού η γιαγιά προοριζόταν για κάποιον άλλο,  καλύτερο. Το ίδιο έγινε και όταν ο παππούς γνώρισε την γιαγιά στους δικούς του γονείς,  αφού του απαγόρευσαν ακόμα και να την βλέπει. Εκείνοι φυσικά ζούσαν έναν απαγορευμένο έρωτα γεμάτο ένταση.
Όταν οι γονείς τους το έμαθαν, τη γιαγιά μου την κλείδωσε ο πατέρας της στο δωμάτιο της και τον παππού βάλθηκαν να τον αρραβωνιασουν με μια συγχωριανή του. Την ίδια μερα τα μεσάνυχτα ο παππούς μου βρήκε μια σκάλα, ανέβηκε στο παράθυρο της γιαγιάς και εκείνη έφυγε μαζί του, δηλαδή κλεφτηκαν.
Χωρίς πολλα λεφτά και με την γιαγιά μου έγκυο στο πρώτο τους παιδί τα έβγαζαν πέρα παρά πολύ δύσκολα. Τελικά ήρθαν στην Κω όπου ο παππούς βρήκε μια σταθερή δουλειά και έκαναν άλλα δυο παιδια. Αν και στο σπίτι μάλωναν συνέχεια και όλη την ωρα,  κατάφεραν να μην χωρίσουν!
Με τον καιρό απέκτησαν 3 εγγόνια, τα οποία υπεραγαπούν. Τα μαλώματα τους συνεχίζονται με ακόμα δυνατότερη ένταση -  λένε πράγματα του τύπου <<μου έφαγες την ζωή >>,<<ανάθεμα την ωρα που σε παντρεύτηκα>> και αλλα που δεν τα εννοούν, γιατι αν τα εννοούσαν θα είχαν χωρίσει χρόνια πριν. Το σημαντικό ειναι οτι κατάφεραν να κρατήσουν  ένα γάμο 56 χρόνια. Κάθε χρόνο γιορτάζουν την επέτειο τους και μάλιστα ο παππούς της είχε πάει και δαχτυλίδι...ψεύτικο για να την πειράξει.
Όπως και να έχει τους αγαπάω παρά πολύ και  ξέρω τι θα έκανα χωρίς εκείνους!

Σταματία Τρακόσα, Γ5





Η γιαγιά μου γνώρισε τον παππού μου στο γυμνάσιο. Τον ερωτεύτηκε από την πρώτη στιγμή που τον είδε. Οι γονείς της όμως από την στιγμή που είχε γεννηθεί την είχαν προξενεψει με ένα αγόρι δεκα χρόνια μεγαλύτερο, μονο και μόνο,  επειδή οι οικογένειες είχαν καλές σχέσεις μεταξύ τους και ήθελαν να συγγενέψουν. Ούτε η γιαγιά μου, ουτε ο παππους μου, αλλά ούτε και το παιδί της άλλης οικογένειας δεν ηξεραν γι'αυτό το προξενιό παρά μονο οι μεγάλοι.
Η γιαγιά μου μόλις γνώρισε τον παππού μου είπε στην μαμά της : " Μάνα,  αυτός είναι ο άντρας που θέλω να παντρευτώ " . Η μητέρα της για να την "ψαρεψει" την ρώτησε αν και το αγόρι,  το οποίο ήθελε, έλεγε το ίδιο πράγμα. "Βεβαιως",  απάντησε η γιαγιά μου εξηγώντας της πως αυτό που της είπε της το πε για να την προετοιμάσει για να μην της έρθει ξαφνικό, όταν η οικογένεια του αγοριού, δηλαδή του παππού μου , πάει να ζητήσει το χέρι της.
 Τότε η μητέρα της της απαγόρευσε να έχει επαφές με τον παππού μου και της ανακοίνωσε ότι το πολύ σε μια εβδομάδα θα αρραβωνιαζόταν . Η γιαγιά μου πήγε να συζητήσει το θέμα με τον πατέρα της ο οποίος, παρόλο που της είχε μεγάλη αδυναμία σαν μοναχοκόρη που την είχε, της εξήγησε ότι δεν μπορούσε να πάρει τον λόγο του πίσω,  γιατί στις εποχές εκείνες αυτό ήταν μεγάλη ντροπή!
Οταν ο παππούς μου το έμαθε αυτό μίλησε με την γιαγιά μου και αποφάσισαν να "κλέφτουν " και να παντρευτούν στα κρυφά. Έναν χρόνο έκανε η γιαγιά μου να  μιλησει με την οικογένεια της ώσπου γέννησε και τότε το νεογέννητο μωρό, ο θείος μου, έκανε τους γονείς της να τα ξεχάσουν όλα!


Μελίσα Τσίπι, Γ5


Δεν υπάρχουν σχόλια: