Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Μοιραίος έρωτας!


Οι δύο απο τους τέσσερις παππούδες μου μένουν στην Κω. Πριν λίγες μέρες , καθώς είχα πάει να επισκεφτώ την γιαγιά μου άρχισε να μου εξιστορεί διάφορες ιστορίες απο την ζωή της και μια απο αυτές ήταν το πως γνώρισε τον παππού Αντώνη. Η ιστορία έχει ως εξής. Ο παππούς μου είχε γυρίσει απο την Αφρική για τον γάμο της ξαδέλφης του , Γιώτας . Καθώς έγινε ο γάμος και πήγαν στο σπίτι της νύφης η θεία Γιώτα είχε κάποιες φωτογραφίες πάνω στο ξύλινο τραπεζάκι της κουζίνας. Ο παππούς μου βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες ξεχώρισε μόνο μια κοπέλα και αυτή ήταν η γιαγιά Σταματία. Η γιαγιά άρεσε πάρα πολύ στον παππού ακόμη και απο την φωτογραφία που την είδε γι'αυτό ζήτησε απο την ξαδέλφη του να πεί στην γιαγιά οτι θέλει να βγούνε ραντεβού. Όταν η γιαγιά το έμαθε δίστασε στην αρχή λέγοντας οτι δεν τον ξέρει και δεν μπορεί να βγει με κάποιον που δεν εχει ξαναδεί , η θεία όμως με πολλά επιχειρήματα έπεισε την γιαγιά Σταματία και την επόμενη μέρα βγήκαν ραντεβού.

 Το ραντεβού πήγε καλύτερα απ'όσο περίμεναν και ο παππούς είπε στην γιαγιά οτι δεν θα ξαναφύγει μέχρι να αρραβωνιαστούν . Έτσι και έγινε , ο παππούς πήγε στους γονείς της γιαγιάς και ρώτησε τον πατέρα της αν μπορεί να πάρει την κόρη του. Ο αρραβώνας έγινε και έφυγαν απο την Κω και πήγαν στο Κονγκό μαζί με τον θείο Γιάννη . Μετά απο ένα μήνα παντρεύτηκαν και η γιαγιά μου γέννησε τον μπαμπά μου και την θεία μου . Τώρα οι παππούδες μου έχουν δύο αξιολάτρευτα εγγονάκια απο την μεριά του μπαμπά μου και αλλα δύο απο την μεριά της θείας μου.
Σοφία Χατζηδημήτρη, Γ6

Δεν υπάρχουν σχόλια: